Alfa Romeo Stelvio 2.0 T AWD Super 280 pk

€ 32.500,-

Bouwjaar 09-06-2017
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 68.500 km
Deuren 5
Kenteken T-030-BK Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.995 cc
Vermogen 206 kW (281 pk)

Alfa Romeo Stelvio 2.0 T AWD Super 280 pk


€ 32.500,-

Algemeen

Bouwjaar 09-06-2017
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 68.500 km
Deuren 5
Kenteken T-030-BK Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.995 cc
Vermogen 206 kW (281 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam MK Auto's
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Hogelandseweg 47
Postcode 6545 AC
Plaats Nijmegen
Provincie Gelderland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 18428008 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airbags (window)
  • airbags gordijn (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • cruise control
  • lederen bekleding
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 64 liter
Acceleratie (0-100): 5,7 s
Topsnelheid: 230 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 4687 x 1903 x 1671 cm
Wielbasis: 2.818 cm
Inhoud laadruimte: 525 l

Gewichten
Ledig gewicht: 1.635 kg
Laadvermogen: 665 kg
GVW: 2.300 kg
Max. trekgewicht: 2.300 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieurkleur: black
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 161 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7 l/100km (1 op 14,3)
Brandstofverbruik in de stad: 8,9 l/100km (1 op 11,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,9 l/100km (1 op 16,9)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 240 - € 272 per kwartaal

Garantie
Garantie: 12 maanden
Garantie: 15.000 km

Overige informatie
Bandenmaat: 255/45R20

All-in prijs rijklaar inclusief 12 maanden garantie.
Km-stand aantoonbaar.
Financiering mogelijk.

= Bedrijfsinformatie =

Wij zijn gespecialiseerd in SUZUKI.

Soms zijn wij afwezig. Daarom wordt u dringend aangeraden even contact op te nemen (tel/app/sms/mail) voordat u deze kant op komt!
Gemaakte afspraken voor bezichtiging worden vaak niet nagekomen, daarom houden we geen auto's vast.
Onze advertenties worden met zorg ingevoerd desondanks kunnen er fouten in staan, o.a. door typfouten en automatische doorvoer. U kunt hier geen rechten aan ontlenen.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Alfa Romeo Stelvio | De laatste der mechanen

Alfa Romeo verandert. Het merk maakt tegenwoordig deel uit van de Stellantis Groep waar ook Fiat, Opel, Peugeot en Citroën onder vallen. Dat betekent dat Alfa Romeo toegang heeft tot de modernste techniek en dus is het tijd om afscheid te nemen van puur mechanische aandrijving. Voor dat zover is ondergaat de Stelvio echter nog een laatste facelift.

Autotest | Alfa Romeo Stelvio De laatste der mechanen

De Alfa Romeo Stelvio is een van de weinige auto's in zijn soort zonder elektrische assistentie. Dat maakt de Stelvio mechanisch en puur, maar daar betaalt de bestuurder een hoger prijs voor.

Plus

  • uitstekend weggedrag voor een SUV
  • sterke motor (indien geprovoceerd)

Min

  • hoog verbruik
  • verouderde veiligheidsvoorzieningen

Conclusie

Toen Alfa Romeo de Stelvio in 2017 introduceerde was het zonder twijfel de meest sportieve SUV in zijn klasse. In de tussentijd is er echter veel veranderd. Inmiddels hebben de meeste grote SUV's plug-inhybride aandrijving en daarmee presteren ze beter, terwijl ze voordeliger zijn in aanschaf en gebruik.

De Stelvio zet daar met de puur mechanische opzet een lichter gewicht tegenover en dat komt het weggedrag ten goede. Bovendien zijn de veiligheidssystemen relatief eenvoudig en daarom bemoeien ze zich nauwelijks met het rijden. De klassieke techniek en de bijbehorende hoge CO2-belasting maken de Stelvio zo kostbaar, dat alleen de echte liefhebber die prijs nog wil betalen. Daarmee is de Stelvio de laatste der mechanen.

Deel deze advertentie