Hyundai Ioniq Hybrid 1.6 GDi PREMIUM HYBRID

€ 18.445,-

Bouwjaar 24-07-2018
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 32.557 km
Deuren 5
Kenteken TB-626-T Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.580 cc
Vermogen 77 kW (105 pk)

Hyundai Ioniq Hybrid 1.6 GDi PREMIUM HYBRID


€ 18.445,-

Algemeen

Bouwjaar 24-07-2018
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 32.557 km
Deuren 5
Kenteken TB-626-T Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.580 cc
Vermogen 77 kW (105 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autoservice Fikse
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Lorentzstraat 2
Postcode 8091 ZA
Plaats Wezep
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)525 - 633615 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autoservicefikse.nl/
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

IONIQ 1.6 GDI HYBRID PREMIUM MET LEER | SCHUIFDAK | STOEL & STUURVERW. | CAMERA | BI-XENON | LANE & BLINDSPOT | APPLE CARPLAY |

Hyundai IONIQ 1.6 GDi HYBRID| LEER | SCHUIFDAK | VOL OPTIES


- Kenteken: TB-626-T
- Merk: Hyundai
- Model: IONIQ HYBRID
- APK tot: 24-07-2024
- Tellerstand: 32557 KM
- Carrosserievorm: Hatchback
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Hybride (Elektrisch/Benzine)
- Bouwjaar: 2018
- Transmissie: Automaat
- Kleur: wit
- Bekleding: Leder
- Motorinhoud: 1580 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: G4LE
- Vermogen: 77 kW / 105pk
- Ledig gewicht: 1336 kg
- Max. trekgewicht: 750 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 3.4 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Lengte: 447 cm
- Breedte: 182 cm
- Hoogte: 1450 cm
- Aantal sleutels: 2
- Onderhoudshistorie aanwezig: Dealer onderhouden
- Motorrijtuigenbelasting: € 190 - 207 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 6


Bijzondere opties & accessoires

- Achteruitrij camera
- Achteruitrijcamera
- Apple Carplay/Android Auto
- Automaat
- Bi-xenon koplampen
- Bluetooth telefoonvoorbereiding
- Buitenspiegels elektrisch inklapbaar
- Cruise control adaptief
- DAB
- Elektrisch bedienbare stoelen voor
- Glazen schuifdak
- Keyless entry
- Lederen bekleding
- Lederen stuurwiel en versnellingspook
- Middenarmsteun voor
- Multimedia-voorbereiding
- Navigatiesysteem full map
- Parkeersensor voor en achter
- Regensensor
- Rijstrooksensor met correctie
- Stoelverwarming achter
- Stoelverwarming voor
- Stuurwiel multifunctioneel
- Voorstoelen verwarmd

Comfort

- Boordcomputer
- Cruise control
- Regensensor

Exterieur

- Achteruitrij camera
- Automaat
- Bi-xenon koplampen
- Buitenspiegels elektrisch inklapbaar
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Buitenspiegels met verlichting
- Chroom delen exterieur
- Dimlichten automatisch
- Elektrisch bedienbare stoelen voor
- Glazen schuifdak
- Keyless entry
- Koplampreiniging
- LED achterlichten
- LED dagrijverlichting
- Parkeersensor achter
- Parkeersensor voor
- Parkeersensor voor en achter

Infotainment

- Audio installatie
- Audio-navigatie full map
- DAB
- Multimedia-voorbereiding
- Navigatiesysteem full map
- Radio-CD/MP3 speler
- Stuurwiel multifunctioneel

Interieur

- Achterbank in delen neerklapbaar
- Airco (automatisch)
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Cruise control adaptief
- Elektrische ramen voor en achter
- Lederen bekleding
- Lederen stuurwiel en versnellingspook
- Lendesteunen (verstelbaar)
- Middenarmsteun voor
- Passagiersstoel in hoogte verstelbaar
- Stoelverwarming achter
- Stoelverwarming voor
- Stuur verstelbaar
- Voorstoelen verwarmd

Milieu

- Start/stop systeem

Overige

- Achteropkomend verkeer waarschuwing
- Anti Blokkeer Systeem
- Apple Carplay/Android Auto
- Autonomous Emergency Braking
- Bestuurdersairbag
- Bluetooth telefoonvoorbereiding
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Knie airbag(s)
- P

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Hyundai IONIQ | Nu verder

In 2020 zullen vele merken de eerste generatie van hun elektrische auto's introduceren. Vanaf dat jaar gelden nieuwe belastingregels en daarom wachten veel autofabrikanten met de introductie van elektrische auto's tot 2020. Hyundai daarentegen biedt al enige jaren elektrische auto's aan en wil op die manier een voorsprong opbouwen. Daarom gaat Hyundai nu letterlijk en figuurlijk verder met de IONIQ voor modeljaar 2020.

Autotest | Hyundai IONIQ Nu verder

De Hyundai IONIQ modeljaar 2020 heeft een daadwerkelijk bereik van 310 km. De IONIQ is vlot, stil, comfortabel en compleet uitgerust. Geen opwindende auto, wel een heel verstandige keuze.

Plus

  • vlot, stil en zuinig
  • ruim en praktisch
  • zeer voordelig in gebruik

Min

  • laadt minder snel op dan vorige generatie
  • infotainment-systeem herstart zichzelf regelmatig

Conclusie

Net voordat andere merken de eerste generatie van hun elektrische auto's introduceren, introduceert Hyundai de tweede generatie van de IONIQ. De elektrisch aangedreven, gezinsauto van Hyundai is voorzien van een grotere accu, levert betere prestaties en kan voortaan sneller laden. In de praktijk is van die laatste twee zaken weinig te merken. De vernieuwde IONIQ voelt niet sneller, maar wel iets levendiger. Tijdens een test bij één van de snelste laadstations van Nederland (IONITY, Apeldoorn Zuid) laadde de IONIQ snel, maar lang niet zo snel als de vorige generatie van de IONIQ.

De actieradius is wel belangrijk toegenomen. Tijdens de eerste test met de IONIQ in 2016 werd 220 km op een volle accu afgelegd. Met dit model voor 2020 werd moeiteloos 310 km op een volle accu afgelegd. Om nog beter mee te gaan met de tijd communiceert de IONIQ via een app met de buitenwereld. Juist bij een elektrische auto is dat belangrijk, omdat dan op afstand kan worden gecontroleerd hoe het laadproces verloopt. Daarbij is de uitrusting rijker geworden en ook dat zorgt er voor dat de IONIQ weer een stapje verder gaat.

Deel deze advertentie