Alfa Romeo Mito 1.4 Distinctive 6BAK-90PK-APK
€ 5.250,-
Bouwjaar | 01-03-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 85.476 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.368 cc |
Vermogen | 70 kW (95 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 01-03-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 85.476 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.368 cc |
Vermogen | 70 kW (95 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | De Vries Mobiliteit |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Hoenderparkweg 92a |
Postcode | 7335 GW |
Plaats | Apeldoorn |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 19984890 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.matuna.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2008 - 2019
Technische informatie
Koppel: 130 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 45 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,7 s
Topsnelheid: 187 km/u
Ledig gewicht: 1.085 kg
Wielbasis: 251 cm
Interieur
Interieur: Grijs, Stof
Milieu
CO2-uitstoot: 134 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Brandstofverbruik in de stad: 7,6 l/100km (1 op 13,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 1
Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Plus Pakket
Dit afleverpakket bevat: , 3 Maanden garantie, Kleine beurt, Nieuwe APK, RDW gekeurd
Overige informatie
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee
Italiaans, rood en snel. Welk hart gaat daar nou niet sneller van kloppen.
Strakke Alfa Romeo MiTo afgeleverd met nieuwe APK en een beurt.
Wij zijn een jong en dynamisch autobedrijf.
Die zowel door inruil verkregen occasions aanbied.
Als door ons zelf opgezochte jong gebruikt.
Bij ons is alle inruil bespreekbaar.
Denk hierbij aan auto, motor, camper, boot of fiets.
Doordat wij veel onderweg zijn is bellen voor een afspraak echt aanbevolen.
06 199 848 90
Tot snel!
De Vries Mobiliteit
powered by Matuna BV
Hoenderparkweg 92a
(via de Carrouselweg)
7335 GW Apeldoorn
Ondanks dat wij veel aandacht aan onze advertentie tekst besteden.
Kunnen er geen rechten aan ontleent worden en zijn fouten voorbehouden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Alfa Romeo MiTo | Vergeet mij niet
Ken je mij nog? Eind 2008 heb ik mij voor het eerst aan je voorgesteld. Ik vertelde toen over mijn hobby's (uitgaan, sporten, genieten van het leven) en ambities (eerst leasen, daarna een vaste relatie). Inmiddels ben ik volwassen geworden. Alhoewel ik nog steeds jong van geest ben, ben ik meer gaan letten op het milieu en de financien.
De Alfa Romeo MiTo is er nu ook met tweecilinder TwinAir-motor. In de praktijk is deze levendig en vlot, maar niet zo zuinig als beloofd. Blijft een verleidelijk model.
Plus
- levendig karakter
Min
- niet zo zuinig als beloofd
Conclusie
Weer een contactadvertentie in plaats van een autotest? Ja, want van alle auto's in zijn/haar klasse heeft de Alfa Romeo MiTo nog steeds het meest uitgesproken karakter. Een Alfa Romeo wordt immers vooral gekozen met het hart en dat geldt ook voor de MiTo.
Toch is de MiTo dankzij de nieuwe "TwinAir"-motor verstandiger dan ooit. Dankzij de tweecilinder motor is de MiTo net zo levendig als voorheen, maar is het verbruik spectaculair gedaald. Dat wil zeggen: in theorie. In de praktijk is het lastig, zo niet onmogelijk, om het beloofde lage verbruik te realiseren.
De grootste winst van de TwinAir-techniek is, dat het verbruik bij een vlotte rijstijl lang niet zo sterk oploopt als voorheen. Daarmee heeft de MiTo er een heel nieuwe charme bij gekregen.