Volkswagen Golf 2.0 TSI R 4Motion | R-Performance pakket | Panoramadak | Stoelventilatie/Stoelverwarming | Elektrische Stoelen + Memory | Keyless | Apple Carplay | La
€ 45.450,-
Bouwjaar | 27-12-2021 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 93.089 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | S-466-ZX Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 235 kW (320 pk) |
Volkswagen Golf 2.0 TSI R 4Motion | R-Performance pakket | Panoramadak | Stoelventilatie/Stoelverwarming | Elektrische Stoelen + Memory | Keyless | Apple Carplay | La
€ 45.450,-
Algemeen
Bouwjaar | 27-12-2021 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 93.089 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | S-466-ZX Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 235 kW (320 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Frans Wientjes Auto's B.V. |
Contactpersoon | Michael Derks |
Adres | Land van de Dierenriem 44 |
Postcode | 7324 AA |
Plaats | Apeldoorn |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)55 - 3034222 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.franswientjesautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: mrt 2021 - aug 2022
Technische informatie
Koppel: 420 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 50 liter
Acceleratie (0-100): 4,7 s
Topsnelheid: 270 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 429 x 179 x 146 cm
Wielbasis: 262 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.454 kg
Laadvermogen: 576 kg
GVW: 2.030 kg
Interieur
Interieurkleur: zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 180 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7 l/100km (1 op 14,3)
Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 217 - € 246 per kwartaal
Overige informatie
Onderhoudsboekjes: Digitaal
Kleine waarschuwing: met zo?n handige hatchback zult u voortaan wel regelmatig wat vriendenritjes moeten maken vanwege z?n handige laadmogelijkheden. Het zijn de degelijkheid van de constructie en de doordachtheid van het ontwerp die ervoor zorgen dat een Volkswagen jarenlang begeerlijk blijft. Zoals deze Golf, bijvoorbeeld. De aandrijving van deze Volkswagen wordt verzorgd door een viercilinder benzinemotor en een automatische transmissie. Als u nog nooit een elektrisch bediend glazen panorama dak hebt gehad, is dit echt een ontdekking. Licht, lucht en ruimtelijk gevoel maken elke rit tot een feest. Helemaal in dit fraaie lederen interieur. Dankzij de elektrische stoelbediening is het gemakkelijk om de optimale zitpositie te vinden. Een heerlijk luxe optie van deze auto is het verwarmbare stuurwiel. Bij de uitrusting van deze auto horen onder meer 19 inch lichtmetalen velgen, sportonderstel, dakspoiler, donker getint glas achter, zwarte hemelbekleding, LED-achterlichten, verstelbare lendensteunen, metallic lak, verwarmde ruitensproeiers, elektrisch bedienbare ramen achter, elektrisch inklapbare buitenspiegels, LED-dagrijverlichting en in delen neerklapbare achterbank.
Geniet van een ruime selectie digitale radiostations met de DAB-ontvanger. Het infotainmentsysteem bedient u met uw vingers of met uw stem, met dank aan de geïntegreerde stembediening. Nooit meer de weg zoeken en ontspannen arriveren bij uw reisdoel. Met het navigatiesysteem zit u veilig en ontspannen in de auto. Is uw smartphone geschikt voor snoerloos opladen? Dan zorgt de draadloze oplaadmogelijkheid voor telefoons weer voor een volle accu zonder snoeren en stekkers. Climate control links en rechts gescheiden verwarmt of koelt het interieur met een druk op de knop. Ook achter de auto geen verrassingen bij het inparkeren. Daarvoor zorgt de achteruitrijcamera. Natuurlijk is een complete auto als deze ook voorzien van sensoren die de omgeving in de gaten houden. Deze Volkswagen heeft niet alleen een automatisch inschakelbare verlichting aan boord, maar ook een regensensor. Deze Volkswagen Golf is voorzien van sensoren aan de achterzijde om een achteropkomend verkeer waarschuwing te geven als de afstand tussen u en een
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.