Alfa Romeo Stelvio 2.0 T 280PK AWD First Edition | Lane assist | Camera | Memory |
€ 24.900,-
Bouwjaar | 26-05-2017 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 175.408 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | PB-520-G Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.995 cc |
Vermogen | 206 kW (281 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 26-05-2017 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 175.408 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | PB-520-G Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.995 cc |
Vermogen | 206 kW (281 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | HVM Nederland |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Rubensstraat 38 |
Postcode | 3781 VM |
Plaats | Voorthuizen |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 83250853 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.hvmnederland.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 64 liter
Acceleratie (0-100): 5,7 s
Topsnelheid: 230 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.635 kg
Max. trekgewicht: 2.300 kg (ongeremd 750 kg)
Afmetingen (LxBxH): 4687 x 1903 x 1648 cm
Wielbasis: 282 cm
Interieur
Interieurkleur: black
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 161 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7 l/100km (1 op 14,3)
Brandstofverbruik in de stad: 8,9 l/100km (1 op 11,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 240 - € 272 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
HVM Nederland is een jong en transparant autobedrijf gevestigd op de Veluwe.
Omdat wij dagelijks opzoek zijn naar betaalbare occasions, zijn wij niet altijd aanwezig, het is daarom verstandig om even te bellen voordat u bij ons langskomt.
Elke occasion die bij ons verkocht wordt is van te voren technisch en optisch geïnspecteerd, en op vakkundige wijze klaargemaakt. Wij beschikken over een werkplaats en een poetsruimte, maar doen geen werk voor particuliere klanten. Zo kunnen wij onze volledige aandacht richten op het klaarmaken van onze eigen voorraad. Ten slotte heeft het kunnen aanbieden van betaalbare top-occasions voor ons de hoogste prioriteit.
Wij zijn dagelijks bereikbaar van 9.00u tot 21.00u op 0683250853.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Alfa Romeo Stelvio | De laatste der mechanen
Alfa Romeo verandert. Het merk maakt tegenwoordig deel uit van de Stellantis Groep waar ook Fiat, Opel, Peugeot en Citroën onder vallen. Dat betekent dat Alfa Romeo toegang heeft tot de modernste techniek en dus is het tijd om afscheid te nemen van puur mechanische aandrijving. Voor dat zover is ondergaat de Stelvio echter nog een laatste facelift.
De Alfa Romeo Stelvio is een van de weinige auto's in zijn soort zonder elektrische assistentie. Dat maakt de Stelvio mechanisch en puur, maar daar betaalt de bestuurder een hoger prijs voor.
Plus
- uitstekend weggedrag voor een SUV
- sterke motor (indien geprovoceerd)
Min
- hoog verbruik
- verouderde veiligheidsvoorzieningen
Conclusie
Toen Alfa Romeo de Stelvio in 2017 introduceerde was het zonder twijfel de meest sportieve SUV in zijn klasse. In de tussentijd is er echter veel veranderd. Inmiddels hebben de meeste grote SUV's plug-inhybride aandrijving en daarmee presteren ze beter, terwijl ze voordeliger zijn in aanschaf en gebruik.
De Stelvio zet daar met de puur mechanische opzet een lichter gewicht tegenover en dat komt het weggedrag ten goede. Bovendien zijn de veiligheidssystemen relatief eenvoudig en daarom bemoeien ze zich nauwelijks met het rijden. De klassieke techniek en de bijbehorende hoge CO2-belasting maken de Stelvio zo kostbaar, dat alleen de echte liefhebber die prijs nog wil betalen. Daarmee is de Stelvio de laatste der mechanen.