Bouwjaar | 2018 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 96.276 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | K-868-RS Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 89 kW (121 pk) |
€ 19.450,-
Algemeen
Bouwjaar | 2018 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 96.276 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | K-868-RS Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 89 kW (121 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Wolters en Wolters |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Spoorstraat 14 |
Postcode | 7261 AE |
Plaats | Ruurlo |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)573 - 451801 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.wolters-wolters.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Mogelijkheid aanvullende garantie via Autotrust.
Bij autobedrijf Wolters & Wolters bent u aan het juiste adres als u op zoek bent naar een occasion. wij hebben diverse merken en modellen in verschillende prijsklassen op voorraad. Bovendien staan onze occasions garant voor zekerheden die worden ondersteund door de Bovag, Nationale Autopas en 100% Onderhouden.
Wij verkopen alle merken zowel nieuw als gebruikt. Ook voor verkoop en onderhoud van bedrijfswagen bent u bij ons aan het juiste adres.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda CX-3 | Mechanisch verfijnd
Het klinkt allemaal wat ver gezocht. En de termen helpen ook al niet. De Mazda CX-3 zou zijn ontworpen volgens "Kodo" en rijden als "jinba ittai". Wanneer Mazda zich niet bedient van Japanse termen, dan is de afdeling marketing wel creatief door te komen met de bewering dat de fabrikant geen auto's bouwt, maar creëert (en is de lezer nog niets wijzer). Een proefrit moet uitwijzen: weet de Mazda CX-3 zich te onderscheiden met meer dan alleen bloemrijke taal?
De Mazda CX-3 voor modeljaar 2021 is in theorie zuiniger, maar in de praktijk niet. Nog altijd onderscheidt de CX-3 zich met verfijning en dat levert een natuurlijker gevoel en meer comfort op.
Plus
- stille, soepele en relatief zuinige SkyActiv-G motor
- verfijnd onderstel
- doordachte ergonomie
Min
- nauwelijks zuiniger dan voorheen
- touch-screen alleen beschikbaar bij stilstaande auto
Conclusie
Weet de Mazda CX-3 zich met meer dan alleen bloemrijke omschrijvingen van de fabrikant te onderscheiden van de concurrentie? Een hernieuwde kennismaking met de versie voor modeljaar 2021 wijst uit: ja, zeker! Mazda vervalt in vage termen omdat de CX-3 zich niet onderscheidt met grotere getallen of meer toeters en bellen.
In plaats daarvan kiest Mazda voor verfijning en dat is lastig onder woorden te brengen. Als Autozine toch een poging mag doen: de CX-3 voelt natuurlijker dan andere auto's. Er is minder mechanisch gevoel en meer ruimte voor raffinement. Daardoor laat de auto zich makkelijker rijden en is het afleggen van lange afstanden minder vermoeiend.