Volkswagen T-Cross 1.0 TSI Style Navi Clima LM PDC Cruise Keyless 116 PK

€ 24.950,- incl. BTW

Bouwjaar 03-03-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 99.426 km
Deuren 5
Kenteken H-421-KP Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 85 kW (116 pk)

Volkswagen T-Cross 1.0 TSI Style Navi Clima LM PDC Cruise Keyless 116 PK


€ 24.950,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 03-03-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 99.426 km
Deuren 5
Kenteken H-421-KP Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 85 kW (116 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Ivanlo Automotive
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres de Brei 3
Postcode 4031 JE
Plaats Ingen
Provincie Gelderland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 13445424 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.ivanlo.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • dakrail
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R17
Acceleratie (0-100): 10,2 s
Topsnelheid: 193 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 411 x 176 x 158 cm
Wielbasis: 255 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.175 kg
Laadvermogen: 585 kg
GVW: 1.760 kg
Max. trekgewicht: 1.100 kg (ongeremd 630 kg)

Interieur
Interieurkleur: Antraciet
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 112 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Brandstofverbruik in de stad: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,4 l/100km (1 op 22,7)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal
Leaseprijs: € 399 p/m (financial lease); informeer naar de mogelijkheden en voorwaarden

Volkswagen, een merk dat geen toelichting nodig heeft. Das Auto. Inderdaad. Een belangrijke eigenschap van iedere Volkswagen is zijn duurzaamheid. Dat ziet u ook aan deze T-Cross. De aandrijving van deze Volkswagen wordt verzorgd door een driecilinder motor en een automatische transmissie. Het met leer beklede interieur is comfortabel en stijlvol. Tijdens gure dagen is het prettig zitten in de verwarmbare voorstoelen. Onderweg zorgen de comfortstoelen voor een ontspannen rit. Bij de uitrusting van deze auto horen onder meer 17 inch lichtmetalen velgen, adaptieve verlichting, trailer assistent, aluminium dakrailing, elektrisch inklapbare buitenspiegels en getint glas.

Parkeer en kijk niet om! De achteruitrijcamera doet dat voor u. Navigatie, onderhoudsstatus, vergrendeling, audio... de mogelijkheden van remote services zijn haast oneindig. Ook deze auto laat zich bedienen en analyseren via uw smartphone! U rijdt snel, zuinig en zeker naar uw bestemming met het navigatiesysteem. Voor een storingvrije radio-ontvangst zorgt de ingebouwde DAB-ontvanger. Altijd goed zicht? De regensensor zorgt ervoor! Natuurlijk behoren automatisch dimmende binnenspiegel, isofix-aansluiting, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, toerenteller, bagage afdekhoes en lederen versnellingspook ook tot de uitrusting van deze complete auto.

Geavanceerde technische systemen houden tijdens elke rit het verkeer in de gaten en reageren op potentieel gevaarlijke situaties. Ongemerkt buiten de rijstrook raken? Nee hoor, het Lane-keeping systeem waarschuwt en corrigeert. Vermoeidheidsherkenning is een systeem dat met verschillende sensoren tekenen van vermoeidheid bij de chauffeur waarneemt. Deze krijgt tijdig een waarschuwing, wat ongelukken kan voorkomen. De Brake Assist haalt het maximum uit de remkracht van deze Volkswagen T-Cross als zich een noodsituatie voordoet. Bovenop deze veiligheidsfeatures heeft deze Volkswagen bovendien hill hold functie en bandenspann

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen T-Cross | Heel gewoon gebleven

De meeste SUV's worden gekocht om het uiterlijk. Autofabrikanten doen er daarom alles aan om hun Sports Utility Vehicle de stoerste, modernste en sportiefste uitstraling te geven. Bij de Volkswagen T-Cross ligt dat anders. De T-Cross is weliswaar anders dan een doorsnee hatchback, maar doet er tegelijkertijd alles aan om zo gewoon en vertrouwd mogelijk te zijn. Nu is de T-Cross vernieuwd voor modeljaar 2024 met een nieuw uiterlijk, een nieuw interieur en modernere elektronica. Is de compacte SUV desondanks gewoon gebleven?

Autotest | Volkswagen T-Cross Heel gewoon gebleven

Bij de Volkswagen T-Cross draait alles om het vertrouwde. Ondanks een verjongingskuur is de T-Cross gewoon gebleven met traditionele benzinemotoren en bediening met fysieke knoppen. Goed weggedrag.

Plus

  • alles gewoon en vertrouwd
  • stoelen voor Europees postuur
  • prima rijeigenschappen

Min

  • duurder in aanschaf en gebruik dan een volledig elektrische auto

Conclusie

Weet de Volkswagen T-Cross zijn nuchtere karakter te behouden ondanks een verplichte verjongingskuur met heel veel elektronica? Zeker! Op het gebied van luxe en infotainment is de T-Cross bij de tijd, maar dit is absoluut geen rijdende computer geworden. De verplichte veiligheidsvoorzieningen geven de nodige speelruimte en zijn dankzij een zorgvuldig gekozen geluid minder opdringerig dan gewoonlijk. Het uiterlijk en de aankleding zijn zelfs beschaafder geworden, waarmee de T-Cross zich nog nadrukkelijker onderscheidt van de modepopjes en futuristische voertuigen van de concurrentie.

De motoren zijn niet gemoderniseerd sinds 2019. Dat kan als een zwak of een sterk punt worden gezien. De relatief hoge CO2-uitstoot en het relatief hoge verbruik zorgen ervoor dat de T-Cross duurder is in aanschaf en in gebruik dan een volledig elektrische auto (zeker wanneer wordt gekozen voor een luxe uitvoering). Tegelijkertijd bedient de T-Cross hiermee kopers die niet gediend zijn van nieuwe techniek en zich prettiger voelen bij het oude vertrouwde.

Na een week rijden met de T-Cross luidt de conclusie: alles aan deze auto deugt. Echter, omdat de T-Cross op geen enkele manier bijzonder of innovatief is, is er ook niets beter dan gemiddeld. De Volkswagen T-Cross is daarom vernieuwd voor modeljaar 2024 en toch vertrouwd als altijd.

Deel deze advertentie