Bouwjaar | 20-05-2021 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 35.750 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | R-046-DX Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 135 kW (184 pk) |
€ 35.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 20-05-2021 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 35.750 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | R-046-DX Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 135 kW (184 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Nico Bruggink B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Spoorstraat 7 |
Postcode | 7271 CA |
Plaats | Borculo |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)545 - 271517 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.bruggink.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modeljaar: 2017
Technische informatie
Koppel: 205 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 45 liter
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 6,8 s
Topsnelheid: 220 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 392 x 174 cm
Wielbasis: 231 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.000 kg
Laadvermogen: 260 kg
GVW: 1.260 kg
Interieur
Interieurkleur: Zwart (Recaro)
Aantal zitplaatsen: 2
Milieu
CO2-uitstoot: 155 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Brandstofverbruik in de stad: 8,4 l/100km (1 op 11,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Historie
Aantal eigenaren: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Basis: Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges.
Let op; vraag naar de beschikbaarheid van deze auto. Auto is niet fysiek aanwezig en wordt in opdracht van een particulier verkocht.
De kilometerstand kan oplopen. Vraag naar de exacte kilometerstand.
Sinds 2015 is er de ND; de eerste MX5 voorzien van het geheel nieuwe Mazda Skyactiv DNA!
Een prachtig, vernieuwd 'Kodo' design, gecombineerd met nieuwe vooruitstrevende techniek.
Eerst als roadster en wat later ook als deze RF. De Mazda MX5 wordt al jaren geroemd om de fantastische rijbeleving. Met het nieuwe Skyactiv DNA is dit nog verder verbeterd, kunnen we u uit ervaring melden!
Zijn goed uitgebalanceerde onderstel, de kort en trefzekere schakelende versnellingsbak, haarscherpe besturing en de aandrijving op de achterwielen, zorgen voor een fenomenale wegligging. Door de ver naar achteren geplaatste motor, is Mazda er in geslaagd tot een perfecte 50/50 gewichtsverdeling te komen, waarmee de auto zich zeer stabiel de bocht om laat gaan. De pittige 2.0 Skyactiv-G motor levert 184pk, maar weet zijn werk toch zuinig te doen. De uitlaat kent een licht 'snerpje' wat zorg voor een sportief geluid. Met een gewicht van slechts 1.000 kg kent de Mazda MX5 een uitstekende pk per kg verhouding!
De Sportive heeft alle luxe van de Luxury-uitrusting in combinatie met de krachtiger Skyactiv-G benzinemotor met 184 pk. De volgende opties zijn extra ten opzichte van de Luxury-uitrusting:
- 17 inch lichtmetalen BBS forged velgen in Black
- Bilstein-sportonderstel
- Strutbar: veerpootbrug, zorgt voor hogere carrosseriestijfheid
- Zwart lederen/Alcantara RECARO-sportstoelen met grijze bies
- Dashboard-elementen en deurpanelen in zwart kunstleder, afgewerkt met grijs stiksel
- Driver Attention Alert (DAA)
- Advanced Smart City Brake Support (SCBS) met voetgangerherkenning (AEB): activeert remmen in noodsituatie
- Traffic Sign Recognition (TSR): verkeersboordherkenning
- Smart City Brake Support Rear (SCBS-R): activeert remmen in noodsituatie bij achteruitrijden
- Achteruitrijcamera
De MX-5 heeft zijn laatste onderhoudsbeurt gehad op 12-5-2023 bij een
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda MX-5 | Niet dromen, maar doen
Echte autoliefhebbers zijn makkelijk te herkennen. Er stroomt benzine door hun aderen en ze dromen iedere nacht van die ene onbereikbare sportwagen. Helaas moet het bij gebrek aan financiële middelen bij dromen blijven. Slimme autoliefhebbers zijn ook gemakkelijk te herkennen: zij rijden een Mazda MX-5. Als ze nog iets te wensen over hebben, dan is het misschien een nieuwe MX-5.
De Mazda MX-5 is de pretauto voor het gewone volk. Dat geldt des te meer voor deze vierde generatie die kleiner, lichter en daarmee levendiger en puurder is dan ooit tevoren.
Plus
- heel veel rijplezier
- even verstandig als een alledaagse Mazda
- nette prijs
Min
- niet geschikt voor lange bestuurders
- weinig bergruimte in interieur
- matige geluidsisolatie kap
Conclusie
De eerste MX-5 uit 1988 was bedoeld als een echte pretauto voor het gewone volk. Gaandeweg werd de MX-5 groter, comfortabeler en daarmee minder puur. Voor deze vierde generatie ging Mazda terug naar de basis.
Alles werd in het werk gesteld om de auto lichter te maken, zonder afbreuk te doen aan de veiligheid of de dagelijkse bruikbaarheid. Alleen voor lange bestuurders is dit slecht nieuws: zij passen niet meer goed in de auto en dan is de pret er snel af.
Dankzij de compactere buitenmaten is de MX-5 merkbaar wendbaarder en dynamischer geworden. Dankzij het lage gewicht zijn de prestaties beter geworden. Bovendien is het gevoel tussen bestuurder en mechaniek beter dan ooit. Zelfs het uiterlijk is een stuk spannender dan voorheen. En dat zijn allemaal kenmerken van een droomauto!