Mini Cooper 1.6 S Chili | Panoramadak | Xenon | Leer

€ 4.750,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 20-07-2005
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 191.165 km
Deuren 3
Kenteken 49-XX-HB Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 125 kW (170 pk)

Mini Cooper 1.6 S Chili | Panoramadak | Xenon | Leer


€ 4.750,-

Algemeen

Bouwjaar 20-07-2005
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 191.165 km
Deuren 3
Kenteken 49-XX-HB Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 125 kW (170 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Harkink Automotive
Contactpersoon Dhr. Harkink
Adres Radioweg 15
Postcode 6732 EK
Plaats Harskamp
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)318 - 304469 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.harkinkautomotive.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • radio/cd speler
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: 2001 - 2006
Modelcode: R50/R53

Technische informatie
Koppel: 220 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Tankinhoud: 50 liter
Acceleratie (0-100): 7,2 s
Topsnelheid: 222 km/u

Maten
Lengte: 366 cm
Wielbasis: 247 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.115 kg
Laadvermogen: 455 kg
GVW: 1.570 kg

Interieur
Aantal zitplaatsen: 4

Milieu
CO2-uitstoot: 207 g/km
Energielabel: G

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,6 l/100km (1 op 11,6)
Brandstofverbruik in de stad: 11,8 l/100km (1 op 8,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,8 l/100km (1 op 14,7)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard: Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges.

Alle moeite is genomen om de informatie op deze internetsite zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden. Aan deze advertentie kunnen geen rechten worden ontleend.

Heeft u interesse in deze occasion? Neem dan gerust contact met ons op voor verdere vragen, het maken van een afspraak voor bezichtiging of een proefrit.


Met vriendelijk groet,

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mini MINI | Eeuwig jong

Wat als de MINI een mens was? De MINI stamt uit 1959 en is inmiddels aardig op leeftijd. Als de MINI een mens zou zijn, zou hij grijze haren hebben, maar die wel in een staartje binden. Hij zou nog altijd een spijkerjasje dragen, maar tegelijkertijd de nieuwste smartphone op zak hebben. Maak kennis met de vierde generatie van de auto die altijd jong blijft: de MINI.

Autotest | Mini MINI Eeuwig jong

Mini is de MINI al lang niet meer. In plaats daarvan gaat MINI met de tijd mee, want de laatste generatie bedient zich van de modernste techniek van moederbedrijf BMW. Voortaan is MINI ook comfortabel

Plus

  • meer comfort, meer rijplezier
  • sterk en zuinig (Cooper D)
  • moderne, bruikbare elektronica

Min

  • beperkte actieradius (Cooper S)
  • wonderlijke ergonomische keuzes
  • forse prijs

Conclusie

De New MINI werd een dagje ouder en dus werd het tijd voor wederom een verjongingskuur. De verhoudingen zijn wat minder harmonieus dan voorheen en de MINI kwam enkele kilootjes aan. Om kosten te besparen werden zo veel mogelijk onderdelen van moederbedrijf BMW gebruikt, maar dit leidt soms tot vreemde ergonomische oplossingen (plaatsing knoppen, zitpositie).

De grootste winst zit in de drie rij-modi. Hiermee is de auto even scherp als voorheen, maar indien gewenst ook groener en comfortabeler dan ooit tevoren. De benzinemotoren doen hun werk naar behoren. De nieuwe dieselmotor zet nieuwe standaarden als het gaat om rijplezier in combinatie met een bescheiden verbruik. Dat de MINI ook jong van geest is, bewijzen de vele elektronische hulpmiddelen die het dagelijks leven met dit icoon merkbaar veiliger en comfortabeler maken. Dankzij deze continue vernieuwing blijft dit icoon op wielen eeuwig jong.

Deel deze advertentie