BMW 3-Serie gt Gran Turismo 320i High Executive Panodak Sportleder
n.o.t.k.
Bouwjaar | 22-09-2015 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 166.778 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | GX-537-P Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 135 kW (184 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 22-09-2015 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 166.778 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | GX-537-P Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 135 kW (184 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Van Vulpen Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Het Ambacht 62 |
Postcode | 6931 EZ |
Plaats | Westervoort |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 23686302 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vanvulpenautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Bandenmaat: 205/60 R19
Acceleratie (0-100): 7,9 s
Topsnelheid: 229 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 462 x 181 x 143 cm
Wielbasis: 292 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.535 kg
Laadvermogen: 595 kg
GVW: 2.130 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 695 kg)
Interieur
Interieurkleur: Beige
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 147 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Brandstofverbruik in de stad: 8,3 l/100km (1 op 12,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 217 - € 246 per kwartaal
VOORZIEN VAN VELE OPTIES.
PANORAMADAK.
SPORTLEDEREN INTERIEUR.
KEYLESS
TREKHAAK ELEKTRISCH.
GROOT BEELD NAVIGATIE.
ORIGINEEL NEDERLANDS GELEVERD.
BMW DEALER ONDERHOUDEN.
RECENT BIJ 160.122 KM NOG SERVICEBEURT GEHAD.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
BMW 3-Serie GT | Groter is beter
Speciaal voor de Chinese markt heeft BMW een verlengde versie van de 3-Serie ontwikkeld. In Europa zou zoiets als potsierlijk of grotesk worden aangemerkt, maar in China is groter altijd beter. Toch zag BMW ook in Europa ruimte voor een extra variant op de 3-Serie. Op basis van de verlengde 3-Serie werd voor Europa de "3-Serie GT" ontwikkeld. Daarbij gaat het niet alleen om de extra ruimte, maar om het onderscheidende uiterlijk.
De BMW 3-Serie GT is in de eerste plaats bedoeld voor kopers die zich willen onderscheiden. Toch rijdt de GT ook anders dan een gewone 3-Serie. De GT biedt minder dynamiek en meer comfort.
Plus
- onderscheidende vormgeving
- zeer ruim, ook achterin
- grootser en comfortabeler dan een gewone 3-Serie
Min
- stil, maar mag stiller
- sterke, maar toch tamme dieselmotor
- pas echt compleet met (kostbare) opties
Conclusie
In China is groter altijd beter en speciaal voor die markt ontwikkelde BMW een 3-Serie met verlengde wielbasis. Voor Europa is er de 3-Serie GT die diezelfde langere wielbasis combineert met een hogere daklijn en een vloeiende, coupé-achtige achterzijde.
De GT bedient zich van dezelfde motoren en dezelfde techniek (uitrusting en veiligheid) als iedere andere 3-Serie. Vanwege het hogere gewicht zijn de prestaties iets minder en ligt het verbruik iets hoger.
De 3-Serie GT is in de eerste plaats bedoeld voor kopers die zich willen onderscheiden van de massa. Toch rijdt de GT ook anders dan een gewone 3-Serie. De langere wielbasis en het zachtere onderstel geven de GT een minder op dynamiek en meer op comfort gericht karakter. De BMW 3-Serie GT bewijst daarmee dat groter in vele opzichten beter kan zijn.