Volkswagen Golf Variant 1.0 TSI Comfortline Aut. | 110pk nl-Auto 1e Eigenaar Volledige Onderhouden
€ 17.945,- incl. BTW
Bouwjaar | 19-03-2020 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 102.570 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | H-261-LB Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Volkswagen Golf Variant 1.0 TSI Comfortline Aut. | 110pk nl-Auto 1e Eigenaar Volledige Onderhouden
€ 17.945,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 19-03-2020 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 102.570 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | H-261-LB Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Stuart Elst |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Voltweg 5 |
Postcode | 6662 PT |
Plaats | Elst |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)481 - 820220 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autostuartelst.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2017 - 2020
Modelcode: VII, 5G
Technische informatie
Koppel: 200 Nm
Aantal cilinders: 3
Aandrijving
Tankinhoud: 50 liter
Transmissie
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 16
Vooras: Bandenprofiel links: 4 mm; Bandenprofiel rechts: 4 mm
Achteras: Bandenprofiel links: 7 mm; Bandenprofiel rechts: 7 mm
Prestaties
Acceleratie (0-100): 10,2 s
Topsnelheid: 200 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 457 x 180 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.230 kg
Laadvermogen: 650 kg
GVW: 1.880 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 660 kg)
Interieur
Interieur: Tw, antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 112 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Brandstofverbruik in de stad: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,6 l/100km (1 op 21,7)
Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- Auto Stuart Elst Basis Bronze (inbegrepen à € 1):
Handelsprijs /niet voor particulieren
vraag verkoper naar afleverpakket 650 euro/6 maanden BOVAG Garantie
of 950 euro/ 12 maanden BOVAG
Dit afleverpakket bevat: Geldige APK, RDW-leges, Wettelijke garantie
- Auto Stuart Elst Premium Zilver (€ 649 meerprijs): 12 maanden wettelijk Garantie of 15000 km op draaiende motor/versnellingsbak apk-keuren tenaamstelling nap-Check Onderhoudsbeurt klein APK Poestbeurt in-/ exterieur € 20,- brandstof / kwart tank
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Auto Stuart Elst Basis Bronze"): BOVAG garantie (6 maanden); Nieuwe APK
- Auto Stuart Elst Platinum Gold Bovag 3 Zekerheden Pakket (€ 949 meerprijs): 12 maanden BOVAG Garantie (boven € 4.500,- / max. 100.000km max 5 jaar oud ) Onderhoudsbeurt volgens schema 15000km zonder zorgen NAP Check APK Poestbeurt in-/exterieur € 50,- brandstof half volle tank.
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Auto Stuart Elst Basis Bronze"): BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Nieuwe APK
Overige informatie
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee
Bandenset: Winterbanden
Auto Stuart Elst is een bij de BOVAG aangesloten universeel autobedrijf en al jaren het adres voor de aanschaf van gebruikte auto's. Ook bedrijfswagens behoren bij deze service. Reparatie en onderhoud wordt door ervaren en enthousiaste werknemers uitgevoerd, zoals u van een erkend autobedrijf kunt verwachten. Wij bieden u mooie jonge occasions aan met weinig kilometers. Garantie tegen meerprijs, vraag naar de voorwaarden.
LET OP!!! De advertentie is altijd onder voorbehoud van fouten; wij proberen de voertuigen kwalitatie
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.