Audi Q5 2.0 TFSI quattro Sport Edition | | S-line | trekhaak | cruise control | stoelverwarming | schuif/kantel dak | Navigatie

€ 25.899,-

Bouwjaar 16-10-2015
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 100.109 km
Deuren 5
Kenteken GN-464-H Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 164 kW (223 pk)

Audi Q5 2.0 TFSI quattro Sport Edition | | S-line | trekhaak | cruise control | stoelverwarming | schuif/kantel dak | Navigatie


€ 25.899,-

Algemeen

Bouwjaar 16-10-2015
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 100.109 km
Deuren 5
Kenteken GN-464-H Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 164 kW (223 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam MAX'S Mobility
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Paramariboweg 84
Postcode 7333 PB
Plaats Apeldoorn
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)88 - 0555777 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.maxsmobility.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • traction control
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2008 - 2017
Modelcode: 8R

Technische informatie
Koppel: 350 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 75 liter
Acceleratie (0-100): 6,7 s
Topsnelheid: 222 km/u

Maten
Wielbasis: 281 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.745 kg
Laadvermogen: 635 kg
GVW: 2.380 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieurkleur: Zwart/zilver st (s line)
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 172 g/km
Fijnstofuitstoot: 1 mg/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,4 l/100km (1 op 13,5)
Brandstofverbruik in de stad: 8,6 l/100km (1 op 11,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,7 l/100km (1 op 14,9)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 293 - € 320 per kwartaal

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Zo meenemen!: Met nieuwe apk!

LIFE IS TOO SHORT TO BUY BORING CARS!

Ik ben MAX'S en ik heet je welkom in mijn moderne garage waar ik alles in huis heb. Occasions met een goed verhaal, perfect onderhouden met een eerlijke prijs. En een team van vakkundige monteurs en technici, die je onderhoud en reparatie van dealerkwaliteit garanderen.

Bij MAX'S bieden we een totaal pakket aan:
- In onze ruime werkplaats staan onze monteurs klaar voor het onderhoud aan uw auto, het  vernieuwen van de APK en schadeherstel.
- De GEMAX'S POLIS: Extra garantie is handig als je opeens langs de weg staat met een spontaan technisch defect aan je auto. Was je daar maar voor verzekerd. Dat kan! Met onze allrisk verzekering verlengen wij de garantie tot minimaal 2 jaar (24 maanden) en dit kan oplopen tot maximaal 10 JAAR! De enige allrisk autoverzekering met minimaal 2 jaar extra garantie*.
- Het MAX'S onderhoudsabonnement: Met het MAX'S Mobility onderhoudsabonnement weet je waar jij financieel aan toe bent! Met dit abonnement betaal je namelijk per maand voor het onderhoud aan jouw auto. En dat gaat verder dan alleen de onderhoudsbeurt, want ook de verplichte APK keuring, het vervangen van remblokken, de remschijven of de distributieriem zijn in dit abonnement inbegrepen. Dit zijn vervangingen die vaak meer kosten dan de onderhoudsbeurt zelf.

Dit is een auto die is ontworpen voor uw comfort. Deze Audi Q5 van het bouwjaar 2015 heeft 100109 kilometer op de teller staan. Als u het over uitstraling hebt, dan kunt u niet om het effect van de S-Line styling heen. De aandrijving van deze Audi wordt verzorgd door een viercilinder benzinemotor en een automatische transmissie. U blijft ook in de scherpe bochten goed ondersteund door de fraaie sportstoelen. De elektrisch bedienbare achterklep opent met een druk op de knop. Xenonverlichting zorgt in het donker voor beter zicht. Verder is de Audi uitgerust met: 19 inch lichtmetalen velgen, sportonderstel, halflederen bekleding, warmtewerend glas, aluminium dakrailing en dakspoiler.

Bij het inparkeren la

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi Q5 | Drempelverlagend

Elektrisch rijden wordt gaandeweg de norm. Maar niet iedereen is klaar voor elektrisch rijden. Dat kan zijn om praktische redenen, maar ook omdat elektrisch rijden niet in het dagelijkse ritme past. Om de drempel tot elektrisch rijden te verlagen, introduceert Audi nu de "Q5 50 TFSI e".

Autotest | Audi Q5 Drempelverlagend

De Audi Q5 50 TFSI e is een half elektrische auto waarmee de drempel tot elektrisch rijden wordt verlaagd. Slimme elektronica maakt zuinig rijden makkelijk, zodat iedereen zonder moeite zuinig rijdt.

Plus

  • vlot, stil en zuinig
  • Prima rijeigenschappen
  • ruim en praktisch

Min

  • Alleen compleet met (kostbare) opties
  • slechts 1 USB-aansluiting
  • onhandige bediening infotainment-systeem

Conclusie

Hoe verlaagt de "Audi Q5 50 TFSI e" de drempel tot elektrisch rijden? Door te doen waar Audi goed in is: bestaande techniek verfijnen en die te verpakken in een strakgelijnd koetswerk. De basis wordt gevormd door plug-inhybride-techniek. Dit is voordeliger dan een volledig elektrische auto en neemt de angst voor een beperkte actieradius weg. Tegelijkertijd is het verbruik lager dan van een conventionele auto, terwijl de prestaties en het comfort beter zijn.

Met deze techniek is Audi zeker niet uniek. Met de invulling ervan juist wel en daarin zit de verfijning. Met slimme sensoren en koppeling met het navigatiesysteem is het nog makkelijker om optimaal gebruik te maken van de hybride-techniek. Daarbij gedraagt de "50 TFSI e" zich zoveel mogelijk als een conventionele auto.

Zoals altijd bij Audi maakt de strakke vormgeving het geheel nog aantrekkelijker en ook dat verlaagt de drempel tot (half) elektrisch rijden.

Deel deze advertentie