Renault Megane RS Cup-S 275 | KW CS | Recaro PP | CAE | Motec | Wagner Competition | Wiechers | K-brace

€ 27.500,-

Bouwjaar 01-10-2015
Categorie Sportwagen/Coupé
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 91.320 km
Deuren 3
Kenteken - Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 202 kW (275 pk)

Renault Megane RS Cup-S 275 | KW CS | Recaro PP | CAE | Motec | Wagner Competition | Wiechers | K-brace


€ 27.500,-

Algemeen

Bouwjaar 01-10-2015
Categorie Sportwagen/Coupé
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 91.320 km
Deuren 3
Kenteken - Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 202 kW (275 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Rijdersauto
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres A. Vogelstraat 15
Postcode 8081 HD
Plaats Elburg
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)525 - 701271 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.rijdersauto.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 6,0 s
Topsnelheid: 254 km/u
Ledig gewicht: 1.354 kg
Wielbasis: 264 cm

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,5 l/100km (1 op 13,3)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 194 - € 220 per kwartaal

Het ultieme speelgoed voor autoliefhebbers..
De leukst sturende voorwielaangedreven hatchback met een heleboel modificaties om de auto nog leuker, sneller, beter en mooier te maken.

Over deze Megane RS Cup-S Tracktool:

Prachtige phase 3 Cup-S in de zeldzame kleur Titanium Grey.
In standaard vorm al een heel goed sturende auto, maar dit exemplaar is door de vorige eigenaar in 2020 volledig omgebouwd voor op het circuit.
De auto beschikt over Duitse papieren staat momenteel niet op NL kenteken, dit kunnen wij tegen meerprijs uiteraard wel verzorgen. Alle modificaties hebben TUV goedkeuring.

De modificaties:

- KW Clubsport onderstel met demper aanpassing en stuggere voorveren
- Setup door Autohaus Kirfel in Adenau
- Downpipe met 200 cell sport katalysator
- Wiechers rolkooi in rood
- BAF motorsport K-brace in rood
- 2x Recaro Pole Position leder / alcantara
- CAE ultra shifter zwart met rode shift knob
- Luisi Mirage alcantara stuurwiel met rode stiksels
- OMP 3 punt gordels rood
- OMP sleepkabel
- Wagner Competition intercooler
- Motorsoftware van Fahrbach Motorsport
- Fischer stalen remleidingen
- Ferodo DS2500 remblokken
- Brembo flatdisc remschijven vooras
- Motul RBF 660 remvloeistof
- Remkoeling kanalen in voorbumper
- Motec Nitro 9x17 wielen mat zwart
- Nankang AR-1 255/40/17 & 235/45/17
- Hoogglans zwarte front splitter
- Hoogglans zwarte side skirts
- Hoogglans zwarte achterspoiler
- Carbon uitlaat sierstuk
- Hoogglans zwarte logo's

Al deze aanpassingen maken deze Megane RS tot een zeer capabele auto voor op het circuit.
Alles is aangepast om zo goed mogelijk te functioneren: motor, onderstel, remmen, veiligheid alles is aangepakt met deze ultieme Tracktool als resultaat.

Historie:

Nieuw geleverd in Duitsland waar de auto 2 eigenaren heeft gehad.
1e eigenaar: 2015-2017
2e eigenaar: 2017-2022 (gekocht bij 28.000 km)

Wij kochten de auto rechtstreeks van de 2e eigenaar, een Duitse politieman die de auto sinds 2018 in bezit heeft gehad en hem in 2020 op seizoenskenteken heeft gezet. Hij heeft slechts enkele keren met de auto op het circuit gereden en verkocht de auto in verband met de aankoop van een BMW M2 Competition.

Wij hebben de auto dit seizoen zelf gebruikt op het circuit maar door onze beperkte tijd om de auto te gebruiken en het feit dat we nog een andere tracktool hebben mag deze geweldige auto naar een volgende liefhebber.
Bij de auto is een grote map met facture

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Megane RS | Geweld(ig)

De vierde generatie van de Renault Megane onderscheidt zich van de massa met een unieke combinatie van moderne techniek in een vertrouwde verpakking. Nieuwe vindingen worden zo gepresenteerd, dat iedereen er als vanzelf mee overweg kan. Maar wat als die techniek juist mag schitteren? En wat als wordt gekozen voor een extravagante verpakking? Dan ontstaat de nieuwe Renault Megane RS.

Autotest | Renault Megane RS Geweld(ig)

De Renault Megane RS onderscheidt zich van andere snelle hatchbacks met nog meer vermogen en 4-wielbesturing. Deze Renault is daarom sneller en dynamischer, maar even praktisch als een gewone Megane.

Plus

  • serieus snel
  • even praktisch als een gewone Megane
  • uitmuntend weggedrag

Min

  • vermoeiend op lange afstand
  • hogere co2-uitstoot dan concurrentie
  • alleen als vijfdeurs

Conclusie

Renault heeft in korte tijd een geheel nieuwe generatie auto's geïntroduceerd. Het "geheim" achter al die nieuwe modellen is dat ze dezelfde technische basis delen. Op die manier kunnen de kosten lager worden gehouden en genieten alle modellen dezelfde voordelen. Voor de vierde generatie van de Renault Megane betekent dat meer ruimte dan voorheen, een geavanceerd infotainment-systeem, sterke motoren en een verfijnd onderstel. En laten dat nou net de ideale ingrediënten zijn voor een sportieve auto!

Bij een gewone Renault Megane zorgt het geavanceerde onderstel voor een goede combinatie van comfort en sportiviteit. Bij de RS gaat Renault een stap verder en zorgt dit onderstel (in een aangepaste versie) voor een uitstekende balans, terwijl nog voldoende comfort resteert voor dagelijks gebruik. De vierwielbesturing maakt een gewone Megane veiliger, terwijl het de Megane RS dynamischer en stabieler maakt dan de tegenstrevers. De turbomotor uit de andere Renaults is in de Megane RS sterk en uitdagend. Dat maakt deze Megane RS geweldig!

Deel deze advertentie