Alfa Romeo Stelvio 2.0 T AWD Veloce Ti QV-interieur

€ 52.945,-

Bouwjaar 31-03-2021
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 42.912 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.995 cc
Vermogen 206 kW (281 pk)

Alfa Romeo Stelvio 2.0 T AWD Veloce Ti QV-interieur


€ 52.945,-

Algemeen

Bouwjaar 31-03-2021
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 42.912 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.995 cc
Vermogen 206 kW (281 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autohuis Nijmegen B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Bedrijfsweg 21
Postcode 6541 DC
Plaats Nijmegen
Provincie Gelderland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 51946228 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autohuisnijmegen.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Acceleratie (0-100): 5,7 s
Topsnelheid: 230 km/u

Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.635 kg
Max. trekgewicht: 2.300 kg (ongeremd 750 kg)
Wielbasis: 282 cm

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,4 l/100km (1 op 11,9)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 240 - € 272 per kwartaal

Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (€ 395): Afleverpakket (1)

Filter
39022 Aansluiting 230V in Kofferbak
18802 Achterlichten LED
39805 Achteruitrijcamera
> 25800 - Parkeerhulp elektronisch voor en achter
26704 Adaptive cruisecontrol (Adaptive Cruise Control)
15596 Afdekkappen Buitenspiegel Carbon
26909 Airbag Passagierszijde uitschakelbaar
75913 Automatische transmissie - (8-traps)
28001 Bagagenet in Bagage-/laadruimte
68802 Bandenreparatieset
25903 Bandenspanningscontrolesysteem
18609 Bi-xenon-koplampen met dynamisch bochtlicht (AFS)
> 18913 - Dagrijlicht LED
> 19000 - Koplampsproeiers (Koplampsproeiers)
15209 Buitenspiegel electr. verstelbaar, verwarmbaar en inklapbaar
21895 Bumper / Wielkuipen / Zijskirts Wagenkleur
42313 Chassis Actief met elektronische Schokdemperregeling (Active Suspension)
1505 Comfort-pakket
> 22701 - Voorruit infrarood-reflecterend
> 29121 - Ionisator voor de luchtreiniging
> 35508 - Keyless-Entry
> 36392 - Portiergrepen buiten met LED-verlichting
38004 Diefstalalarmsysteem met Interieurbewaking
25597 Infotainment-centrum met 7" Kleurendisplay
25640 Infotainment-systeem: UConnect 3D Nav (Kleurenbeeldscherm 8,8")
> 24050 - Radio-ontvangst Digital (DAB)
> 24751 - Handsfree-installatie Bluetooth incl. Audio-Streaming
> 24999 - AUX-IN-aansluiting
> 25010 - USB-aansluiting
35508 Keyless-Entry
> 36392 - Portiergrepen buiten met LED-verlichting
19000 Koplampsproeiers (Koplampsproeiers)
87700 Motor 2,0 L - 206 kW Turbo Katalysator
25800 Parkeerhulp elektronisch voor en achter
36407 Raamomlijsting zwart
24050 Radio-ontvangst Digital (DAB)
28301 Railsysteem in Kofferbak
40798 Rijassistent-systeem Autonome noodrem-assistent (AEB)
19102 Ruitensproeistukken verwarmbaar
25172 Smartphone Interface (Apple CarPlay & Android Auto)
24701 Sound-systeem Harman-Kardon
77601 Start-/stopsysteem
29500 Stoelverwarming voor
68905 Stuur met Multifunctie voor Audio-/telefoonbediening
69700 Stuur met Wipschakelaars/knoppen
69005 Stuur verwarmbaar
25084 USB-aansluiting in Achterbank
42607 Vehicle-Dynamic-Control (ESP / VDC)
28399 Vloermatten
22701 Voorruit infrarood-reflecterend
50817 Wielnaafafdekking
23103 Zijruiten achter en Achterruit verduisterd5506 Achterklepopening elektrisch
77274 Emissie-arm volgens emissienorm Euro 6d
39898 Inductie

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Alfa Romeo Stelvio | De laatste der mechanen

Alfa Romeo verandert. Het merk maakt tegenwoordig deel uit van de Stellantis Groep waar ook Fiat, Opel, Peugeot en Citroën onder vallen. Dat betekent dat Alfa Romeo toegang heeft tot de modernste techniek en dus is het tijd om afscheid te nemen van puur mechanische aandrijving. Voor dat zover is ondergaat de Stelvio echter nog een laatste facelift.

Autotest | Alfa Romeo Stelvio De laatste der mechanen

De Alfa Romeo Stelvio is een van de weinige auto's in zijn soort zonder elektrische assistentie. Dat maakt de Stelvio mechanisch en puur, maar daar betaalt de bestuurder een hoger prijs voor.

Plus

  • uitstekend weggedrag voor een SUV
  • sterke motor (indien geprovoceerd)

Min

  • hoog verbruik
  • verouderde veiligheidsvoorzieningen

Conclusie

Toen Alfa Romeo de Stelvio in 2017 introduceerde was het zonder twijfel de meest sportieve SUV in zijn klasse. In de tussentijd is er echter veel veranderd. Inmiddels hebben de meeste grote SUV's plug-inhybride aandrijving en daarmee presteren ze beter, terwijl ze voordeliger zijn in aanschaf en gebruik.

De Stelvio zet daar met de puur mechanische opzet een lichter gewicht tegenover en dat komt het weggedrag ten goede. Bovendien zijn de veiligheidssystemen relatief eenvoudig en daarom bemoeien ze zich nauwelijks met het rijden. De klassieke techniek en de bijbehorende hoge CO2-belasting maken de Stelvio zo kostbaar, dat alleen de echte liefhebber die prijs nog wil betalen. Daarmee is de Stelvio de laatste der mechanen.

Deel deze advertentie