Bouwjaar | 22-10-2003 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 389.761 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 65-NJ-XZ Verzekeren |
Kleur | Geel Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.896 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 22-10-2003 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 389.761 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 65-NJ-XZ Verzekeren |
Kleur | Geel Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.896 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | AYAZ B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Energieweg 12 |
Postcode | 6658 AD |
Plaats | Beneden-Leeuwen |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 28587444 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfayaz.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R16
Acceleratie (0-100): 10,7 s
Topsnelheid: 193 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 418 x 174 x 146 cm
Wielbasis: 251 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.234 kg
Laadvermogen: 545 kg
GVW: 1.779 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 650 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 140 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 3
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Brandstofverbruik in de stad: 6,8 l/100km (1 op 14,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,3 l/100km (1 op 23,3)
Staat
Aantal sleutels: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 325 - € 344 per kwartaal
Apk 1-2-2025
Rijd goed
Motor en schakel goed
Voor meer informatie bellen of Appen (whatsapp) +31628587444
= Bedrijfsinformatie =
Huidige auto inruilen in overleg.
Wij kopen alle auto's in
Autotransporten (Bezorgen) is in overleg
Kijk op onze andere Advertenties
Wij werken uitsluitend op afspraak. dus neem eerst contact op voor u naar ons vertrekt.
Bezichtiging alleen op afspraak.
Heeft u nog vragen over deze auto of wilt u een afspraak maken voor een bezichtiging? Neem dan contact op.
Bel ons eerst even voor u van huis vertrekt!! Dit om een teleurstelling te voorkomen dat de auto inmiddels gereserveerd of verkocht is !!
Voor meer informatie bellen
Afspraak op Weekend en avonds tijden ook mogelijk
Autobedrijf Ayaz
Energieweg 12
Beneden-Leeuwen
6658AD
+31628587444
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Seat Leon | Nog beter dan hij er uitziet
Het is meteen duidelijk: bij de nieuwe Seat Leon draait alles om vormgeving. Tot voor kort stond sportiviteit op de eerste plaats bij Seat en speelde het uiterlijk niet zo'n prominente rol als nu. Ook de elektronica zou vooruitstrevender zijn dan ooit, maar aan de rijeigenschappen maakt Seat weinig woorden vuil. De vraag is daarom: rijdt de vierde generatie van de Seat Leon zo goed als hij er uitziet?
De 4e generatie van de Seat Leon valt op met de vormgeving. Een capabel onderstel, moderne elektronica, een goede zitpositie en een prettige 1.5 eTSI motor zorgen dat de Leon uitstekend rijdt.
Plus
- doordachte ergonomie
- geslaagde vormgeving
- prima rijeigenschappen
Min
- onhandig kleine buitenspiegels
- spraakherkenning maakt veel fouten
Conclusie
Seat introduceert de vierde generatie van de Leon. Daarbij legt het merk meer dan ooit de nadruk op uiterlijk vertoon en dus rijst de vraag of de sportvitiet is vergeten. Een proefrit leert dat het antwoord in het midden ligt. Voor traditionele spanning en sensatie heeft Seat een eigen submerk in het leven geroepen: Cupra. De Leon vult sportiviteit daarom op een andere manier in. De Leon kiest voor een dynamisch lijnenspel, een uitstekende zithouding en een meer dan capabel onderstel. Alhoewel dat minder spannend is, zijn het wel zaken waar altijd van kan worden genoten en niet alleen tijdens een wilde uitspatting.
De Leon gaat verder met een uiterst doordachte, vernieuwende ergonomie. Ook dat lijkt misschien saai, maar gebruiksgemak bepaalt op de lange termijn of een auto bevalt of niet. Zaken zoals royale binnenruimte en een rijke uitrusting zorgen voor het nodige comfort. Tenslotte maakt moderne techniek het leven makkelijker en veiliger. Al deze factoren samen zorgen ervoor dat de Leon nog beter rijdt dan hij er uitziet.