Volkswagen Golf 1.2 TSI Tour 6 bak Navi 1e Eigenaar

€ 3.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 18-06-2010
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 295.451 km
Deuren 5
Kenteken 55-LRZ-8 Verzekeren
Kleur Zilver Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.198 cc
Vermogen 77 kW (105 pk)

Volkswagen Golf 1.2 TSI Tour 6 bak Navi 1e Eigenaar


€ 3.950,-

Algemeen

Bouwjaar 18-06-2010
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 295.451 km
Deuren 5
Kenteken 55-LRZ-8 Verzekeren
Kleur Zilver Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.198 cc
Vermogen 77 kW (105 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf E. van Setten
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Enkweg 41
Postcode 6881 LX
Plaats Velp Gld
Provincie Gelderland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 21541560 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.evansetten.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak
  • winterbanden

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modeljaar: 2010
Modelcode: VI, 5K

Technische informatie
Koppel: 175 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 55 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,5 s
Topsnelheid: 190 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 431 x 179 x 150 cm
Wielbasis: 258 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.134 kg
Laadvermogen: 616 kg
GVW: 1.750 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 610 kg)

Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 121 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Brandstofverbruik in de stad: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,5 l/100km (1 op 22,2)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Onderhouden volgens voorschriften: ja
Aantal eigenaren: 2

Staat
Algemene staat: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal

1e eigenaar rijdt perfect nieuwe APK remmen schrokbrekers enz. TOP. Tja, wat kunnen we zeggen? Dit is een echte Duitse auto, in alle opzichten. Niet rijden, maar fahren. Kunnen ze wel hoor, bij onze oosterburen. Volkswagen-rijders weten het: een VW is gebouwd voor duurzaamheid. Deze Golf is een dealeronderhouden auto en hij verkeert in een prima conditie. De aandrijving van deze Volkswagen wordt verzorgd door een viercilinder benzinemotor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Tot de uitrusting behoren ook 16 inch lichtmetalen velgen, adaptieve mistlampen, in hoogte verstelbare passagiersstoel, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels, elektrisch bedienbare ramen voor en snelheidsafhankelijke stuurbekrachtiging.

Het navigatiesysteem zorgt ervoor dat u altijd de juiste en snelste route vindt. De auto is ook uitgevoerd met automatische airconditioning. De uitrusting van deze Volkswagen is met isofix-aansluiting, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer plus behoorlijk compleet.

Zoals u mag verwachten van deze Volkswagen Golf is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. Helling-op, helling-af, stilstaan, wegrijden... allemaal supermakkelijk dankzij de hill hold control.

Bij een goede occasion als deze hoort natuurlijk ook een tellerrapport van Nationale Autopas. Natuurlijk bent u van harte welkom om deze auto in ons bedrijf te komen bekijken. Laat u ons weten wanneer u wilt komen?

= Bedrijfsinformatie =

Op verzoek leveren wij een Nationale Autopas (NAP).
Kijk voor ons totale aanbod op www.evansetten.nl.
Autobedrijf E. van Setten v.o.f. adverteert uitsluitend met correcte kilometerstanden.
Inruil is mogelijk. Vraag naar de voorwaarden.
Wij berekenen GEEN afleveringskosten!

Graag tot ziens.

Autobedrijf E. van Setten
Enkweg 41
6881 LX Velp (Gelderland)
Telefoon 026-3617573
Mobiel 06-21541560

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie