Bouwjaar | 04-11-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 78.652 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | G-927-NF Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 264 kW (360 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 04-11-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 78.652 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | G-927-NF Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 264 kW (360 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Haverkamp Auto's |
Contactpersoon | Afdeling Verkoop |
Adres | Woudweg 7 |
Postcode | 7395 SH |
Plaats | Teuge |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)55 - 3231210 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.haverkamp.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: nov 2018 - jun 2020
Referentienummer: 07120938183184
Productienummer: 07120938183184
Technische informatie
Vermogen: 265 kW (360 PK)
Vermogen elektromotor(en): 300 kW (408 PK)
Koppel: 561 Nm
Aandrijving
Actieradius: 411 km
Transmissie
Transmissie: 1 versnellingen, Automaat
Prestaties
Acceleratie (0-100): 6,6 s
Topsnelheid: 200 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 501 x 194 x 169 cm
Wielbasis: 293 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.465 kg
Laadvermogen: 665 kg
GVW: 3.130 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Aanwezige accu: gekocht
Accu: 95 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 3-fasen, 11 kW, 50 km actieradius per uur, compleet vol in 8 uur en 38 minuten
Accu snelladen: Combined Charging System, 150 kW, 424 km actieradius per uur, compleet vol in 0 uur en 30 minuten
Interieur
Interieurkleur: Licht grijs
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 18,6 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Onderhouden volgens voorschriften: ja
Aantal eigenaren: 2
Staat
Algemene staat: goed
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Overige informatie
Laadtijd normaal stopcontact: 26:23
Laadtijd aan krachtstroom aansluiting 3 fase: 04:19
Bruikbare accucapaciteit: 90.25 kWh
Ingeschatte actieradius: 308 km
Ingeschat verbruik: 26.74 kWh/100km
Actieradius praktijk zomer: 305 km
Actieradius praktijk winter: 263 km
Verbruik praktijk zomer: 25.7 kWh/100km
Verbruik praktijk winter: 30.8 kWh/100km
Door ons gemeten range is 370 Km.
3-Fase laden mogelijk.
Audi geeft 8 jaar of 160.000 km garantie op het hoogvolt akku pakket , wat het eerst van toepassing is.
Intelligente technologie. Geen emissies en een fantastisch rijgedrag. Welkom in de Audi e-tron. Met de elektromotor rijdt u stil en snel de toekomst in. Maar ook schoon en zuinig. Een krachtige motor geeft deze auto zijn sportieve prestaties. Het lederen interieur springt meteen in het oog; maar wat dacht u van het ultragemakkelijke elektrisch bediende glazen panorama dak en de elektrisch bedienbare achterklep? In de winter wordt het echt genieten met de stoelverwarming. Voortaan hoeft niemand u meer te vragen of u een goede reis hebt gehad. De luchtvering en de comfortstoelen maken elke rit een verademing. Opwarmen in koude dagen? Pak het verwarmd stuurwiel met beide handen aan! Verder is de Audi uitgerust met: 20 inch lichtmetalen velgen, warmtewerend glas, LED-achterlichten, elektrisch inklapbare buitenspiegels met geheugenfunctie, LED-dagrijverlichting en in delen neerklapbare achterbank.
U bedient het full map navigatiesysteem en het audio-installatiesysteem via knoppen op het stuur, of zelfs met uw stem. Zo kunt u steeds uw aandacht gericht houden op de weg. De electronic climate control zorgt voor een behaaglijk klimaat in de auto. In deze Audi kunt u zich concentreren op het verkeer, terwijl de
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi e-tron | Audi's eerste
Er zijn twee trends in de autowereld: SUV's en elektrische auto's. Enkele kleinere automerken konden daar snel op inspelen en worden nu beloond met ongekende verkoopcijfers. Grote autofabrikanten hebben altijd iets meer bedenktijd en een iets langer ontwikkeltraject nodig. Maar nu introduceert ook Audi een elektrische SUV: de e-tron. Hoe geeft de eerste grote autofabrikant invulling aan de elektrische SUV?
De Audi e-tron is een elektrisch aangedreven SUV waarbij het niet om de techniek of de prestaties draait, maar om comfort en gebruiksgemak. Bij snelladers kan de e-tron extreem snel opladen.
Plus
- uiterst comfortabel
- innovatieve techniek in elegante verpakking
- extreem snel opladen
Min
- niet zo snel en scherp als andere elektrische auto's
- onhandige locatie laad-aansluiting
- nauwelijks bergruimte onder voorklep
Conclusie
Audi introduceert zijn eerste geheel elektrische auto: de e-tron. Bij het merk met het slogan "voorsprong door techniek" wordt juist dan heel veel verwacht. In tegenstelling tot de belofte van dat slogan, is Audi uiterst conservatief te werk gegaan en is duidelijk merkbaar dat de e-tron Audi's eerste elektrische auto is.
Terwijl andere merken met de introductie van elektrische auto's meteen grote stappen zetten in vormgeving of ergonomie, houdt Audi alles zo veel mogelijk bij het oude. En class="citaat">terwijl de concurrentie kiest voor spektakel in de vorm van uitzinnige prestaties of heel veel nadruk op techniek, is de e-tron juist een heel gewone auto die toevallig elektrisch is aangedreven.
Audi stelt zich tot doel om moderne techniek zo toegankelijk mogelijk te maken en zo elegant mogelijk in te pakken en dat geldt ook voor de e-tron. Op enkele details na zijn de vormgeving van het interieur en het exterieur daarom heel gewoon. Wie dat wil kan inzicht krijgen in de techniek, maar wie daar geen boodschap aan heeft zou bijna vergeten dat dit een bijzondere auto is. Dat is voor liefhebbers van moderne techniek teleurstellend, maar voor praktisch ingestelde automobilisten wel zo prettig.
Net als iedere andere elektrische auto biedt de e-tron meer comfort en souplesse dan een traditionele verbrandingsmotor ooit kan bieden. Daarbij is de uitstoot nul en zijn de kilometerkosten heel veel lager. Audi levert daarbij ook nog eens een uitmuntend onderstel, waardoor het comfort op een nog hoger niveau komt te liggen.