Bouwjaar | 30-07-2021 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 10.870 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | L-125-TZ Verzekeren |
Kleur | Bruin Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 53 kW (72 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 30-07-2021 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 10.870 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | L-125-TZ Verzekeren |
Kleur | Bruin Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 53 kW (72 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Nico Bruggink B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Spoorstraat 7 |
Postcode | 7271 CA |
Plaats | Borculo |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)545 - 271517 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.bruggink.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2014 - 2022
Technische informatie
Koppel: 93 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 35 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 12,6 s
Topsnelheid: 160 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 347 x 162 cm
Wielbasis: 234 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 815 kg
Laadvermogen: 425 kg
GVW: 1.240 kg
Interieur
Interieur: Stof zebra red, Stof
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 110 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,7 l/100km (1 op 27,0)
Brandstofverbruik in de stad: 4,3 l/100km (1 op 23,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,4 l/100km (1 op 29,4)
Historie
Aantal eigenaren: 3
Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 67 - € 73 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- Basis (inbegrepen): Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges.
- Standaard (zonder meerprijs): Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges.
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Basis"): BOVAG garantie (12 maanden)
Overige informatie
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee
Goed onderhouden Citroën C1 in leuke 'Feel' uitvoering.
Auto is voorzien van een afneembare fietsendragerhaak.
Deze C1 beschikt over de 72pk sterke 3 cilinder 1.0 VTi motor.
Met zijn lage gewicht van slechts 815kg en geringe verbruik, zijn de maandelijkse lasten van deze auto erg gunstig.
Als Feel is de auto standaard uitgerust met onder andere centrale portiervergrendeling met afstandbediening, elektrisch bedienbare ramen voor, radio met DAB+/ Bluetooth handsfree/ USB/ Aux jack, airconditioning, in delen neerklapbare achterbank, in hoogte verstelbare bestuurdersstoel, LED dagrijverlichting, ABS, EPS en Start/Stop. Als extra beschikt deze auto over een reservewiel met krik.
Wenst u de auto afgeleverd te krijgen met een onderhoudsbeurt, 12 maanden Bovag garantie, halfvolle tank brandstof en professioneel gepoetst, dan vragen we hiervoor een bijdrage van €550,-. Deze bijdrage is nog niet in de vraagprijs verwerkt.
Wenst u meer informatie over dit voertuig? Vraag dan naar Menno of Nico.
Onze auto's worden zo zorgvuldig mogelijk geadverteerd. Fouten zijn echter nooit uitgesloten, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing beïnvloeden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Citroen C1 | Knollen voor Citroënen verkopen?
Een Citroën is niet zomaar een auto. Citroën behoort tot de merken die geen klanten, maar volgelingen hebben. Citroën is een merk dat risico's durft te nemen en daarom meer dan eens uitvindingen heeft gedaan die de wereld hebben veranderd. Nu stond Citroën voor een nieuwe uitdaging: bouw een klein, goedkoop autootje dat desondanks een echte Citroën is. Is dat gelukt?
De Citroen C1 is niet beter of slechter dan kleine auto's van andere merken. De C1 scoort met het uiterlijk en de uitstraling, precies zoals van een Citroen mag worden verwacht.
Plus
- geslaagde vormgeving
- Doordacht concept
- Vlot en zuinig
Min
- MirrorLink werkt slecht
- Centraal ventilatierooster geblokkeerd door beelscherm
- Snelheidsmeter slecht afleesbaar (reflecties)
Conclusie
Is de C1 een echte Citroën? Ja en nee. De C1 is lang niet zo vernieuwend of eigenzinnig als de andere modellen van Citroën. Gezien de lage prijs is het echter niet realistisch om dat te verwachten.
Om binnen een beperkt budget de best mogelijke kwaliteit te kunnen bieden, heeft Citroën samengewerkt met Toyota en Peugeot. Dat heeft drie auto's opgeleverd, die exact dezelfde rijeigenschappen hebben. De motoren scoren een ruime voldoende, de uitrusting is iets rijker dan gemiddeld en het onderstel is zelfs verfijnder dan gebruikelijk.
Uiteindelijk is de Citroën C1 niet beter of slechter dan kleine auto's van andere merken. Wat overblijft zijn het uiterlijk en de uitstraling. Juist op dat gebied weet de C1 zich perfect te onderscheiden. De C1 straalt plezier en lef uit, precies zoals van een Citroën mag worden verwacht.