Alfa Romeo Stelvio 2.0 T AWD Special Edition B-Tech Veloce

€ 32.950,-

Bouwjaar 31-01-2018
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 146.950 km
Deuren 5
Kenteken X-177-KH Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.995 cc
Vermogen 228 kW (311 pk)

Alfa Romeo Stelvio 2.0 T AWD Special Edition B-Tech Veloce


€ 32.950,-

Algemeen

Bouwjaar 31-01-2018
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 146.950 km
Deuren 5
Kenteken X-177-KH Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.995 cc
Vermogen 228 kW (311 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam AutoService Lamprecht
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Nijverheidsweg 5
Postcode 6662 NG
Plaats Elst
Provincie Gelderland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 53357982 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autoservicelamprecht.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2017 - 2023

Technische informatie
Koppel: 460 Nm
Aantal cilinders: 4

Aandrijving
Tankinhoud: 64 liter

Transmissie
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat

Asconfiguratie
Bandenmaat: 20
Vooras: Bandenprofiel links: 7 mm; Bandenprofiel rechts: 7 mm
Achteras: Bandenprofiel links: 7 mm; Bandenprofiel rechts: 7 mm

Prestaties
Acceleratie (0-100): 5,0 s
Topsnelheid: 240 km/u

Maten
Afmetingen (LxB): 469 x 190 cm
Wielbasis: 282 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.635 kg
Laadvermogen: 665 kg
GVW: 2.300 kg
Max. trekgewicht: 2.300 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 161 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7 l/100km (1 op 14,3)
Brandstofverbruik in de stad: 8,9 l/100km (1 op 11,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,9 l/100km (1 op 16,9)

Historie
Aantal eigenaren: 2

Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 267 - € 292 per kwartaal

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Basispakket
Dit afleverpakket bevat: Geldige APK, RDW-leges, Wettelijke garantie

Overige informatie
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee
Bandenset: Winterbanden
Extra bandenset: Zomerbanden, Lichtmetalen velgen, Bandenmaat: 20 inch, Bandenprofiel linksvoor: 7mm, Bandenprofiel rechtsvoor: 7mm, Bandenprofiel linksachter: 6mm, Bandenprofiel rechtsachter: 6mm

achteruitrijcamera, afdaal assistent, alarm klasse 1(startblokkering), Anti Blokkeer Systeem, Anti doorSlip Regeling, Apple Carplay/Android Auto, audio installatie, Autonomous Emergency Braking, bandenspanningscontrolesysteem, bestuurdersairbag, binnenspiegel automatisch dimmend, bi-xenon koplampen, Bluetooth telefoonvoorbereiding, bots waarschuwing systeem, Brake Assist System, buitenspiegels elektrisch inklapbaar, buitenspiegels elektrisch verstelbaar, chroom delen exterieur, cruise control, DAB, dimlichten automatisch, electronic climate control, elektrisch bedienbare achterklep, elektrisch verstelbare stoel(en) met geheugen, elektrische ramen voor en achter, Elektronisch Sper Differentieel, Elektronisch Stabiliteits Programma, elektronische remkrachtverdeling, extra getint glas achter, hoofd airbag(s) achter, hoofd airbag(s) voor, hoofdsteunen anti-whiplash, houtafwerking interieur, keyless entry, koplampen adaptief, koplampreiniging, LED achterlichten, LED dagrijverlichting, lederen bekleding, lederen stuurwiel, lendesteunen (verstelbaar), lichtmetalen velgen 20", mistlampen voor, multimedia-voorbereiding, navigatiesysteem full map + hard disk, parkeersensor voor en achter, passagiersairbag, regensensor, rijstrooksensor, ruitensproeiers/wisserbladen verwarmbaar, schakelmogelijkheid aan stuurwiel, start/stop systeem, stuur verstelbaar, stuurwiel multifunctioneel, stuurwiel verwarmd, voorstoelen verwarmd, zij airbag(s) voor

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Alfa Romeo Stelvio | De laatste der mechanen

Alfa Romeo verandert. Het merk maakt tegenwoordig deel uit van de Stellantis Groep waar ook Fiat, Opel, Peugeot en Citroën onder vallen. Dat betekent dat Alfa Romeo toegang heeft tot de modernste techniek en dus is het tijd om afscheid te nemen van puur mechanische aandrijving. Voor dat zover is ondergaat de Stelvio echter nog een laatste facelift.

Autotest | Alfa Romeo Stelvio De laatste der mechanen

De Alfa Romeo Stelvio is een van de weinige auto's in zijn soort zonder elektrische assistentie. Dat maakt de Stelvio mechanisch en puur, maar daar betaalt de bestuurder een hoger prijs voor.

Plus

  • uitstekend weggedrag voor een SUV
  • sterke motor (indien geprovoceerd)

Min

  • hoog verbruik
  • verouderde veiligheidsvoorzieningen

Conclusie

Toen Alfa Romeo de Stelvio in 2017 introduceerde was het zonder twijfel de meest sportieve SUV in zijn klasse. In de tussentijd is er echter veel veranderd. Inmiddels hebben de meeste grote SUV's plug-inhybride aandrijving en daarmee presteren ze beter, terwijl ze voordeliger zijn in aanschaf en gebruik.

De Stelvio zet daar met de puur mechanische opzet een lichter gewicht tegenover en dat komt het weggedrag ten goede. Bovendien zijn de veiligheidssystemen relatief eenvoudig en daarom bemoeien ze zich nauwelijks met het rijden. De klassieke techniek en de bijbehorende hoge CO2-belasting maken de Stelvio zo kostbaar, dat alleen de echte liefhebber die prijs nog wil betalen. Daarmee is de Stelvio de laatste der mechanen.

Deel deze advertentie