Alfa Romeo 156 2.5-24V V6 Q-System Ongelooflijk mooi 60.112 KM
€ 10.950,-
Bouwjaar | 01-04-2001 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 60.112 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.492 cc |
Vermogen | 139 kW (189 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 01-04-2001 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 60.112 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.492 cc |
Vermogen | 139 kW (189 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto D'epoca |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Logtsestraat 10 |
Postcode | 6661 NM |
Plaats | Elst |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 54987604 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autodepoca.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 1997 - 2002
Kleur: Blu Cosmo
Technische informatie
Koppel: 222 Nm
Aantal cilinders: 6
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Tankinhoud: 63 liter
Acceleratie (0-100): 8,5 s
Topsnelheid: 227 km/u
Ledig gewicht: 1.360 kg
Wielbasis: 259 cm
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 11,9 l/100km (1 op 8,4)
Brandstofverbruik in de stad: 17,5 l/100km (1 op 5,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 8,6 l/100km (1 op 11,6)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Basispakket
Dit afleverpakket bevat: Geldige APK, RDW-leges, Wettelijke garantie
Uniek! Vergelijkbare 156 niet meer te vinden! Alle Busso modellen worden schaarser en schaarser, de echte frisse auto's bedoel ik dan! Deze Alfa Romeo 156 2.5 V6 24V heeft origineel 60.112 KM gereden. Fraulein Eichstadt, 07-11-1931 kocht hem nieuw in april 2001 en was goed voor haar auto. Was er zelfs heel zuinig op. In Duitsland noemen ze het ook wel Rentner wagen of Oma auto. Dan weet je dat er goed voor gezorgd is geweest. Nul komma nul roest en ook van onderen geheel in nieuwstaat! Dit vind je gewoonweg niet meer, in z'n super mooie staat en echt top onderhouden. De carrosserie, de lak en het interieur laten gelijk zien dat mevrouw met respect om ging met de auto en hij nooit buiten heeft geslapen. Ik denk dat je hem zo moet laten of zou je toch toch een set 17" teledails/ Selespeed velgen er onder monteren? Ik weet het niet. Wat ik wel weet is dat dit een geweldig goed rijende 156 is en met deze hydraulische bak ( lees: nee, gelukkig GEEN !!!! selespeed ) Ben altijd een hele grote 156 fan geweest en als ik met deze rij weet ik weer waarom. Wordt geleverd met volledig onderhoud en alles wat erbij hoort. Alle kosten zijn inbegrepen dus geen aflever pakketten, kosten rijklaar maken of extra prijzen voor garanties!! Nu nog betaalbaar, straks niet meer! Mochten er vragen zijn dan hoor ik het graag. www.autodepoca.nl Mvg Vincent
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Alfa Romeo 156 | Fris gezicht
Al kort na introductie eind 1997 bleek de Alfa Romeo 156 een schot in de roos. De auto onderscheidde zich door een originele vormgeving en sportieve rijeigenschappen in vergelijking met andere zakenauto's. Daarbij rekende de 156 af met de problemen in de productiekwaliteit die het merk in het verleden nog wel eens kende. Gevolg is dat lease-rijdend Nederland de auto in de armen sloot en de 156 tot een regelrecht verkoopsucces maakte. Precies een leaseperiode later heeft de 156 een kleine facelift ondergaan. Is de 156 klaar voor een tweede periode?
De Alfa Romeo 156 heeft een facelift ondergaan voor modeljaar 2002. Exemplaren van na 2002 profiteren daarom van een hoger veiligheidsniveau en een rijkere uitrusting.
Plus
- originele vormgeving
- dynamisch rijgedrag
- nette prijs
Min
- geen kilometervreter
- geen bekerhouders
- derde remlicht nadrukkelijk in zicht
Conclusie
Alfa Romeo is zich er van bewust een succesnummer in huis te hebben en besloot de facelift van de 156 daarom te beperken tot details. De 156 was altijd de meest originele en meest sportieve van de middelgrote zakensedans. In vergelijking met soortgelijke auto's staan bij Alfa Romeo vormgeving, dynamiek en imago op de eerste plaats, waarbij echter weinig concessies zijn gedaan aan de praktische mogelijkheden. Vooral de uitrusting en het veiligheidsniveau zijn belangrijk toegenomen. Daarom is de Alfa Romeo 156 na een lichte verjongingskuur weer helemaal klaar voor de volgende leaseperiode.