Maserati Ghibli SS 4.9 PRICE REDUCTION Original color scheme, Maserati certified, original interior, low mileage example

€ 165.500,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 1971
Categorie Oldtimer
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 75.778 km
Deuren 2
Kenteken MA-20-32 Verzekeren
Kleur Goud Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud -
Vermogen -

Maserati Ghibli SS 4.9 PRICE REDUCTION Original color scheme, Maserati certified, original interior, low mileage example


€ 165.500,-

Algemeen

Bouwjaar 1971
Categorie Oldtimer
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 75.778 km
Deuren 2
Kenteken MA-20-32 Verzekeren
Kleur Goud Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud -
Vermogen -

Aanbieder

Bedrijfsnaam Gallery Aaldering
Contactpersoon Nick Aaldering
Adres Arnhemsestraat 47
Postcode 6971 AP
Plaats Brummen
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)575 - 564055 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.gallery-aaldering.com
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • lederen bekleding

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Carrosserievorm: Coupé
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Modeljaar: 2024
Tellerstand: 47.086 mijlen
Interieurkleur: Bruin
Motorrijtuigenbelasting: geen

Speciale aanbieding € 189.500,- nu voor € 165.500,-!

PRICE REDUCTION SALE!

The past few years have been incredibly successful, with hundreds of classic and sports cars finding new homes around the world.

As a result of our success, we've received a large number of trade-in vehicles. Now, we're thrilled to offer these cars at special sale prices!

Please note: these reduced prices are only available for a limited time and these cars are listed as "price reduction".

Don't miss out on this rare opportunity to drive home your dream car at an unbeatable price!

Browse our selection now and make your dream a reality.

De Maserati Ghibli SS Coupé (type: AM115/49) is een zeer zeldzame, beeldschone 70's Italiaanse supercar. Dit exemplaar werd in 1971 gebouwd en geleverd. Sindsdien heeft ze nog maar 47.086 miles gereden. De SS uitvoering van de Ghibli volgde op de reguliere Ghibli en had meer vermogen. De vermogensstijging was te danken aan het grotere slagvolume van de SS dat groeide van 4.7 liter naar 4.9 liter. De Ghibli is met slechts 1.170 stuks een zeer zeldzame auto maar de SS is met slechts 425 stuks nog veel zeldzamer. De eerste eigenaar heeft een schitterende auto samengesteld. Deze Maserati Ghibli SS Coupé is uitgevoerd in "Oro Kelso" (goud, code: 2463214) met een "Senape" (tan, Connolly code: PAC.1775) interieur. De auto is prachtig om te zien. Het uiterlijk wordt compleet gemaakt door de gesmede Borrani Dial wielen en de Ansa uitlaat. De door Giorgetto Giugiaro bij Ghia ontworpen carrosserie verkeert in prachtige conditie met mooi dun plaatwerk en correcte passingen. De "Oro Kelso" lak is om cosmetische redenen een keer opnieuw gespoten en verkeert dan ook in zeer fraaie conditie met slechts wat lichte sporen van gebruik. Het chroom op de carrosserie is ook in zeer goede staat. Het interieur is helemaal origineel en een lust voor het oog. De tapijten zijn zeer netjes en het leder heerlijk soepel met hier en daar wat lichte gebruikerssporen, die alleen maar toevoegen aan de binnenzijde van deze auto. De bedieningselementen en instrumenten zijn allemaal in zeer goede staat en functioneren zoals het hoort. De staat van het interieur past helemaal bij de lage kilometerstand. Technisch is de Ghibli SS ook zeer goed verzorgd. De 90-graden, 4.930cc grote V8-motor levert 335 pk bij 5.500 toeren en 481 Nm koppel bij 4.000 toeren. De motor is gekoppeld aan ene handgeschakelde ZF-Transmissie met 5 versnellingen. De V8-motor stelt de Maserati Ghibli SS Coupé in staat om een topsnelheid te behalen van 280 kilometer per uur. Is er een stijlvollere manier om dat soort snelheden te bereiken? Het was op dat moment zelfs de snelste Maserati ooit gebouwd. De Maserati Ghibli SS wordt geleverd inclusief

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Maserati Ghibli | Een kleine stap voor de Ghibli, een grote stap voor Maserati

Alle volumemerken hebben zich toegelegd op de ontwikkeling van elektrische auto's. En nu is het zo ver: ook het exclusieve merk Maserati zet de eerste stap richting elektrisch rijden. Alhoewel er veel meer is aangekondigd, is de eerste stap een kleine: de Ghibli krijgt een hybride motor. Is zo'n half elektrische Ghibli nog wel een volwaardige Maserati?

Autotest | Maserati Ghibli Een kleine stap voor de Ghibli, een grote stap voor Maserati

De Ghibli Hybrid is de eerste stap van Maserati richting elektrisch rijden. De 2.0 liter 4-cilinder gedraagt zich dankzij de elektrische assistentie als een 6-cilinder, maar met een lager verbruik.

Plus

  • uitstekende rijeigenschappen
  • exclusief en bevoorrecht gevoel
  • spectaculaire prijsdaling

Min

  • matige hoofdruimte voorin
  • matrige ruimte achterin
  • niet zo spectaculair en machtig als de 6 en 8 cilinders van weleer

Conclusie

Een Maserati met 2.0 liter benzinemotor en hybride-aandrijving. Enkele jaren geleden werd het voor onmogelijk gehouden en nu is het realiteit. De Ghibli Hybrid is bovendien slechts een eerste stap in de transitie van Maserati.

De eerste stap is echter klein. De Ghibli beschikt over de meest eenvoudige en dus minst ingrijpende vorm van elektrische aandrijving: de mild hybrid. Het systeem bestaat uit een slimme dynamo die energie terugwint tijdens het afremmen plus een elektromotor die de benzinemotor assisteert wanneer nodig. Ondanks het riante vermogen (330 pk / 450 Nm) ontbreken de overmacht en sensatie die de traditionele zes- en achtcilinder motoren bieden. Het volle geluid, de rust en de souplesse doen echter nauwelijks onder voor de grote motoren van weleer. Als Hybrid is de Ghibli weliswaar minder spectaculair, maar daarmee zeker niet minder Maserati.

Deel deze advertentie