Alfa Romeo Stelvio 2.2d Super
€ 15.999,-
Bouwjaar | 22-09-2017 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 198.782 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | PT-605-R Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.143 cc |
Vermogen | 131 kW (178 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 22-09-2017 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 198.782 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | PT-605-R Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.143 cc |
Vermogen | 131 kW (178 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Westerhuis |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Westerhuisweg 10A |
Postcode | 6732 GK |
Plaats | Harskamp |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)318 - 461940 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfwesterhuis.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Referentienummer: Westerhuis
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 64 liter
Acceleratie (0-100): 7,2 s
Topsnelheid: 210 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 4687 x 1903 x 1666 cm
Wielbasis: 282 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.579 kg
Laadvermogen: 100 kg
GVW: 1.679 kg
Max. trekgewicht: 1.700 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: brown
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 124 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,7 l/100km (1 op 21,3)
Brandstofverbruik in de stad: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,3 l/100km (1 op 23,3)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 475 - € 507 per kwartaal
hier staat een zeer nette en goede rijdende alfa romeo stelvio, de auto voorzien van zeer veel opties waaronder lederen bekleding, wij verkopen deze auto aan de export en wordt geleverd met een duits document
= Bedrijfsinformatie =
Om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn vragen wij u vooraf te bellen zodat u zeker weet dat de door ons aangeboden auto nog aanwezig is. Dit maakt het voor ons mogelijk de auto klaar te zetten voor een proefrit zodat u de juiste indruk van de auto kunt krijgen.
Wij kunnen uw huidige auto voor een handelsprijs inruilen, voor informatie kunt u bellen met 0318-461940.
(Ofschoon deze website met de grootste zorg wordt bijgehouden behouden wij het recht op evt. typefouten en/of verkeerde uitvoeringsdetails)
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Alfa Romeo Stelvio | De laatste der mechanen
Alfa Romeo verandert. Het merk maakt tegenwoordig deel uit van de Stellantis Groep waar ook Fiat, Opel, Peugeot en Citroën onder vallen. Dat betekent dat Alfa Romeo toegang heeft tot de modernste techniek en dus is het tijd om afscheid te nemen van puur mechanische aandrijving. Voor dat zover is ondergaat de Stelvio echter nog een laatste facelift.
De Alfa Romeo Stelvio is een van de weinige auto's in zijn soort zonder elektrische assistentie. Dat maakt de Stelvio mechanisch en puur, maar daar betaalt de bestuurder een hoger prijs voor.
Plus
- uitstekend weggedrag voor een SUV
- sterke motor (indien geprovoceerd)
Min
- hoog verbruik
- verouderde veiligheidsvoorzieningen
Conclusie
Toen Alfa Romeo de Stelvio in 2017 introduceerde was het zonder twijfel de meest sportieve SUV in zijn klasse. In de tussentijd is er echter veel veranderd. Inmiddels hebben de meeste grote SUV's plug-inhybride aandrijving en daarmee presteren ze beter, terwijl ze voordeliger zijn in aanschaf en gebruik.
De Stelvio zet daar met de puur mechanische opzet een lichter gewicht tegenover en dat komt het weggedrag ten goede. Bovendien zijn de veiligheidssystemen relatief eenvoudig en daarom bemoeien ze zich nauwelijks met het rijden. De klassieke techniek en de bijbehorende hoge CO2-belasting maken de Stelvio zo kostbaar, dat alleen de echte liefhebber die prijs nog wil betalen. Daarmee is de Stelvio de laatste der mechanen.