Alfa Romeo Mito 1.4 T Quadrifoglio Verde 18 inch, PDC, Climate control 91.866 KM
€ 14.500,-
Bouwjaar | 01-03-2015 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 91.866 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.368 cc |
Vermogen | 125 kW (170 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 01-03-2015 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 91.866 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.368 cc |
Vermogen | 125 kW (170 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto D'epoca |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Logtsestraat 10 |
Postcode | 6661 NM |
Plaats | Elst |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 54987604 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autodepoca.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2008 - 2019
Technische informatie
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 45 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 7,3 s
Topsnelheid: 219 km/u
Ledig gewicht: 1.145 kg
Wielbasis: 251 cm
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 124 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Brandstofverbruik in de stad: 7 l/100km (1 op 14,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,4 l/100km (1 op 22,7)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Basispakket
Dit afleverpakket bevat: Geldige APK, RDW-leges, Wettelijke garantie
Wat blijft het toch een leuke auto, tijdloos en nog steeds een hele fraaie verschijning, ja en dan ook nog met de leukste motor variant! Een Alfa Romeo Mito QV met nog weinig kilometers. 170PK gekoppeld aan een automatische versnellingsbak. De auto werd zeer netjes onderhouden en kent geen schade verleden. Een mooie strakke carrosserie, onbeschadigd interieur en dito 18 inch velgen. Werd geleverd met climate controle, parkeersensoren, Armsteun, 18 inch met net nieuwe banden en Bluetooth. Service verleden aanwezig en ook beide sleutels. Distributieriem reeds vervangen en wordt geleverd met volledig onderhoud en nieuwe Apk.
Alle kosten zijn inbegrepen dus geen aflever pakketten, kosten rijklaar maken of extra prijzen voor garanties!!
www.autodepoca.nl
Mvg Vincent
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Alfa Romeo MiTo | Vergeet mij niet
Ken je mij nog? Eind 2008 heb ik mij voor het eerst aan je voorgesteld. Ik vertelde toen over mijn hobby's (uitgaan, sporten, genieten van het leven) en ambities (eerst leasen, daarna een vaste relatie). Inmiddels ben ik volwassen geworden. Alhoewel ik nog steeds jong van geest ben, ben ik meer gaan letten op het milieu en de financien.
De Alfa Romeo MiTo is er nu ook met tweecilinder TwinAir-motor. In de praktijk is deze levendig en vlot, maar niet zo zuinig als beloofd. Blijft een verleidelijk model.
Plus
- levendig karakter
Min
- niet zo zuinig als beloofd
Conclusie
Weer een contactadvertentie in plaats van een autotest? Ja, want van alle auto's in zijn/haar klasse heeft de Alfa Romeo MiTo nog steeds het meest uitgesproken karakter. Een Alfa Romeo wordt immers vooral gekozen met het hart en dat geldt ook voor de MiTo.
Toch is de MiTo dankzij de nieuwe "TwinAir"-motor verstandiger dan ooit. Dankzij de tweecilinder motor is de MiTo net zo levendig als voorheen, maar is het verbruik spectaculair gedaald. Dat wil zeggen: in theorie. In de praktijk is het lastig, zo niet onmogelijk, om het beloofde lage verbruik te realiseren.
De grootste winst van de TwinAir-techniek is, dat het verbruik bij een vlotte rijstijl lang niet zo sterk oploopt als voorheen. Daarmee heeft de MiTo er een heel nieuwe charme bij gekregen.