Volkswagen Golf 1.2 TSI Trendline
€ 8.990,-
Bouwjaar | 21-03-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 118.120 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | Z-371-LR Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.198 cc |
Vermogen | 63 kW (86 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 21-03-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 118.120 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | Z-371-LR Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.198 cc |
Vermogen | 63 kW (86 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Van Veluwen Occasions |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Hofveld 27 |
Postcode | 7331 KB |
Plaats | Apeldoorn |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 19299738 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vanveluwen-occasions.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 55 liter
Acceleratie (0-100): 12,3 s
Topsnelheid: 178 km/u
Maten
Wielbasis: 262 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.129 kg
Laadvermogen: 100 kg
GVW: 1.229 kg
Max. trekgewicht: 1.100 kg (ongeremd 610 kg)
Interieur
Interieur: darkGray, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 113 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Onderhoud
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal
Nette en (recent) goed onderhouden auto. Voorzien van parkeersensoren voor en achter en stoelverwarming.
Auto wordt afgeleverd met een nieuwe APK.
= Bedrijfsinformatie =
Voor meer informatie over deze auto neem contact op via 06-19 29 97 38
Telefonisch bereikbaar van 9:00 tot 21:00.
Van Veluwen Occasions is een jong en dynamisch autobedrijf dat zich richt op het verzorgen van een moeiteloze zoektocht voor uw nieuwe occasion. Door doelgericht en vooral eerlijk te werk te gaan vind u bij ons de occasion die u zoekt.
Wij hebben geen vaste openingstijden. Om teleurstelling te voorkomen vragen wij u eerst contact op te nemen voor de beschikbaarheid. Ook in de avond en in het weekend is het mogelijk om een afspraak te maken voor de bezichtiging, aanschaf of aflevering van een auto. U kunt ons bereiken via Whatsapp en telefonisch op 06-192 997 38. Bij telefonisch geen gehoor wordt u teruggebeld of per Whatsapp benaderd.
Informatie omtrent levering, informeer bij onze verkoop.
DISCLAIMER:
Ondanks dat deze advertentie met de grootst mogelijke zorg is samengesteld kunnen er geen rechten aan worden ontleend. (Een foutje maken is immers menselijk.) Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.