Nissan Qashqai 1.3 DIG-T Tekna .

n.o.t.k.

Bouwjaar 28-10-2019
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 45.042 km
Deuren 5
Kenteken G-761-ND Verzekeren
Kleur Overige Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.332 cc
Vermogen 103 kW (140 pk)

Algemeen

Bouwjaar 28-10-2019
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 45.042 km
Deuren 5
Kenteken G-761-ND Verzekeren
Kleur Overige Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.332 cc
Vermogen 103 kW (140 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Mobiliteitscentrum De Beijer
Contactpersoon Bas de Beijer
Adres Verbindingsweg 2b
Postcode 6674 DL
Plaats Herveld
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)488 - 491503 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.de-beijer.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 3e remlicht
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: nov 2018 - mrt 2021

Technische informatie
Koppel: 240 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 55 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,5 s
Topsnelheid: 193 km/u
Ledig gewicht: 1.275 kg
Wielbasis: 265 cm

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
Energielabel: D

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Brandstofverbruik in de stad: 7 l/100km (1 op 14,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5 l/100km (1 op 20,0)

Historie
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (€ 695): De Beijer Bovag afleveringspakket.: * Minimaal 12 maanden APK keuring. * Onderhoudsbeurt volgens schema + inspectie op 40 controle punten. * 12 maanden Bovag garantie of geldende fabrieks-garantie (max. 20.000km). * Minimaal 1 jaar of 10.000km onderhoudsvrij. * Professioneel gereinigd van binnen en buiten. * Tenaamstelling en vrijwaren. * Brandstoftank half volle tank. * Distributieriem vervangen (indien aanwezig en minimaal 10.000km voor vervanging). * 12 maanden Bosch pechhulp NL (meerprijs € 52,50). * Uitgebreide uitleg van de auto. * Bovag/Bosch carservice netwerkgarantie mogelijk tegen meerprijs. * De Beijer mobiliteitspas (12 maanden geldig).
Dit afleverpakket bevat: BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Nieuwe APK

VERKOCHT.

= Bedrijfsinformatie =

Alle moeite is genomen om de informatie op deze internetsite zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.
Wist u dat wij al meer dan 55 jaar BOVAG lid zijn? Aangesloten zijn bij BOSCH CAR Service? Werken met het 100% onderhouden label? Hybriden en elektrische auto's kunnen onderhouden?

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Nissan Qashqai | De evolutie van de revolutie

In 2007 stond Nissan aan de wieg van een revolutie. Het bouwde een compacte personenauto op basis van een terreinwagen: de Qashqai. Die combinatie zorgt voor meer ruimte, meer overzicht, een stoere uitstraling en... heel veel succes! Inmiddels heeft de Qashqai daarom niet alleen concurrentie van andere merken, maar ook van soortgelijke modellen van Nissan zelf. Voor modeljaar 2024 moet de Qashqai zich daarom duidelijker van de tegenstrevers onderscheiden. Hoe doet Nissan dat?

Autotest | Nissan Qashqai De evolutie van de revolutie

Vanaf modeljaar 2024 biedt de Nissan Qashqai meer karakter dankzij een aangepast uiterlijk, nieuw interieur en nieuw infotainment-systeem. Blijft een prima rijdende auto met uniek e-Power systeem.

Plus

  • prima rijeigenschappen
  • ruim en praktisch
  • ruime keuze uit motoren

Min

  • e-Power is niet zo zuinig als beloofd

Conclusie

Weet de Nissan Qashqai zich beter te onderscheiden van de concurrentie dankzij de facelift voor modeljaar 2024? Ja, zeker. De Qashqai is niet alleen een middelgrote SUV, maar ook het middenmodel binnen het aanbod van Nissan. Dankzij een nieuwe grille, nieuwe aankleding en nieuwe kleuren heeft de Qashqai een sterker karakter gekregen en dat is precies wat het model nodig had. Dat geldt niet alleen voor het exterieur, ook de cabine heeft dankzij nieuwe materialen en texturen meer uitstraling gekregen.

Vanaf modeljaar 2024 voldoet de Qashqai aan de eisen die de Europese Unie vanaf 2024 stelt. Tegelijk zijn de bestaande veiligheidsvoorzieningen accurater gemaakt (betere sensoren, slimmere software). Het infotainment-systeem draait voortaan op Google Automotive. Dat is goed nieuws voor de functionaliteit, maar geeft zorgen over de privacy en toekomstbestendigheid.

Als het gaat om de rijeigenschappen is alles bij het oude gebleven. De Qashqai is leverbaar als mild-hybrid en als unieke e-Power. Die laatste biedt veel van de voordelen van elektrisch rijden (rust, souplesse, prestaties, één-pedaal bediening), maar haalt de energie uit benzine in plaats van een stekker. Het weggedrag is en blijft prima. Kortom: niet de revolutie van 2007, wel een welkome evolutie voor 2024.

Deel deze advertentie