Bouwjaar | 15-12-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 71.047 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 269 kW (366 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 15-12-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 71.047 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 269 kW (366 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | A&S Auto's B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Arkerpoort 18 |
Postcode | 3861 PS |
Plaats | Nijkerk |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 23254592 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.aensautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 270 kW (367 PK)
Vermogen elektromotor(en): 105 kW (143 PK)
Vermogen brandstofmotor: 185 kW (252 PK)
Aantal cilinders: 4
Plug-in hybride: Ja
Actieradius: 45 km
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Bandenmaat: 255/40 R21
Acceleratie (0-100): 5,3 s
Topsnelheid: 239 km/u
Accu: 14 kWh
Accu laden: Type 2, 1-fase, 7.4 kW
Maten
Afmetingen (LxBxH): 466 x 189 x 166 cm
Wielbasis: 282 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.005 kg
Laadvermogen: 615 kg
GVW: 2.620 kg
Max. trekgewicht: 1.750 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 49 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 2,4 l/100km (1 op 41,7)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 31,333333333333 kWh/100km
Onderhoud, historie en staat
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 166 - € 188 per kwartaal
Audi Q5 55 TFSI e Quattro Competition 367pk Plug in Hybride
3x Sline
Panoramadak
Acc
Luchtvering
Rs stoelen
360camera
Elektrische stoelen met geheugen
Massage stoelen
Head up display
B&O
Sfeerverlichting
21inc
U bent van harte welkom voor een overtuigende proefrit. Bel of mail altijd eerst voor een afspraak, zodat wij u kunnen verzekeren dat de auto voor u klaar staat. Graag tot ziens!
Alle moeite is genomen om de informatie op deze internetsite zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.
Financiering:
Samenwerking aangegaan met een financieel adviesbureau.
Hierdoor kunnen wij onze klanten nog beter van dienst zijn in de advisering van onze auto's in combinatie met gespreide betaling middels het Betaalplan.
De voordelen van het Betaalplan:
o Persoonlijk en deskundig advies op maat;
o Mogelijkheid tot boetevrij aflossen;
o Aantrekkelijke rentetarieven
o Lage maandlasten;
o Looptijden van 12 tot en met 120 maanden;
o Wens van de klant staat centraal.
-Let op geld lenen kost geld.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi Q5 | Drempelverlagend
Elektrisch rijden wordt gaandeweg de norm. Maar niet iedereen is klaar voor elektrisch rijden. Dat kan zijn om praktische redenen, maar ook omdat elektrisch rijden niet in het dagelijkse ritme past. Om de drempel tot elektrisch rijden te verlagen, introduceert Audi nu de "Q5 50 TFSI e".
De Audi Q5 50 TFSI e is een half elektrische auto waarmee de drempel tot elektrisch rijden wordt verlaagd. Slimme elektronica maakt zuinig rijden makkelijk, zodat iedereen zonder moeite zuinig rijdt.
Plus
- vlot, stil en zuinig
- Prima rijeigenschappen
- ruim en praktisch
Min
- Alleen compleet met (kostbare) opties
- slechts 1 USB-aansluiting
- onhandige bediening infotainment-systeem
Conclusie
Hoe verlaagt de "Audi Q5 50 TFSI e" de drempel tot elektrisch rijden? Door te doen waar Audi goed in is: bestaande techniek verfijnen en die te verpakken in een strakgelijnd koetswerk. De basis wordt gevormd door plug-inhybride-techniek. Dit is voordeliger dan een volledig elektrische auto en neemt de angst voor een beperkte actieradius weg. Tegelijkertijd is het verbruik lager dan van een conventionele auto, terwijl de prestaties en het comfort beter zijn.
Met deze techniek is Audi zeker niet uniek. Met de invulling ervan juist wel en daarin zit de verfijning. Met slimme sensoren en koppeling met het navigatiesysteem is het nog makkelijker om optimaal gebruik te maken van de hybride-techniek. Daarbij gedraagt de "50 TFSI e" zich zoveel mogelijk als een conventionele auto.
Zoals altijd bij Audi maakt de strakke vormgeving het geheel nog aantrekkelijker en ook dat verlaagt de drempel tot (half) elektrisch rijden.