Bouwjaar | 30-11-2017 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 50.013 km |
Deuren | - |
Kenteken | - |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.299 cc |
Vermogen | 120 kW (163 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 30-11-2017 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 50.013 km |
Deuren | - |
Kenteken | - |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.299 cc |
Vermogen | 120 kW (163 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Nidro Auto's b.v. |
Contactpersoon | N. Drost |
Adres | Molenstraat 4 |
Postcode | 4033 AV |
Plaats | Lienden |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Website | www.nidroautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bakwagen
Constructiejaar: 2017
Cabine: dag
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
AdBlue-systeem: Ja
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Max. aslast voor: 1850 kg
Max. aslast achter: 2800 kg
Maten
Afmetingen (LxBxH): 552 x 210 x 309 cm
Wielbasis: 368 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.237 kg
Laadvermogen: 1.903 kg
GVW: 3.500 kg
Milieu
Emissieklasse: Euro 6
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Schade: schadevrij
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 176 per kwartaal
Renault Master 2.3 Clixtar (BE-combinatie) euro 6, van 11-2017 met nog geen 50.000 km. Afmetingen opbouw 510 x 210 x 220 cm (lengte x breedte x hoogte). Achterdeuren, imperiaal boven het gehele dak, trap via achterdeur. Laadvermogen 2.000 kg. Zowel technisch als optisch in uitstekende staat.
Voor informatie en/of overleg kunt u mailen verkoop@nidoautos.nl, bellen 0344 604111 of WhatsApp gebruiken 0653996163.
= Bedrijfsinformatie =
Nidro auto's is gevestigd in het Gelderse Lienden (vlakbij Tiel) en is het juiste adres voor de aanschaf van uw auto, bedrijfswagen of vrachtwagen.
De aangegeven prijs is een internetprijs.
Voor vragen of een proefrit neemt u dan contact met ons op: +31(0)344 604 111
KIJK VOOR ONS GEHELE AANBOD OP WWW.NIDROAUTOS.NL
Alle inruil is bij ons mogelijk.
(Onze advertenties worden met grote zorg samengesteld, echter kan aan de inhoud hiervan geen rechten worden ontleend).
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Master | Meesterlijk elektrisch
Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?
De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.
Plus
- Sprong vooruit in comfort
- lage kilometerprijs, nul uitstoot
Min
- Uitrusting merkbaar verouderd
- Karige standaard-uitrusting
Conclusie
Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.
Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!