Bouwjaar | 06-04-2023 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 25.860 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | S-004-TH Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 214 kW (291 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 06-04-2023 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 25.860 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | S-004-TH Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 214 kW (291 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Ekris Nijkerk |
Contactpersoon | Henk van Lindenberg |
Adres | Patroonstraat 5 |
Postcode | 3861 RN |
Plaats | Nijkerk Gld |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)33 - 2456114 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.ekris.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jan 2021 - sep 2023
Modelcode: G30 LCI
Typenummer: 11AG
Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 215 kW (292 PK)
Vermogen elektromotor(en): 80 kW (109 PK)
Vermogen brandstofmotor: 135 kW (184 PK)
Koppel: 300 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving
Tankinhoud: 46 liter
Actieradius: 66 km (56 km elektrisch)
Transmissie
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Asconfiguratie
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Prestaties
Acceleratie (0-100): 5,9 s
Topsnelheid: 235 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 496 x 187 x 148 cm
Wielbasis: 298 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.810 kg
Laadvermogen: 695 kg
GVW: 2.505 kg
Max. trekgewicht: 1.700 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Accu: 12 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 1-fase, 3.7 kW
Accu snelladen: nee
Interieur
Interieurkleur: Exklusivleder 'Nappa' Schwarz
Bekledingcode: LZFK
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 34 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,4 l/100km (1 op 71,4)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 21,1 kWh/100km
Historie
Aantal eigenaren: 4
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 143 - € 162 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BMW Premium Selection
Overige informatie
Verbruik combinatierit: 138 kWh/100km
Bij BMW weet u: onder de motorkap zit standaard extra power verborgen. En dat is altijd lekker. Hoe zullen we het zeggen? BMW maakt rijden geweldig. Inderdaad. Onder de motorkap ligt een zuinige viercilinder benzinemotor. Dit mag je gerust een luxe uitvoering noemen: een lederen interieur én een elektrisch bedienbare achterklep! Zit u goed? De stoelen zijn eenvoudig instelbaar dankzij de elektrische bediening met geheugen. Natuurlijk behoren BMW M-sportpakket, verstelbare lendensteunen, verwarmde ruitensproeiers, elektrisch bedienbare ramen achter, elektrisch inklapbare buitenspiegels en in delen neerklapbare achterbank ook tot de uitrusting van deze complete auto.
Geniet van een ruime selectie digitale radiostations met de DAB-ontvanger. Via de schakelmogelijkheden op het stuur is de audiobediening veilig en eenvoudig. Ook praktisch: deze auto is voorzien van een eigen navigatiesysteem met harde schijf. Het comfort wordt verhoogd door de aanwezige automatische airconditioning. Bij het inparkeren hoeft u het laatste stukje niet te gokken: de achteruitrijcamera kijkt voor u uit. Het hoort bij een intelligente auto als deze dat hij zelf in staat is om zijn omgeving in de gaten te houden. Dat doet deze BMW met een automatisch inschakelbare verlichting en een regensensor. Omdat u nu eenmaal niet overal ogen heeft, is deze BMW 5 Serie voorzien van een achteropkomend verkeer waarschuwing die registreert wanneer de afstand tot uw achterligger te krap is. Lekker makkelijk: de keyless start. Geen gedoe met een contactsleutel. Uw auto herkent u aan de elektronische sleutel die u meedraagt. Even op de startknop drukken en rijden maar! Een aanhanger of caravan kan ook mee, d
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
BMW 5-Serie (2010 - 2016) | Vijf voor drie
"Het is vijf voor twaalf, er moet nu echt iets gebeuren", roepen de politiek en milieuorganisaties. De autobranche gehoorzaamt en bouwt steeds zuinigere auto's. Voor echte autofanaten lijkt dat slecht nieuws. De nieuwe aanpak brengt echter onverwachte voordelen met zich mee. Zo is er nu een nieuw instapmodel van de BMW 5-Serie dat dankzij alle brandstofbesparende maatregelen in een veel lagere prijsklasse valt. Een 5-Serie voor de prijs van een 3-Serie, kan dat echt?
De 518d is het instapmodel van de BMW 5-Serie. Net als iedere andere 5-Serie is de 518d ruim en comfortabel, maar de prestaties zijn beduidend minder.
Plus
- zuinig
- comfortabel en toch dynamisch
- beschaafde uitstraling
Min
- motor nadrukkelijk hoorbaar
- matige prestaties op hoge snelheid
- matige ruimte achterin
Conclusie
De 518d is het instapmodel van de BMW 5-Serie. En wie de prijslijsten goed bestudeert ziet dat voor ditzelfde bedrag ook een rijk aangeklede 3-Serie te koop is. Een proefrit leert dat de 518d niet de grandeur van de andere 5-Series biedt. Het echte verwennen blijft uit. Voor hetzelfde geld biedt een dikke 3-Serie zowel een rijkere uitrusting als meer rijplezier.
De 5-Serie blijft echter superieur als het gaat om uitstraling, ruimte en comfort op de lange afstand. De bescheiden dieselmotor en de slimme techniek zorgen voor bescheiden prestaties, maar ook voor een laag verbruik. Bovendien is de 518d in de praktijk even zuinig als in theorie. Dat maakt de 5-Serie bereikbaarder voor een grotere groep kopers en dat maakt de auto politiek correcter is dan ooit tevoren.