Volkswagen Golf 2.0 TSI 333PK DSG R 4Motion 20 Years Black Style | Pano | Akrapovic | DCC | Leer | IQ Light | Camera | Keyless | 19 inch
€ 82.900,- incl. BTW
Bouwjaar | 25-07-2023 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 3.360 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | Z-184-JT Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 244 kW (332 pk) |
Volkswagen Golf 2.0 TSI 333PK DSG R 4Motion 20 Years Black Style | Pano | Akrapovic | DCC | Leer | IQ Light | Camera | Keyless | 19 inch
€ 82.900,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 25-07-2023 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 3.360 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | Z-184-JT Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 244 kW (332 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Vallei Auto Groep Nijmegen |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Nieuwe Dukenburgseweg 13 |
Postcode | 6534 AD |
Plaats | Nijmegen |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)24 - 3817100 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.valleiautogroep.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modeljaar: 2020
Referentienummer: 108760
Productienummer: 108760
Technische informatie
Koppel: 420 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 55 liter
Acceleratie (0-100): 4,6 s
Topsnelheid: 270 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 429 x 179 cm
Wielbasis: 262 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.455 kg
Laadvermogen: 575 kg
GVW: 2.030 kg
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 184 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,1 l/100km (1 op 12,3)
Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 241 - € 264 per kwartaal
Garantie
Fabrieksgarantie tot: 24-07-2028
Garantie: 12 maanden
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaardpakket:
- 12 maanden wettelijke garantie
- 1/4 tank brandstof of volgeladen accu
- Reconditionering van in-/exterieur van de auto
- Autohistorie bekend
- Technische en optische voorinspectie
- Minimaal 6 maanden geldige APK
Dit afleverpakket bevat: Wettelijke garantie (12 maanden garantie)
De stijl van een Volkswagen is onmiskenbaar. Het is een combinatie van degelijkheid, efficiënte motorenbouw en een strak design, zowel vanbuiten als vanbinnen. Dat ziet u ook terug in deze Golf R "20 years edition". De aandrijving komt voor rekening van een 333 pk sterke benzinemotor en een automatische DSG-transmissie. Van de diverse pluspunten is ook het lederen interieur het noemen waard. Deze Volkswagen Golf heeft verwarmbare voorstoelen, voor zowel bestuurder als bijrijder. Daglicht valt vrij binnen door het elektrisch bediende glazen panoramadak. Comfortabel houvast krijgt u van het verwarmd stuurwiel. Natuurlijk behoren 19 inch lichtmetalen velgen, Akrapovic titanium sportuitlaatsysteem, digital cockpit pro, matrix LED koplampen (IQ Light), keyless entry/start, sportonderstel met adaptief dempingsysteem (DCC), head-up display, extra getint glas, metallic lak, grootlichtassistent, Apple Carplay / Android Auto en elektrisch inklapbare buitenspiegels ook tot de uitrusting van deze complete auto.
Dankzij het Harman/Kardon sound system geniet u van sublieme geluidstechnologie. Onderweg laadt u uw smartphone snoerloos op met behulp van de draadloze oplaadmogelijkheid voor telefoons. Met deze sportwagen profiteer je onder andere ook van het Discover Pro navigatiesysteem, DAB ontvangst, multifunctioneel sportstuur en een achteruitrijcamera. Tot de standaard uitrusting van deze auto hoort ook electronic climate control. Concentratie op de weg is belangrijk. Maar ook deze auto heeft zelf z?n koppie erbij. De automatisch inschakelbare verlichting weet zelf wanneer de lichten aan moeten en bij neerslag komt de regensensor in actie. De adaptive cruise control let erop dat er voldoende afstand is.
Pragmatisch en veili
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.