Mazda CX-60 2.5 e-SkyActiv PHEV Homura | Automaat | Navigatie | Cruise Control Adaptief | Climate Control | Parkeersensoren | Parkeercamera | Trekhaak | Rijklaar

€ 44.935,-

Bouwjaar 11-11-2022
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 15.793 km
Deuren 5
Kenteken R-066-RJ Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.488 cc
Vermogen 241 kW (328 pk)

Mazda CX-60 2.5 e-SkyActiv PHEV Homura | Automaat | Navigatie | Cruise Control Adaptief | Climate Control | Parkeersensoren | Parkeercamera | Trekhaak | Rijklaar


€ 44.935,-

Algemeen

Bouwjaar 11-11-2022
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 15.793 km
Deuren 5
Kenteken R-066-RJ Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.488 cc
Vermogen 241 kW (328 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Oostendorp Auto Nijmegen
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Microweg 51
Postcode 6545 CL
Plaats Nijmegen
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)24 - 3031810 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.oostendorp-auto.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2022

Technische informatie
Koppel: 261 Nm
Aantal cilinders: 4

Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 50 liter
Actieradius: 63 km

Transmissie
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat

Prestaties
Acceleratie (0-100): 5,8 s
Topsnelheid: 200 km/u

Maten
Lengte/hoogte: L1H1
Afmetingen (LxB): 474 x 189 cm
Wielbasis: 287 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.970 kg
Laadvermogen: 697 kg
GVW: 2.667 kg
Max. trekgewicht: 2.500 kg (ongeremd 750 kg)

Accu
Accu: 18 kWh
Accu laden: 7.4 kW

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 33 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 184 - € 202 per kwartaal

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
Garantie: 24 maanden
Garantie: 45.000 km

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Oostendorp PLUS Selectie: U kijkt naar een occasion uit de Oostendorp PLUS Selectie met standaard 36 maanden garantie, waarvan 12 maanden volgens BOVAG garantievoorwaarden en 24 maanden Oostendorp PLUS garantie. Bovendien is deze auto rijklaar geprijsd, zonder verborgen kosten. Zorgeloos rijplezier noemen we dat bij Oostendorp Auto. Vraag onze verkoopadviseurs naar de voorwaarden.
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; Oostendorp Plus garantie (24 maanden garantie, 45.000 km garantie); Nieuwe APK

Overige informatie
Minimale laadtijd AC vanaf: 20
Minimale laadtijd AC tot: 80
Minimale laadtijd AC van 20% tot 80%: 1230 min
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee
Bandenset: Zomerbanden

Bij het ontwerpen van de Mazda CX-60 stonden uw comfort en uw veiligheid centraal. De hybride motor van deze Mazda CX-60 zorgt dat u opvallend veel minder brandstof verbruikt dankzij de ondersteuning van de elektromotor met z?n eigen accu. En die laadt u al rijdend bij. Slim en zuinig! Dit mag je gerust een luxe uitvoering noemen: een lederen interieur én een elektrisch bedienbare achterklep! Deze Mazda CX-60 legt bestuurder én bijrijder compleet in de watten met de verwarmbare voorstoelen. Bij deze Mazda CX-60 is aan alles gedacht, tot en met een verwarmd stuurwiel aan toe. De verwarmde achterbank is een luxe extra, speciaal voor de passagiers. Bij de zeer complete uitrusting van deze auto behoren ook 20 inch lichtmetalen velgen, dakspoiler, extra getint glas, LED-achterlichten, verstelbare lendensteunen, elektrisch bedienbare ramen achter, elektrisch inklapbare buitenspiegels, LED-dagrijverlichting en in delen neerklapbare achterbank.

Voor een krachtige en natuurlijke geluidsweergave zorgt het high performance audiosysteem. Voor storingvrije digitale radio-ontvangst zorgt de DAB-ontvanger. De radio harder of zachter zetten of iemand uit uw contactenlijst bellen. Dankzij de spraakbediening doet u dit allemaal met uw stem.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mazda CX-60 | Een nieuw avontuur

Mazda begint aan een nieuw avontuur. Het nieuwe topmodel van het merk is niet langer een traditionele sedan, maar een SUV. De CX-60 is een "sports utility vehicle", ofwel een luxe terreinwagen voor recreatief gebruik. Dat is echter niet het enige nieuws. Met de CX-60 levert Mazda ook nog eens zijn eerste plug-inhybride. Hoe zal dit avontuur aflopen?

Autotest | Mazda CX-60 Een nieuw avontuur

De Mazda CX-60 is een grote SUV met plug-inhybride aandrijving. Helaas is merkbaar dat dit de 1e PHEV van Mazda is. Verfijning ontbreekt in de aandrijflijn en de binnenruimte is matig.

Plus

  • overtuigt met groots en luxueus gevoel
  • zeer snel
  • ook geschikt voor gebruik in het terrein

Min

  • weinig verfijning in plug-inhybrid aandrijflijn
  • ruimte achterin matig voor een auto van deze omvang
  • touch-screen geblokkeerd bij snelheid boven 15 km/u

Conclusie

Hoe loopt Mazda's avontuur met de CX-60 af? Met wisselende resultaten. Helaas is merkbaar dat dit de eerste plug-inhybrid is van Mazda. Deze techniek zou een auto sneller, soepeler, stiller en zuinige moeten maken. Echter, door de opzet die Mazda heeft gekozen is de CX-60 wel snel en zuinig, maar niet stil of soepel. En alhoewel er fundamenteel niets mis is met de aandrijflijn, weten andere merken de voordelen nog beter te benutten.

Het vorige topmodel, de Mazda6, was een echte specialist in het bieden van comfort op lange afstanden. De CX-60 is juist een alleskunner die naast luxe ook ruimte en terreinvaardigheid biedt. Ten opzichte van andere SUV's blinkt de CX-60 uit in de ergonomie en de bouwkwaliteit. Eind goed, al goed.

Deel deze advertentie