Renault Captur 1.0 TCe Zen navigatie airco

n.o.t.k.

Bouwjaar 17-12-2020
Categorie MPV
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 30.457 km
Deuren 5
Kenteken K-188-FS Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 74 kW (101 pk)

Renault Captur 1.0 TCe Zen navigatie airco


n.o.t.k.

Algemeen

Bouwjaar 17-12-2020
Categorie MPV
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 30.457 km
Deuren 5
Kenteken K-188-FS Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 74 kW (101 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam HDA Wijchen B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Nieuweweg 204
Postcode 6603 BV
Plaats Wijchen
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)24 - 3573059 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website hansdekker.eu/
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • achterspoiler
  • airconditioning
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

van eerste eigenaar zeer nette Renault Captur met navigatie airco

Welkom bij Hans Dekker Automobielen. Een gerenommeerd autobedrijf en al vele jaren een vertrouwd adres voor u en uw auto. In juni 2018 zijn wij verhuisd naar onze nieuwe locatie waar we u nog beter van dienst kunnen zijn. Voor een nieuwe of jong gebruikte auto bent u welkom in onze mooie showroom, waar de koffie voor u klaar staat! Ook voor het onderhoud, APK bent u bij ons op het juiste adres. Mocht u onverhoopt schade aan uw auto hebben kunnen wij dit voor u herstellen en alles met uw verzekering regelen. Ondanks dat de verstrekte informatie op de website met de grootst mogelijk zorg is samengesteld zijn fouten niet uit te sluiten dus controleer de dingen die uw aankoopbeslissing kunnen beïnvloeden alvorens u tot de aankoop over gaat.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Captur hybrid | Kleine moeite, groot plezier

Gaandeweg worden alle auto's elektrisch. Voor wie die overstap om welke reden dan ook nog niet wil maken, is onder andere de Renault Captur leverbaar als "plug-in hybride". Naast deze half elektrische versie introduceert Renault nu ook een Captur met parallel hybride aandrijving. Waarom? En voor wie?

Autotest | Renault Captur hybrid Kleine moeite, groot plezier

De Renault Captur Hybrid biedt betere prestaties, meer comfort en een lager verbruik tegen een minimale meerprijs t.o.v. de standaard benzine-versie. Prima weggedrag, geslaagde vormgeving.

Plus

  • meer comfort, minder vebruik tegen een minimale meerprijs
  • ruim en functioneel
  • prima weggedrag

Min

  • camera leest ook verkeersborden voor parallelwegen
  • (lichte) fluittoon hoorbaar van elektromotor
  • Bose-audiosysteem overtuigt niet als premium-product

Conclusie

De Renault Captur was al leverbaar met standaard benzinemotoren en als plug-inhybride. Daar komt nu een parallel hybride bij. De plug-inhybride is in alle opzichten superieur: deze geeft het meeste comfort, het laagste verbruik en de beste prestaties.

De nieuw toegevoegde parallel hybride moet het vooral hebben van de prijs en het gebruiksgemak. De hybride kost vrijwel hetzelfde als de Captur automaat en verdient zichzelf daarom razendsnel terug. Ten opzichte van de standaard benzinemotor biedt de hybride meer comfort en een iets lager verbruik. Bovendien hoeft de parallel hybride niet te worden opgeladen aan een stekker en vraagt het rijden dus geen enkele inspanning van de bestuurder. Kortom: kleine moeite, groot plezier.

Deel deze advertentie