Bouwjaar | 19-02-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 43.161 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.488 cc |
Vermogen | 164 kW (223 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 19-02-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 43.161 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.488 cc |
Vermogen | 164 kW (223 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto van Sambeek B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Huigensstraat 2 |
Postcode | 6691 EL |
Plaats | Gendt |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)481 - 421215 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfvansambeek.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
VERKOCHT
- Merk: Ford
- Model: Kuga
- APK tot: 14-01-2025
- Tellerstand: 43161 KM
- Carrosserievorm: SUV
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Hybride (Elektrisch/Benzine)
- Bouwjaar: 2021
- Transmissie: Automaat
- Kleur: wit
- Bekleding: Leder/Alcantara
- Kleur interieur: zwart
- Motorinhoud: 2488 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: BGDA
- Vermogen: 165 kW / 225pk
- Ledig gewicht: 1744 kg
- Max. trekgewicht: 1200 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 1 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Lengte: 463 cm
- Breedte: 188 cm
- Motorrijtuigenbelasting: € 146 - 160 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 6
Comfort
- Boordcomputer
- Cruise control
Exterieur
- Achterspoiler
- Dakrails
- Extra getint glas achter
- Parkeer assistent
- Side-skirts
- Sportonderstel
- Trekhaak met afneembare kogel
Infotainment
- Audio installatie premium
- DAB
- Multimedia-voorbereiding
- Navigatiesysteem full map
- Spraakbediening
- Stuurwiel multifunctioneel
- WiFi voorbereiding
Interieur
- Achterbank in delen neerklapbaar
- Achterbank verstelbaar
- Airco (automatisch)
- Armsteun achter
- Armsteun voor
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Elektrische ramen achter
- Elektrische ramen voor
- Sportstoelen
- Sportstuur
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk
- Voorstoelen verwarmd
Overige
- Achteruitrij assistent
- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Automatische snelheids begrenzing
- Autonomous Emergency Braking
- Bestuurdersairbag
- Bluetooth telefoonvoorbereiding
- Bots waarschuwing systeem
- Connected services
- Elektrisch bedienbare achterklep met sensorsturing
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Geluidsisolerend glas
- Hemelbekleding donker
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Keyless start
- Multimedia scherm standaard
- Oplaadmogelijkheid
- Passagiersairbag
- Sportuitlaat
- Zij airbag(s) voor
Veiligheid
- Bandenspanningscontrolesysteem
Auto van Sambeek B.V.
Huigensstraat 2
6691 EL Gendt
0481 - 42 12 15
dylan@autovansambeek.nl
www.autobedrijfvansambeek.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford Kuga | SUV zonder poespas
Een SUV wordt gekozen om het stoere uiterlijk en de veelzijdigheid. Echter, in de praktijk is het uiterlijk de doorslaggevende factor. De kwaliteiten in het terrein blijken van minder belang te zijn en daarom kiest Ford een nieuwe richting met de derde generatie van de Kuga. Hoe ziet de toekomst van de avonturier van weleer er uit?
De Ford Kuga is er met en zonder hybride-aandrijving. De hybride versie geniet in de meeste gevallen de voorkeur. Alleen als het gaat om weggedrag en sleepvermogen is de standaard Kuga in het voordeel
Plus
- prima rijeigenschappen
- ruim en praktisch
- moderne, rijke uitrusting
Min
- 1.5 EcoBoost heeft nauwelijks meerwaarde boven PHEV-versie
Conclusie
Met de derde generatie van de Kuga is Ford een nieuwe weg ingeslagen. Niet langer is de Kuga een avontuurlijke terreinwagen. De nieuwe versie gebruikt dezelfde hoge bouw om maximale ruimte en functionaliteit te bieden. En omdat de Kuga niet langer hoeft te presteren in het terrein maar op de openbare weg, kon Ford zich geheel toeleggen op die laatste en dat komt de rijeigenschappen te goede.
Tegelijkertijd verschilt het karakter van de compacte, lage modellen van Ford. Die onderscheiden zich van de directe concurrenten met een levendig weggedrag. De Kuga daarentegen gebruikt diezelfde kwaliteiten om rust en veiligheid te bieden. In vergelijking met de plug-inhybride is de 1.5 EcoBoost merkbaar lichter en daarom juist wel dynamischer. Toch verdient de plug-inhybride de voorkeur, want die is stiller, sterker, zuiniger en voordeliger in gebruik. Alleen voor wie de Kuga inzet als trekauto of puur kiest voor de dynamiek is de 1.5 EcoBoost de betere keuze.