Ford C-MAX 2.0 Plug-in Hybrid 185pk Titanium Plus automaat leer/camera/navi

€ 11.500,-

Bouwjaar 01-11-2015
Categorie MPV
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 194.591 km
Deuren 5
Kenteken HL-491-R Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.999 cc
Vermogen 101 kW (138 pk)

Ford C-MAX 2.0 Plug-in Hybrid 185pk Titanium Plus automaat leer/camera/navi


€ 11.500,-

Algemeen

Bouwjaar 01-11-2015
Categorie MPV
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 194.591 km
Deuren 5
Kenteken HL-491-R Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.999 cc
Vermogen 101 kW (138 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Roetert
Contactpersoon Robert Gredt
Adres Langschoten 58
Postcode 7371 EP
Plaats Loenen
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)55 - 5051295 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
GSM +31 (0)6 - 12722625 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.roetert.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airbags (window)
  • airbags gordijn (achter)
  • airbags gordijn (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • deelbare achterbank (ongelijk)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Origineel Nederlandse auto met logisch tellerrapport. ONZE prijs is RIJKLAAR INCLUSIEF 12 maanden Bovag Garantie, nieuwe APK, afleverbeurt, de Nationale Autopas, poetsen, volle tank en kentekenleges. GEEN meerprijs voor rijklaar maken. Geen meerprijs voor garantie. Zeer luxe, schone, zuinige en heerlijk rijdende C-Max Plug in Hybrid automaat. Euro 6, energielabel A. Gunstige motorrijtuigenbelasting. Inruil, verzekering en financiering mogelijk. Vast telefoonnummer 055 - 5051295. Mobiel WhatsApp nummer 055 - 5051295 HL-491-R

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Ford C-Max | Opgefrist

Wie een C-Max kocht, was een beetje jaloers op de andere modellen van Ford. De nieuwste Fords hebben namelijk geavanceerde veiligheidssystemen die de kans op een ongeluk verkleinen. Smart-phones kunnen eenvoudig in de auto worden geïntegreerd. En de nieuwste motoren presteren beter dan voorheen, terwijl het verbruik lager ligt. Niets van dat alles was beschikbaar in de C-Max. Tot nu toe, want deze middelgrote MPV is opgefrist voor 2015.

Autotest | Ford C-Max Opgefrist

De C-Max na de facelift van 2015 loopt op elektronisch gebied nu voorop in zijn segment. Weggedrag is en blijft prima. Echter, motorisch loopt de C-Max juist achter op de concurrentie.

Plus

  • ruim en praktisch
  • uitstekende rijeigenschappen
  • zeer comfortabel

Min

  • niet zo zuinig als beloofd

Conclusie

De huidige generatie van de Ford C-Max is vijf jaar op de markt. In die tijd heeft Ford nieuwe technieken ontwikkeld en die zijn vanaf modeljaar 2015 ook beschikbaar op de C-Max.

Dankzij alle aanpassingen is de C-Max niet alleen bij de tijd, maar is Ford de concurrentie zelfs voorbijgestreefd. Dat is deels te danken aan de technici van Ford, maar ook aan het feit dat de tegenstrevers inmiddels ook op leeftijd zijn.

Alleen op motorisch vlak doet de concurrentie het nog beter. Het verbruik van de EcoBoost motoren is ten opzichte van de prestaties nog te hoog. Als het gaat om de elektronica (veiligheid en infotainment) en het weggedrag staat de opgefriste C-Max aan de top van zijn segment.

Deel deze advertentie