Volkswagen Golf 1.2 TSI 105PK DSG Autm. Highline

n.o.t.k.

Bouwjaar 06-05-2013
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 94.787 km
Deuren 5
Kenteken 7-TNV-89 Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.197 cc
Vermogen 77 kW (105 pk)

Volkswagen Golf 1.2 TSI 105PK DSG Autm. Highline


n.o.t.k.

Algemeen

Bouwjaar 06-05-2013
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 94.787 km
Deuren 5
Kenteken 7-TNV-89 Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.197 cc
Vermogen 77 kW (105 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Schouten Stroe
Contactpersoon Henk Jan van Loo
Adres Wolweg 45
Postcode 3776 LN
Plaats Stroe
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)342 - 442360 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.schoutenstroe.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: okt 2012 - mei 2015
Modelcode: VII, 5G

Technische informatie
Koppel: 175 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,2 s
Topsnelheid: 192 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 435 x 180 x 149 cm
Wielbasis: 264 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.151 kg
Laadvermogen: 599 kg
GVW: 1.750 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 620 kg)

Interieur
Interieur: Beige, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 115 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Brandstofverbruik in de stad: 5,6 l/100km (1 op 17,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,4 l/100km (1 op 22,7)

Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal

Volkswagen Golf 1.2 TSI 105PK DSG automaat Highline.
Rijk uitgeruste Golf welke voorzien is van o.a.; climate controle, cruise controle, donker getint glas, lichtmetalen velgen 16 inch, mistlampen, navigatiesysteem, multifunctioneel bedienbaar stuurwiel, parkeersensoren voor & achter, stoelverwarming.

Di betreft een nette en goed onderhouden Volkswagen Golf.

Tegen meerprijs van €695,- kunnen wij u deze auto aanbieden inclusief; benodigd onderhoud (volgens fabrieksvoorschrift), APK keuring of minimaal 10 maanden geldige keuring en 12 maanden Bovag garantie(vraag naar de voorwaarden).

= Bedrijfsinformatie =

Voor meer informatie of het maken van een afspraak kunt u ons telefonisch bereiken 0342 - 44 23 60 of mail naar info@schoutenstroe.nl.
U bent van harte welkom in onze showroom voor een bezichtiging, onder het genot van een kopje koffie of thee!
Inruil is altijd welkom, voor een waarde indicatie ontvangen wij graag wat foto's, deze kunt u per e-mail en of whatsapp +31 0342-442360 verzenden.
Ons bedrijf is gevestigd in Stroe (gem. Barneveld) op de Veluwe, 3 minuten van de A1, graag tot ziens.

Om teleurstelling te voorkomen graag vooraf informeren naar de beschikbaarheid.
Wij doen onze uiterste best om de informatie zo actueel en accuraat mogelijk te weergeven.
Echter kunnen wij géén fouten uitsluiten.
Controleer bij aankoop zaken die uw beslissing kunnen beïnvloeden.
Aan deze advertentie kunnen géén rechten worden ontleent.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie