Renault Master 2.3 dCi L3H2 Optima MARGE |7-persoons dubbel cabine |Automaat |180 pk |Topstaat |Trekhaak |Climate control |Cruise control |Geen BTW |Metallic |Parkee

€ 28.500,-

Bouwjaar 11-06-2020
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge Marge
Kmstand 64.689 km
Deuren 5
Kenteken -
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.299 cc
Vermogen 131 kW (178 pk)

Renault Master 2.3 dCi L3H2 Optima MARGE |7-persoons dubbel cabine |Automaat |180 pk |Topstaat |Trekhaak |Climate control |Cruise control |Geen BTW |Metallic |Parkee


€ 28.500,-

Algemeen

Bouwjaar 11-06-2020
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge Marge
Kmstand 64.689 km
Deuren 5
Kenteken -
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.299 cc
Vermogen 131 kW (178 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Sloetjes B.V.
Contactpersoon Maurice Klaver
Adres Terborgseweg 1
Postcode 7091 DP
Plaats Dinxperlo
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)315 - 651767 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autobedrijfsloetjes.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • luchtvering
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modelreeks: 2019 - 2021
Modelcode: X62
Cabine: dubbel

Technische informatie
Koppel: 400 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Topsnelheid: 163 km/u

Maten
Lengte/hoogte: L3H2
Wielbasis: 433 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.066 kg
Laadvermogen: 1.434 kg
GVW: 3.500 kg

Interieur
Interieur: Grijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 7

Milieu
CO2-uitstoot: 188 g/km
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,1 l/100km (1 op 14,1)
Brandstofverbruik in de stad: 7,7 l/100km (1 op 13,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,8 l/100km (1 op 14,7)

Historie
Aantal eigenaren: 1

Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 193 per kwartaal

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Rijklaar-pakket bij de prijs inbegrepen:
Dit betreft het standaard rijklaar pakket en is bij de prijs inbegrepen.
- Tenaamstelling van de auto

Overige informatie
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee

Dit is écht iets speciaals. Een prachtige Nissan NV400 (gelijk aan Renault Master) met dubbel cabine (7 persoons), automatische versnellingsbak én 180 pk. Oja, en zo goed als alle opties natuurlijk. De eerste eigenaar was een particulier die er keurig voor heeft gezorgd. Zowel van binnen als buiten in echt goede staat. Doordat de eerste eigenaar particulier was zit er geen BTW meer op deze bus. De prijs is dus marge, wat betekent dat er geen BTW betaald meer bij komt! Bij vragen hierover of interesse in het algemeen, bel ons gerust. 

Even naar de lange optielijst dan maar. Deze auto heeft onder andere een navigatiesysteem, dab radio, trekhaak, parkeersensoren, metallic lak, betimmering in de laadruimte, dubbel cabine, automaat, cruise control, bluetooth media en telefonie, elektrisch verstelbare ramen en spiegels, climate control en ga zo nog maar even door!

Tot snel in Dinxperlo.

Levering aan huis is altijd mogelijk!

Let op: 
- De prijzen van bedrijfswagens worden, tenzij anders vermeld, exclusief BTW getoond. 
- Lichtmetalen velgen en sidebars zijn, tenzij anders vermeld, verkrijgbaar tegen meerprijs en dus niet bij de prijs inbegrepen. 
 
 We horen graag van je!
 Wanneer je geïnteresseerd bent in deze bedrijfswagen, vertellen we je er graag meer over. Je kan ons direct bereiken via e-mail of per telefoon.
 Mail: ws@autobedrijfsloetjes.nl
 Telefoon: 0315-651767 (gedurende openingstijden)
 
 Kom je binnenkort een proefrit maken?
 Leuk! Maak van tevoren wel altijd even een afspraak. Dan weet je zeker dat de auto nog aanwezig is en dat we alle tijd voor je hebben. Bel of mail ons nu en we staan voor je klaar.
 
 Waarom kiezen voor Autobedrijf Sloetjes?
 Autobedrijf Sloetjes is al ruim vijftig jaar een vertrouwd BOVAG-bedr

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Master | Meesterlijk elektrisch

Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?

Autotest | Renault Master Meesterlijk elektrisch

De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.

Plus

  • Sprong vooruit in comfort
  • lage kilometerprijs, nul uitstoot

Min

  • Uitrusting merkbaar verouderd
  • Karige standaard-uitrusting

Conclusie

Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.

Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!

Deel deze advertentie