Bouwjaar | 04-12-2023 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 6.232 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | Z-337-RZ Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.332 cc |
Vermogen | 117 kW (159 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 04-12-2023 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 6.232 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | Z-337-RZ Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.332 cc |
Vermogen | 117 kW (159 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | TOP AUTOS |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Zesweg 150 |
Postcode | 6604 BP |
Plaats | Wijchen |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)24 - 6450121 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.top-autos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2023 - 2024
Technische informatie
Koppel: 270 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Tankinhoud: 55 liter
Acceleratie (0-100): 9,2 s
Topsnelheid: 199 km/u
Maten
Wielbasis: 266 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.350 kg
GVW: 1.350 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 725 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,4 l/100km (1 op 15,6)
Energielabel: C
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiėle informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Fabrieksgarantie tot: 04-12-2026
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja
Een bijna nieuwe Nissan Qashqai ! 1.3 MHEV TEKNA PLUS met 4 CILINDER ! Motor ( Mild hybrid ) met Hoge instap van 12/2023
3 Jaar Nissan dealer fabrieksgarantie in uw eigen woonplaats.
Mild Hybride is een technologie om verbrandingsmotoren te ondersteunen en daarmee de auto schoner en zuiniger te laten rijden.
Een mild hybride-systeem heeft een kleine batterij en een compacte elektromotor. Het motortje haalt al z'n stroom uit het accuutje. Deze batterij wordt op zijn beurt opgeladen door energie terug te winnen tijdens het rijden.
In een milde hybride auto kun je 'zeilen': uitrollen met een uitgeschakelde (of van de versnellingsbak ontkoppelde) verbrandingsmotor. In het Engels wordt dat 'coasting' genoemd. Zolang je weinig vermogen vraagt, kun je de auto op deze manier met constante snelheid voort laten bewegen zonder de brandstofmotor te belasten.
Daarnaast voorziet de elektromotor de verbrandingsmotor bij het accelereren van extra power. Ook hierbij wordt de brandstofmotor niet extra ingeschakeld. Er is er dus geen sprake van een hoger brandstofverbruik wanneer je het gaspedaal intrapt, zoals dat het geval zou zijn bij een benzine- of dieselmotor.
* Trekhaak aanbieding , Nu incl montage voor slechts € 599.-
Meeste Luxe TEKNA Plus uitvoering met oa:
COLD PACK:
Verwarmbaar stuurwiel
Verwarmbare voorstoelen
Verwarmbare voorruit
DESIGN PACK:
Panoramisch glazen dak met elektrisch bedienbare zonwering
Dakrails
CONNECT PACK:
Intelligent Nissan Around View Monitor
Wireless Apple CarPlay®
Moving Object Detection
12.3" kleurendisplay touchscreen NissanConnect
NissanConnect navigatie
TomTom® Services: Live Traffic
Google Maps Services: Search, Weather, 3D Maps and Google Street View
NissanConnect Services: telematicadiensten
Op afstand bedienbare services (openen, sluiten, claxon, lichten)
PREMIUM BOSE® AUDIO SYSTEM:
10 Bose® luidsprekers
Bose® Acoustimass(TM) Bass Box
Digitale versterker
PROPILOT ASSIST MET NAVI-LINK:
Legal Speed Adjustment
Corner & Junction Speed Assist
Low Speed Cruising
Lane Keep Assist
10.8" head-up display
Traffic Jam Pilot
EASY PACK:
Draadloze smartphonelader
Automatische achterklep met voetsen
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Nissan Qashqai | De evolutie van de revolutie
In 2007 stond Nissan aan de wieg van een revolutie. Het bouwde een compacte personenauto op basis van een terreinwagen: de Qashqai. Die combinatie zorgt voor meer ruimte, meer overzicht, een stoere uitstraling en... heel veel succes! Inmiddels heeft de Qashqai daarom niet alleen concurrentie van andere merken, maar ook van soortgelijke modellen van Nissan zelf. Voor modeljaar 2024 moet de Qashqai zich daarom duidelijker van de tegenstrevers onderscheiden. Hoe doet Nissan dat?
Vanaf modeljaar 2024 biedt de Nissan Qashqai meer karakter dankzij een aangepast uiterlijk, nieuw interieur en nieuw infotainment-systeem. Blijft een prima rijdende auto met uniek e-Power systeem.
Plus
- prima rijeigenschappen
- ruim en praktisch
- ruime keuze uit motoren
Min
- e-Power is niet zo zuinig als beloofd
Conclusie
Weet de Nissan Qashqai zich beter te onderscheiden van de concurrentie dankzij de facelift voor modeljaar 2024? Ja, zeker. De Qashqai is niet alleen een middelgrote SUV, maar ook het middenmodel binnen het aanbod van Nissan. Dankzij een nieuwe grille, nieuwe aankleding en nieuwe kleuren heeft de Qashqai een sterker karakter gekregen en dat is precies wat het model nodig had. Dat geldt niet alleen voor het exterieur, ook de cabine heeft dankzij nieuwe materialen en texturen meer uitstraling gekregen.
Vanaf modeljaar 2024 voldoet de Qashqai aan de eisen die de Europese Unie vanaf 2024 stelt. Tegelijk zijn de bestaande veiligheidsvoorzieningen accurater gemaakt (betere sensoren, slimmere software). Het infotainment-systeem draait voortaan op Google Automotive. Dat is goed nieuws voor de functionaliteit, maar geeft zorgen over de privacy en toekomstbestendigheid.
Als het gaat om de rijeigenschappen is alles bij het oude gebleven. De Qashqai is leverbaar als mild-hybrid en als unieke e-Power. Die laatste biedt veel van de voordelen van elektrisch rijden (rust, souplesse, prestaties, één-pedaal bediening), maar haalt de energie uit benzine in plaats van een stekker. Het weggedrag is en blijft prima. Kortom: niet de revolutie van 2007, wel een welkome evolutie voor 2024.