Alfa Romeo Mito 0.9 TwinAir | Akrapovic | Leer | Carbon Ed. | NAP | NAV | Cruise

€ 10.660,-

Bouwjaar 31-05-2017
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 110.044 km
Deuren 3
Kenteken PD-985-L Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 875 cc
Vermogen 77 kW (105 pk)

Alfa Romeo Mito 0.9 TwinAir | Akrapovic | Leer | Carbon Ed. | NAP | NAV | Cruise


€ 10.660,-

Algemeen

Bouwjaar 31-05-2017
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 110.044 km
Deuren 3
Kenteken PD-985-L Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 875 cc
Vermogen 77 kW (105 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Klomp Cars
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Hullerweg 107
Postcode 8071 RN
Plaats Nunspeet
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)341 - 759350 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
GSM +31 (0)6 - 86804124 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.klompcars.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • parkeersensor
  • startonderbreker
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: jul 2016 - dec 2019

Technische informatie
Koppel: 145 Nm
Aantal cilinders: 2
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 45 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,4 s
Topsnelheid: 182 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 406 x 172 x 145 cm
Wielbasis: 251 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.105 kg
Laadvermogen: 505 kg
GVW: 1.610 kg
Max. trekgewicht: 500 kg (ongeremd 400 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 4

Milieu
CO2-uitstoot: 99 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,2 l/100km (1 op 23,8)
Brandstofverbruik in de stad: 5 l/100km (1 op 20,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,8 l/100km (1 op 26,3)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 6
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal

Unieke Mito met zeer hoog liefhebbers gehalte. Een aantal accessoires zijn niet te missen bij deze gifkikker. De wat braaf klinkende Twinair is qua geluid wat opgeleukt met een einddemper van Ragazzon. Samen met alle Carbon Wrap die als accessoire op de auto zijn gemaakt en de carbon binnenbehuizing van de koplampne (originele Veloce lampen) maken dit de auto tot een pracht plaatje.

Ook de voorbumper is verfraaid met de wit vinnentjes die passen bij de lakkleur van de auto. Op de achterbumper, welke is voorzien van een aftermarket difusser komen dezelfde vinnetjes ook weer terug. Zo krijgt deze mito de mooiste uitstraling.

Voorzien van zeer leuke fabrieksopties:
- originele navigatie
- lederen bekleding
- climate control
- facelift neus van laatste model
- 17 inch velgen in donker antracite

Onderhoud:
- apk is geldig tot mei 2025
- kleine beurt olie met filter is vervangen in september van 2023

Voordelen van een auto uit de Klompcars Collection:
- wij zien de meeste Alfa's voorbij komen voordat ze echt op de markt komen, hierdoor selecteren we het neusje van de zalm voor onze klanten
- omdat we liefhebbers zijn van het merk, maken we sommige auto's net even af doordat we accessoires en velgen op voorraad hebben liggen
- door te spelen met kleuren en lakken combineren we accessoires zodat niet 1 van onze auto's hetzelfde is, onze kopers rijden echt iets unieks
- we gaan voor dat beetje extra, na een uitgebreide testrit kunnen de persoonlijke wensen tot in het detail besproken worden, denk hierbij aan Trekhaken, Velgen, Tuning of andere wensen.
- voor de winterbandenrijders of all season rijders is er genoeg keuze mbt een tweede set velgen of het wisselen van complete bandensets.

Standaard Klompcure die in alle Afleverpakketten zit:
- volledige Cosmetische Klompcure door echte Alfaliefhebbers, nieuwsgierig naar wat we precies doen en hoe? Vraag gerust eens!
- tenaamstelling van de auto

Klompcare 1: € 395
op peil brengen van alle vloeistoffen
3 maanden motorgarantie
halve tank brandstof
minimaal 6 maanden apk

Klompcare 2: (v.a.&eu

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Alfa Romeo MiTo | Vergeet mij niet

Ken je mij nog? Eind 2008 heb ik mij voor het eerst aan je voorgesteld. Ik vertelde toen over mijn hobby's (uitgaan, sporten, genieten van het leven) en ambities (eerst leasen, daarna een vaste relatie). Inmiddels ben ik volwassen geworden. Alhoewel ik nog steeds jong van geest ben, ben ik meer gaan letten op het milieu en de financien.

Autotest | Alfa Romeo MiTo Vergeet mij niet

De Alfa Romeo MiTo is er nu ook met tweecilinder TwinAir-motor. In de praktijk is deze levendig en vlot, maar niet zo zuinig als beloofd. Blijft een verleidelijk model.

Plus

  • levendig karakter

Min

  • niet zo zuinig als beloofd

Conclusie

Weer een contactadvertentie in plaats van een autotest? Ja, want van alle auto's in zijn/haar klasse heeft de Alfa Romeo MiTo nog steeds het meest uitgesproken karakter. Een Alfa Romeo wordt immers vooral gekozen met het hart en dat geldt ook voor de MiTo.

Toch is de MiTo dankzij de nieuwe "TwinAir"-motor verstandiger dan ooit. Dankzij de tweecilinder motor is de MiTo net zo levendig als voorheen, maar is het verbruik spectaculair gedaald. Dat wil zeggen: in theorie. In de praktijk is het lastig, zo niet onmogelijk, om het beloofde lage verbruik te realiseren.

De grootste winst van de TwinAir-techniek is, dat het verbruik bij een vlotte rijstijl lang niet zo sterk oploopt als voorheen. Daarmee heeft de MiTo er een heel nieuwe charme bij gekregen.

Deel deze advertentie