Bouwjaar | 27-09-2013 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 95.402 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 5-SGS-51 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 135 kW (184 pk) |
€ 14.450,-
Algemeen
Bouwjaar | 27-09-2013 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 95.402 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 5-SGS-51 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 135 kW (184 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autoservice Hermeling |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Einsteinweg 9 |
Postcode | 6662 PW |
Plaats | Elst |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 51704347 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autoservicehermeling.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2013 - 2014
Modelcode: R61
Technische informatie
Koppel: 240 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 47 liter
Acceleratie (0-100): 7,8 s
Topsnelheid: 212 km/u
Maten
Lengte: 412 cm
Wielbasis: 260 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.345 kg
Laadvermogen: 495 kg
GVW: 1.840 kg
Max. trekgewicht: 750 kg (ongeremd 500 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 157 g/km
Fijnstofuitstoot: 1,3 mg/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,7 l/100km (1 op 14,9)
Brandstofverbruik in de stad: 8,2 l/100km (1 op 12,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Basispakket
Dit afleverpakket bevat: Geldige APK, RDW-leges, Wettelijke garantie
Overige informatie
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee
Bandenset: Zomerbanden
Te koop aangeboden Mini Paceman Cooper S ALL4 chili
Een zeer nette onderhouden auto met NAP
Beschikt onder andere over een prachtig lederen interieur en een panoramadak
Vierwiel aangedreven en maar liefst 184 PK
Inruil/ lease/ financieren is natuurlijk ook mogelijk. Hebben wij uw interesse gewekt? U bent van harte welkom
Tenaamstellen en vrijwaren kunnen wij ter plaatse dus u kunt direct wegrijden met uw aankoop!
Wil u graag meer informatie of een proefrit maken? Kom gerust langs!
Openingstijden:
Ma t/m vrij: 8.30 - 17.30
Zat en Zon: open op afspraak
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mini Paceman | Commercieel denken
De nieuwe generatie van de legendarische Mini is een succes, daar is geen twijfel over mogelijk. En om dat succes te vergroten brengt de fabrikant allerhande varianten uit. Net als vroeger zijn er een stationcar en een cabrio. Maar... toen niet meer uit het verleden kon worden geput, ging Mini nieuwe uitvoeringen verzinnen. De laatste variant is de "Paceman".
De Paceman biedt de ruimte en vierwielaandrijving van de Countryman. Daarbij zorgen de sterke motoren voor prima prestaties, terwijl de complete uitrusting alles combineert van de andere modellen.
Plus
- uitstekende wegligging
- onderscheidende vormgeving
Min
- vermoeiend op lange afstand
- leeftijd begint te tellen (achterhaalde techniek)
Conclusie
Marketing les 1: Zoek een gat in de markt en vul het. Les 2: als er geen gat is, maak het dan. Nadat MINI alle denkbare varianten had uitgebracht op het legendarische model uit de vorige eeuw, werden nieuwe varianten bedacht. De Paceman moet nu als kers op de taart het beste van alle MINI's combineren.
In vele opzichten is dat gelukt. De Paceman biedt de ruimte en vierwielaandrijving van de Countryman. Daarbij zorgen de sterke motoren voor prima prestaties, terwijl de complete uitrusting alles combineert van de andere modellen. Het weggedrag is op-en-top MINI en dus is ook het rijplezier gegarandeerd.
De vraag resteert echter? Wie zit hier op te wachten? De geschiedenis leert dat soortgelijke mengelmoesjes van andere merken (SsangYong Actyon, Kia Soul, BMW X6) nauwelijks aanslaan. Bovendien blijft het een raadsel waarom het belangrijkste gat in de markt nog steeds niet is gevuld: wanneer komt er een MINI die daadwerkelijk mini is? Wanneer wordt de kleine Rocketman die MINI in 2011 toonde in productie genomen?