Bouwjaar | 28-06-2012 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 174.620 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 25-XLZ-3 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 132 kW (180 pk) |
€ 7.750,-
Algemeen
Bouwjaar | 28-06-2012 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 174.620 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 25-XLZ-3 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 132 kW (180 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Totaal Service Pluim |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Het Ambacht 35 |
Postcode | 6931 EZ |
Plaats | Westervoort |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)26 - 3118282 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | atspluim.com |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 245/45 R18
Acceleratie (0-100): 8,9 s
Topsnelheid: 225 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 483 x 186 x 150 cm
Wielbasis: 274 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.450 kg
Laadvermogen: 625 kg
GVW: 2.075 kg
Max. trekgewicht: 1.700 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 164 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7 l/100km (1 op 14,3)
Brandstofverbruik in de stad: 9,7 l/100km (1 op 10,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 194 - € 220 per kwartaal
Deze Opel Insignia komt uit 2012, werd geleverd van 01-01-2009 tot 31-07-2013 en kostte toen € 33.683,-. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2012 op kenteken, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 132 kW (179 PK) en een cilinderinhoud van 1598 cc.
De personenauto heeft een topsnelheid van 225 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 8,9 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 7,0 liter per 100 km en hij weegt 1450 kg. De APK is geldig tot 23-02-2025 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 225,- per kwartaal.
= Bedrijfsinformatie =
Zeer mooi en netjes onderhouden.
Voor vragen of een proefrit kunt u altijd bellen of mailen.
Telefoon: 026-3118282
Mobiel: 0651703186
0631949519
Website: www.atspluim.com
Email: atspluim@gmail.com
Openingstijden maandag t/m vrijdag van 07.30 tot17.30 Zaterdags 09.00 tot 12.30
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Opel Insignia GSi | Tweede jeugd
De Opel Insignia is vernieuwd voor modeljaar 2021. Die verjongingskuur volgt het gebruikelijke recept: het uiterlijk is aangepast en de uitrusting werd rijker. Maar... Opel gaat verder! De motoren zijn geheel nieuw en daarom zag Opel kans om een oude bekende terug te laten keren: de GSi.
De Opel Insignia GSi is een sportieve en toch comfortabele reisauto van het oude stempel. Omdat elektrische auto's sneller en voordeliger zijn, kiest Opel voor sensatie met de presentatie.
Plus
- stil en comfortabel
- scherp en snel indien gewenst
- ruim, ook achterin
Min
- in geen enkel opzicht vernieuwend
- stevige prijs (vanwege hoge CO2-uitstoot)
Conclusie
De Opel Insignia is vernieuwd voor modeljaar 2021. Een aangepast uiterlijk zorgt voor een modernere uitstraling en een betere stroomlijn. De Insignia is veiliger geworden dankzij nieuwe en/of betere veiligheidssystemen. Dankzij nieuwe motoren is de Insignia zuiniger en sterker geworden.
Daarnaast is de GSi terug van weggeweest. Omdat de gemiddelde elektrische auto inmiddels sneller is dan een traditionele sportwagen, kiest Opel een nieuwe insteek. De GSi is niet bedoeld als ultieme prestatie-machine, maar wil prikkelen met de manier waarop de prestaties worden geleverd. Samen met het flexibele onderstel, de vierwielaandrijving, de uitmuntende remmen en de spannend aangeklede cabine (kuipstoelen) beleeft de Insignia daarom in meerdere opzichten een tweede jeugd.