Volkswagen Jetta 1.4 TSI 122 PK Highline Clima Trekhaak

€ 6.750,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 01-01-2010
Categorie Sedan
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 162.052 km
Deuren 4
Kenteken 85-KPD-4 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.390 cc
Vermogen 90 kW (123 pk)

Volkswagen Jetta 1.4 TSI 122 PK Highline Clima Trekhaak


€ 6.750,-

Algemeen

Bouwjaar 01-01-2010
Categorie Sedan
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 162.052 km
Deuren 4
Kenteken 85-KPD-4 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.390 cc
Vermogen 90 kW (123 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Pouw Doetinchem
Contactpersoon Adriaan Pouw
Adres Voltastraat 8
Postcode 7006 RV
Plaats Doetinchem
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)314 - 380462 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.pouwdoetinchem.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airbags (window)
  • airbags gordijn (voor)
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • deelbare achterbank (ongelijk)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Autobedrijf Pouw Doetinchem; dé Volkswagen Audi , Seat , Skoda specialist en Bovag lid voor Doetinchem.
Sinds onze start in September 2001 richten wij ons op zowel de particuliere als zakelijke rijder.
De occasions worden in onze eigen werkplaats klaargemaakt, en altijd geleverd met een nwe APK.

"KIJK OP ONZE WEBSITE, VOOR DE MEEST ACTUELE OPENINGSTIJDEN !!! "

LET OP : omdat wij ook in onze werkplaats druk zijn , en u niet voor niets komt , kunt u beter een afspraak vooraf maken, voor de bezichtiging van onze occasions.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Jetta Hybrid | Hybride voor beginners

Ruim vijftien jaar geleden kwamen de Japanners met de hybride-auto. Om brandstof te besparen heeft zo'n auto een elektrische motor voor gebruik in de stad en een benzinemotor voor op de buitenweg. De Europese merken vonden die techniek veel te ingewikkeld en begonnen er niet aan. Bovendien zag de gemiddelde klant zo'n futuristisch vormgegeven auto ook niet zitten. Daarom komt Volkswagen nu met een alternatief in een vertrouwd jasje: de Jetta Hybrid.

Autotest | Volkswagen Jetta Hybrid Hybride voor beginners

De Volkswagen Jetta biedt moderne hybride-techniek in een vertrouwde sedan-vorm. De Jetta is daarom minder zuinig dan andere hybrids. Het vertrouwde jasje verlaagt echter de drempel tot hybride rijden

Plus

  • vlot en zuinig
  • rijdt als een gewone Jetta
  • vertrouwde vormgeving

Min

  • nauwelijks zuiniger dan Jetta 1.2 TSI
  • kleine bagageruimte
  • accu's laden nauwelijks op tijdens rijden

Conclusie

Het voelt een beetje als mosterd na de maaltijd, maar vijftien jaar na de eerste hybrides komt ook Volkswagen met een hybride-auto. Toch weet de Jetta zich goed te onderscheiden van het bestaande aanbod. Menigeen heeft moeite met de futuristische vormgeving van andere hybrides. De Jetta daarentegen is een uiterst conservatieve sedan.

Daarbij heeft Volkswagen er alles aan gedaan om de Jetta Hybrid te laten rijden als een heel gewone auto. In die opzet is VW geslaagd, want de Hybrid rijdt, remt, schakelt en stuurt net als iedere andere Jetta. Alleen het verbruik is lager dan dat van een gewone Jetta.

Door het minder gestroomlijnde jasje en omdat de bestuurder geen hulpmiddelen heeft om de accu's actief op te laden, is de Jetta Hybrid minder zuinig dan hybrides van andere merken. Bovendien is goed merkbaar dat dit Volkswagens eerste hybride is, want de Japanse producten bieden meer comfort en verfijning tegen een lagere prijs. Waar Volkswagen perfect in is geslaagd, is het verlagen van de drempel tot hybride-rijden.

Deel deze advertentie