Mazda MX-30 E-Skyactiv R-EV 170 automaat Advantage Actie: nu tijdelijk ¤6.500,- instapvoordeel

€ 33.640,- incl. BTW

Bouwjaar 01-12-2024
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand -
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 830 cc
Vermogen 125 kW (170 pk)

Mazda MX-30 E-Skyactiv R-EV 170 automaat Advantage Actie: nu tijdelijk ¤6.500,- instapvoordeel


€ 33.640,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 01-12-2024
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand -
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 830 cc
Vermogen 125 kW (170 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Nico Bruggink B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Spoorstraat 7
Postcode 7271 CA
Plaats Borculo
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)545 - 271517 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.bruggink.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2019
Referentienummer: 7107996

Technische informatie
Koppel: 116 Nm

Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 50 liter
Actieradius: 85 km

Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving

Prestaties
Acceleratie (0-100): 9,1 s
Topsnelheid: 140 km/u

Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.753 kg
Wielbasis: 266 cm

Accu
Accu: 18 kWh
Accu laden: 11 kW
Accu snelladen: 36 kW

Interieur
Interieurkleur: Zwart/Bruin
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 21 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1 l/100km (1 op 100,0)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 17,5 kWh/100km

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 159 - € 174 per kwartaal

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard: Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges.
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden)

Overige informatie
Minimale laadtijd AC vanaf: 20
Minimale laadtijd AC tot: 80
Minimale laadtijd AC van 20% tot 80%: 1248 min
Minimale laadtijd DC vanaf: 20
Minimale laadtijd DC tot: 80
Minimale laadtijd DC van 20% tot 80%: 1230 min

Mazda MX-30 e-Skyactiv R-EV 170 automaat Advantage Jet Black (leverbaar mei 2024) €40.140,-

Actie: nu met €6.500 instapvoordeel.
Deze korting is nog niet verrekenend in de bovenstaande vraagprijs.  
Actie geldig tot 30-06-2024
Vraag naar de voorwaarden*

De nieuwe Mazda MX30 R-EV plug-in hybrid.

De Mazda MX30 R-EV is een plug-in hybride met de unieke en bijzondere Mazda rotatiemotor; de e-Skyactiv R-EV 170.
De auto heeft een 17,8 KWh accupakket, goed voor een elektrisch rijbereik tot wel 70 km. Is de accu leeg, dan rijdt de MX30 R-EV verder met behulp de rotatiemotor.
Deze drijft een generator aan welke ervoor zorgt dat de accu onder het rijden wordt bijgeladen. Hiermee heeft de auto een totale actieradius tot wel 600 km.
Dit terwijl de aandrijving altijd elektrisch is.

Wederom bijzondere techniek, passend bij ons mooie en eigenzinnige merk.

Deze Advantage-uitvoering betreft een actiemodel welke vrijwel gelijk is aan de Makoto, maar alleen de stuurwielverwarming en de keyless entry mist.
Echter, verder is de auto gelijk in uitrusting, wat u een voordeel van €1250,- oplevert.
De Advantage is standaard rijk uitgerust met onder andere, siganture LED koplampen met ledblokken, LED signature verlichting achterzijde, elektrisch inklapbare/verstelbare/verwarmbare buitenspiegels, elektrische ramen voorzijde, keuze uit 2 interieurs (Modern Confidence of Industrial Vintage), elektrisch verstelbare bestuurderstoel met geheugenstanden, 18"lichtmetalen velgen 'Daimond Cut', automatisch dimmende binnenspiegel, privacy glass op de zijruiten achter en de achterruit, adaptieve cruise control, MZD Connect met DAB+/ navigatie/ USB/ Bluetooth/ AppleCarplay - Android Auto,  dodehoek assistent, rijbaan assistent, licht- en r

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mazda MX-30 | Eigenzinnige techniek voor eigenzinnige mensen

Mazda heeft een reeks verstandige, functionele en ruime gezinsauto's. Mazda heeft ook een eigenzinnige, eigenwijze en unieke gezinsauto. Dat s de MX-30. Die is voortaan leverbaar met bijzondere aandrijving; de "MX-30 e-SkyActiv R-EV" is een elektrische auto met een rotatiemotor als generator. Is dat alleen techniek om de techniek of dient deze bijzondere aanpak een hoger doel?

Autotest | Mazda MX-30 Eigenzinnige techniek voor eigenzinnige mensen

De Mazda MX-30 R-EV combineert een elektro- en een rotatiemotor. Dit zorgt niet voor betere prestaties of een lager verbruik. Het geeft deze eigenzinnige auto wel nog meer karakter.

Plus

  • eigenzinnig karakter
  • verfijnd weggedrag
  • slimme constructie achterportieren

Min

  • hoog verbruik (benzine en elektriciteit)
  • niet voordeliger dan een volledig elektrische auto
  • matige ruimte achterin

Conclusie

Is de combinatie van een elektromotor en een rotatiemotor in de "Mazda MX-30 e-SkyActiv R-EV" alleen een technisch hoogstandje of heeft het echt voordelen? Helaas biedt de combinatie geen voordelen, anders dan de compacte afmetingen van het geheel. De prestaties zijn niet beter dan gemiddeld, terwijl zowel het stroom- als het benzineverbruik hoger zijn dan die van conventionele plug-inhybrides of volledig elektrische auto's. Ook de prijs is niet lager dan die van de concurrentie.

En toch is de MX-30 R-EV als een uiterst aangename auto ervaren. De testrijder heeft zelfs met een continue glimlach achter het stuur gezeten! De MX-30 R-EV heeft een uitgesproken karakter en daarbij hoort ook bijzondere techniek. Als Mazda zou kiezen voor een standaard plug-inhybride zou dat karakter verloren gaan. Bovendien spreekt de MX-30 R-EV een nieuwe doelgroep aan. Wie nog niet klaar is voor een volledig elektrische auto, kan dankzij het extra bereik van de verbrandingsmotor worden verleid om wel de stap richting elektrisch rijden te maken. Maar dan wel met eigenzinnige techniek voor eigenzinnige mensen.

Deel deze advertentie