Alfa Romeo Mito 1.3 JTDm ECO Esclusivo

€ 4.750,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 29-08-2014
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 226.674 km
Deuren 2
Kenteken 3-XKV-98 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.248 cc
Vermogen 59 kW (80 pk)

Alfa Romeo Mito 1.3 JTDm ECO Esclusivo


€ 4.750,-

Algemeen

Bouwjaar 29-08-2014
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 226.674 km
Deuren 2
Kenteken 3-XKV-98 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.248 cc
Vermogen 59 kW (80 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autohandel H. Baars
Contactpersoon Hans
Adres Dr Ariënsstraat 22
Postcode 7035 AB
Plaats Kilder
Provincie Gelderland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 53915859 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airbags (window)
  • airbags gordijn (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 45 liter
Acceleratie (0-100): 12,5 s
Topsnelheid: 172 km/u

Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.125 kg
Afmetingen (LxBxH): 4063 x 1720 x 1453 cm
Wielbasis: 251 cm

Interieur
Aantal zitplaatsen: 4

Milieu
CO2-uitstoot: 39 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 144 - € 151 per kwartaal

18 inch lichtmetalen wielen met nieuwe banden

Prijs: €4750.-

= Bedrijfsinformatie =

Inruil van auto, bedrijfswagen of motor mogelijk
Voor meer informatie of een bezichtiging kunt u bellen met 06-53915859, op biedingen en mails wordt niet gereageerd.

De hierboven vermelde vraagprijs betreft een meeneemprijs, dat wil zeggen dat de auto wordt aangeboden zonder afleverbeurt, nieuwe apk, garanties of andere extra's. Mocht u hier wensen in hebben bespreken we graag wat we kunnen betekenen.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Alfa Romeo MiTo | Vergeet mij niet

Ken je mij nog? Eind 2008 heb ik mij voor het eerst aan je voorgesteld. Ik vertelde toen over mijn hobby's (uitgaan, sporten, genieten van het leven) en ambities (eerst leasen, daarna een vaste relatie). Inmiddels ben ik volwassen geworden. Alhoewel ik nog steeds jong van geest ben, ben ik meer gaan letten op het milieu en de financien.

Autotest | Alfa Romeo MiTo Vergeet mij niet

De Alfa Romeo MiTo is er nu ook met tweecilinder TwinAir-motor. In de praktijk is deze levendig en vlot, maar niet zo zuinig als beloofd. Blijft een verleidelijk model.

Plus

  • levendig karakter

Min

  • niet zo zuinig als beloofd

Conclusie

Weer een contactadvertentie in plaats van een autotest? Ja, want van alle auto's in zijn/haar klasse heeft de Alfa Romeo MiTo nog steeds het meest uitgesproken karakter. Een Alfa Romeo wordt immers vooral gekozen met het hart en dat geldt ook voor de MiTo.

Toch is de MiTo dankzij de nieuwe "TwinAir"-motor verstandiger dan ooit. Dankzij de tweecilinder motor is de MiTo net zo levendig als voorheen, maar is het verbruik spectaculair gedaald. Dat wil zeggen: in theorie. In de praktijk is het lastig, zo niet onmogelijk, om het beloofde lage verbruik te realiseren.

De grootste winst van de TwinAir-techniek is, dat het verbruik bij een vlotte rijstijl lang niet zo sterk oploopt als voorheen. Daarmee heeft de MiTo er een heel nieuwe charme bij gekregen.

Deel deze advertentie