KIA Niro 1.6 GDi PHEV DynamicLine Camera | Navi

€ 23.900,- incl. BTW

Bouwjaar 09-12-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 65.969 km
Deuren 5
Kenteken Z-136-DH Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.580 cc
Vermogen 103 kW (140 pk)

KIA Niro 1.6 GDi PHEV DynamicLine Camera | Navi


€ 23.900,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 09-12-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 65.969 km
Deuren 5
Kenteken Z-136-DH Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.580 cc
Vermogen 103 kW (140 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf J.G. de Kruijf B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Polderstraat 11
Postcode 6666 LD
Plaats Heteren
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)26 - 4722209 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autobedrijfdekruif.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2019 - 2022

Technische informatie
Koppel: 265 Nm
Aantal cilinders: 4

Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 43 liter
Actieradius: 49 km

Transmissie
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat

Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving

Prestaties
Acceleratie (0-100): 10,8 s
Topsnelheid: 172 km/u

Maten
Afmetingen (LxB): 436 x 181 cm
Wielbasis: 270 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.494 kg
Laadvermogen: 506 kg
GVW: 2.000 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 600 kg)

Accu
Accu: 9 kWh

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 31 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 120 - € 132 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- Standaard (inbegrepen): Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges. 
- Kruijf Basis Pakket (€ 395 meerprijs):
Nieuwe APK
Vloeistoffen op peil.
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Standaard"): 1 maand garantie op draaiend gedeelte van motor en versnellingsbak (1 maand garantie); Nieuwe APK
- Kruijf Medium Pakket (€ 695 meerprijs):
Nieuwe APK
Kleine onderhoudsbeurt
Meerprijs distributieriem vervangen indien binnen 10.000km vervangen € 500,-
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Standaard"): 3 maanden garantie op draaiend gedeelte van motor en versnellingsbak (3 maanden garantie); Nieuwe APK
- Kruijf Premium Pakket (€ 995 meerprijs):
Nieuwe Apk
Onderhoudsbeurt volgens Schema fabrikant (indien minder dan 5.000 km van beurt)
Meerprijs distributieriem vervangen indien binnen 10.000km vervangen € 500,-
6 maanden volledige garantie
Vervangend vervoer bij garantiewerkzaamheden langer dan 24 uur
(wij hebben het recht om af te wijken bij exclusieve modellen of hoge kilometerstanden)
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Standaard"): BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; 6 maanden volledige garantie (6 maanden garantie, 10.000 km garantie); Nieuwe APK
- Kruijf Premium Plus Pakket (€ 1.295 meerprijs):
Nieuwe Apk
Onderhoudsbeurt volgens Schema fabrikant (indien minder dan 5.000 km van beurt)
Vervanging slijtagedelen wat binnen 10.000km/1 jaar vervangen moet worden *
Meerprijs distributieriem vervangen indien binnen 10.000km vervangen € 500,-
12 maanden volledige BOVAG garantie
gratis 12 maanden pechhulp Europa 
Vervangend vervoer bij garantiewerkzaamheden langer dan 24 uur
(wij hebben het recht om af te wijken bij exclusieve modellen of hoge kilometerstanden)
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Standaard"): BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Nieuwe APK

Kia Niro Plug in Hybride, met deze auto kunt u dus zuinig rijden, en ook zelf laden. Waardoor je nog meer elektrisch kan rijden.

Wi

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Kia Niro PHEV | Een keurig nette rebel

Vooruitgang is goed. Echter, niet iedereen verandert even snel. Een rebel wil alles zo snel mogelijk radicaal anders, terwijl de modale burger bij voorkeur stapje voor stapje verandert. Daarom biedt de Kia Niro de keuze uit hybride, plug-inhybride en elektrische aandrijving. Voor wie is de plug-inhybride bedoeld?

Autotest | Kia Niro PHEV Een keurig nette rebel

De Kia Niro PHEV biedt de rust en lage KM-kosten van een elektrische auto, gecombineerd met het bereik van een verbrandingsmotor. Niet innovatief, maar daarom functioneel, degelijk en bijna foutloos.

Plus

  • sterker, stiller en soepeler dan conventionele aandrijving
  • modern, maar direct vertrouwd
  • ruim en functioneel

Min

  • onhandige plek laadaansluiting
  • samenspel beide motoren niet altijd harmonieus
  • infotainment liep vast tijdens test

Conclusie

De Niro is de compacte crossover van Kia. De Niro is bedoeld als gezinsauto en daarom wel vooruitstrevend, maar niet innovatief. Juist omdat de Niro niet baanbrekend is, is de auto ook zo goed als foutloos.

De plug-inhybride is bedoeld voor wie vooruitgang wenst in bescheiden stappen. De PHEV biedt veel van de voordelen van elektrisch rijden, zoals een hoge mate van comfort en een laag verbruik. Doordat de benzine- en elektromotor hun krachten kunnen bundelen, presteert de plug-inhybride veel beter dan soortgelijke auto's met alleen een verbrandingsmotor. Tenslotte geeft de benzinemotor gemoedsrust, want wanneer de batterij leeg is, rijdt deze half elektrische Niro gewoon verder.

De Kia Niro plug-inhybrid is daarom als graffiti in opdracht: het spannende is er af, maar het idee is gebleven. Het antwoord op de vraag "voor wie is de Niro plug-inhybrid" luidt daarom: voor keurig nette rebellen.

Deel deze advertentie