Alfa Romeo Stelvio 2.0 T AWD Schuifdak | Carplay | Trekhk | Customized

€ 33.900,-

Bouwjaar 02-05-2018
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 94.003 km
Deuren 5
Kenteken SL-617-H Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.995 cc
Vermogen 149 kW (203 pk)

Alfa Romeo Stelvio 2.0 T AWD Schuifdak | Carplay | Trekhk | Customized


€ 33.900,-

Algemeen

Bouwjaar 02-05-2018
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 94.003 km
Deuren 5
Kenteken SL-617-H Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.995 cc
Vermogen 149 kW (203 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Klomp Cars
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Hullerweg 107
Postcode 8071 RN
Plaats Nunspeet
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)341 - 759350 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
GSM +31 (0)6 - 86804124 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.klompcars.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • cruise control
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • traction control
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: mei 2017 - nov 2018

Technische informatie
Koppel: 330 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 64 liter
Acceleratie (0-100): 6,7 s
Topsnelheid: 215 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 469 x 190 x 167 cm
Wielbasis: 282 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.635 kg
Laadvermogen: 665 kg
GVW: 2.300 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 161 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7 l/100km (1 op 14,3)
Brandstofverbruik in de stad: 8,9 l/100km (1 op 11,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,9 l/100km (1 op 16,9)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 267 - € 292 per kwartaal

Een prachtige Stelvio verdient een Dito behandeling. We hebben deze Stelvio van bumper tot bumper uniek gemaakt en samen met de fabrieksopties sommen we alles even voor je op:

De auto op deze advertentie is identiek op de meegespoten wielkuipranden na, verder zijn alle specs hetzelfde.
Volledig Dealeronderhouden, met afgestempelde boekjes.

Belangrijkste grote detail van Veloce Edition is wel de customized Black Pack uitgebreid met deze orginele 21 inch Veloce TI velgen (meerprijs 1500) standaard voorzien van 18 inch zwarte spaakvelgen, vraag gerust naar andere velgenmogelijkheden. Het Schuifdak benadrukt de luxeuze uitrusting van deze auto. Samen met de kostbare afneembare trekhaak het apple carplay systeem en het schuifdak een hele smaakvolle aanrader!

Een lijst waar geen eind aan komt:
- Trekhaak afneembaar
- apple carplay af fabriek
- stoelverwarming
- stuurverwarming
- elektrische stoelen met geheugen
- navigatie met bluetooth stream functie
- voorzien van dakrails in zwart uitgevoerd
- raamlijsten donker
- Veloce Ti difusser in de achterbumper
- de auto is voorzien van de originele 200 PK maar door squadra gemakkelijk naar 310 te brengen
- type aanduidingen refresh naar miron tint (Q4 logo, stelvio logo)
- uitlaatsierstukken en frontgrille in zwart glossy gespoten
- ramen privacty glass
- rode remklauwen

Historie en onderhoud:
- het is altijd fijn wanneer een auto weinig eigenaars heeft gehad. Zo ook dit exemplaar, dealeronderhouden en in een onberispelijke staat. Slecht 2 eigenaren. De laatste beurt is bij 89840 gedaan.

Voordelen van een auto uit de Klompcars Collection:
- wij zien de meeste Alfa's voorbij komen voordat ze echt op de markt komen, hierdoor selecteren we het neusje van de zalm voor onze klanten
- omdat we liefhebbers zijn van het merk, maken we sommige auto's net even af doordat we accessoires en velgen op voorraad hebben liggen
- door te spelen met kleuren en lakken combineren we accessoires zodat niet 1 van onze auto's hetzelfde is, onze kopers rijden echt iets unieks
- we gaan voor dat beetje extra, na ee

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Alfa Romeo Stelvio | De laatste der mechanen

Alfa Romeo verandert. Het merk maakt tegenwoordig deel uit van de Stellantis Groep waar ook Fiat, Opel, Peugeot en Citroën onder vallen. Dat betekent dat Alfa Romeo toegang heeft tot de modernste techniek en dus is het tijd om afscheid te nemen van puur mechanische aandrijving. Voor dat zover is ondergaat de Stelvio echter nog een laatste facelift.

Autotest | Alfa Romeo Stelvio De laatste der mechanen

De Alfa Romeo Stelvio is een van de weinige auto's in zijn soort zonder elektrische assistentie. Dat maakt de Stelvio mechanisch en puur, maar daar betaalt de bestuurder een hoger prijs voor.

Plus

  • uitstekend weggedrag voor een SUV
  • sterke motor (indien geprovoceerd)

Min

  • hoog verbruik
  • verouderde veiligheidsvoorzieningen

Conclusie

Toen Alfa Romeo de Stelvio in 2017 introduceerde was het zonder twijfel de meest sportieve SUV in zijn klasse. In de tussentijd is er echter veel veranderd. Inmiddels hebben de meeste grote SUV's plug-inhybride aandrijving en daarmee presteren ze beter, terwijl ze voordeliger zijn in aanschaf en gebruik.

De Stelvio zet daar met de puur mechanische opzet een lichter gewicht tegenover en dat komt het weggedrag ten goede. Bovendien zijn de veiligheidssystemen relatief eenvoudig en daarom bemoeien ze zich nauwelijks met het rijden. De klassieke techniek en de bijbehorende hoge CO2-belasting maken de Stelvio zo kostbaar, dat alleen de echte liefhebber die prijs nog wil betalen. Daarmee is de Stelvio de laatste der mechanen.

Deel deze advertentie