Porsche Cayenne 4.0 Turbo S E-Hybrid 1e lak, super compleet

€ 104.950,-

Bouwjaar 13-12-2019
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 104.481 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 3.996 cc
Vermogen 499 kW (680 pk)

Porsche Cayenne 4.0 Turbo S E-Hybrid 1e lak, super compleet


€ 104.950,-

Algemeen

Bouwjaar 13-12-2019
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 104.481 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 3.996 cc
Vermogen 499 kW (680 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autoservice Koen Exclusief B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Komkleiland 8
Postcode 6666 MG
Plaats Heteren
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)26 - 4720546 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.koenexclusief.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • luchtvering
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Vermogen: 500 kW (680 PK)
Vermogen elektromotor(en): 100 kW (136 PK)
Aantal cilinders: 8
Plug-in hybride: Ja
Actieradius: 39 km
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Bandenmaat voor: 285/40 R21
Bandenmaat achter: 315/35 R21
Acceleratie (0-100): 3,8 s
Topsnelheid: 295 km/u
Accu laden: Type 2, 1-fase, 7.8 kW

Maten
Afmetingen (LxBxH): 493 x 198 x 167 cm
Wielbasis: 290 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.465 kg
Laadvermogen: 610 kg
GVW: 3.075 kg
Max. trekgewicht: 3.000 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 90 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,8 l/100km (1 op 26,3)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 447 - € 509 per kwartaal

Super complete Porsche Cayenne 4.0 Turbo S E-Hybrid

Deze prachtig samengestelde Porsche Cayenne 4.0 Turbo S E-Hybrid heeft een volledige dealer onderhoudshistorie. De laatste onderhoudsbeurt is 5.000km geleden bij Porsche Centrum Gelderland uitgevoerd.

Exterieur
De auto is uitgevoerd in zwart metallic met zwarte hoogglans raamstijlen, zwarte hoogglans buitenspiegels en een volledig SportDesign Pakket. Het Porsche logo achterop is mat zwart gespoten en de modelaanduiding is weg gelaten. Aan de achterkant zien we 4 ronde sporteindpijpen, ook in zwart hoogglans uitgevoerd, die onderdeel zijn van het Porsche sportuitlaatsysteem. Aan de voorzijde zien we Led-matrix koplampen met getint glas includief PDLS Plus en er is geluid- en warmtewerend privacy glas gemonteerd. Als contrast zijn prachtige onbeschadigde 22inch Turbo Design velgen gemonteerd inclusief wielkuipverbreders in exterieurkleur. De gele remklauwen van de keramische PCCB remmen zijn goed zichtbaar. De auto is schadevrij en in eerste lak.

Uitvoering en opties
De auto is voorzien van comfort toegang, softclose portieren en carbon dorpel lijsten met verlichting. Het interieur verkeert in nieuwstaat. Je kunt aan alles zien dat de auto behoedzaam is bereden door het schone, onbeschadigde en frisse interieur.

Het interieur is voorzien van mooi zwart leder en volledig elektrisch verstelbare stoelen met geheugen, stoelverwarming en stoelkoeling. Het Sport Chrono pakket Plus is aan boord evenals een meesturende achteras en luchtvering. Ook andere belangrijke opties zoals het elektrische panoramische glasdak, adaptieve cruise control, stuurwiel verwarming, regensensor, rijstrook wisselhulp, Burmester sound systeem, privacy glas en een 4 zone airconditioning ontbreken niet. Onderdeel van de 4-zone airco is het touch bedieningspaneel achterin en extra luchtroosters in de B-stijl. Met dit systeem kunnen daadwerkelijk 4 temperatuur zones worden gecreëerd.

Verder is aan boord een real top view camerasysteem met 4 camera's waarmee inp

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Porsche Cayenne (2002 - 2010) | Peper en zand

Porsche en sportwagen horen bijelkaar als peper en zout. Een Porsche combineert meer dan pittige prestaties met een scherp gelijnd uiterlijk. Maar de combinatie van peper en zand is nieuw. Kan een terreinwagen rijden als een echte Porsche?

Autotest | Porsche Cayenne (2002 - 2010) Peper en zand

Een terreinauto van een sportwagenfabrikant? Porsche bewijst dat het kan. De Cayenne stuurt niet zo goed als andere Porsches, maar veel beter dan andere SUVs. Ook vaardig in het terrein.

Plus

  • uitstekend weggedrag
  • ook vaardig in het terrein
  • zeer comfortabel

Min

  • matige prestaties voor een Porsche
  • geen Porsche-gevoel
  • matige klank audiosysteen

Conclusie

Een Porsche heeft een bijzondere aantrekkingskracht, een magie die iedere rit tot een feest maakt. In de hier gereden basisuitvoering van de Cayenne lijken die ingrediënten te ontbreken. De prestaties van het instapmodel zijn daarmee goed, maar lang niet zo goed als die van de Porsche sportwagens. Ook de wegligging is goed (vooral in de sport-stand), maar niet zo goed als die van de Porsche sportwagens.

Maar ... in vergelijking met andere SUV's is de Cayenne wel degelijk een bijzondere auto. Wat in vergelijking met andere Porsches matig is, is in vergelijking met andere SUV's juist uitstekend. Bovendien beperken de talenten van de Cayenne zich niet tot een bovengemiddeld goed weggedrag, de auto presteert ook in het terrein. Peper en zand, wat een combinatie!

Deel deze advertentie