Alfa Romeo Stelvio 2.9 V6 AWD Quadrifoglio - 510 PK - PANODAK - CAMERA - KEYLESS - HALF LEDER -

€ 59.900,-

Bouwjaar 14-11-2018
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 80.289 km
Deuren 5
Kenteken T-670-TV Verzekeren
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.891 cc
Vermogen 374 kW (509 pk)

Alfa Romeo Stelvio 2.9 V6 AWD Quadrifoglio - 510 PK - PANODAK - CAMERA - KEYLESS - HALF LEDER -


€ 59.900,-

Algemeen

Bouwjaar 14-11-2018
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 80.289 km
Deuren 5
Kenteken T-670-TV Verzekeren
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.891 cc
Vermogen 374 kW (509 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Gert van den Berg
Contactpersoon G. van den Berg
Adres Groeneweg 25
Postcode 3851 KA
Plaats Ermelo
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)341 - 562370 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autobedrijfgertvandenberg.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: okt 2018 - jan 2020

Technische informatie
Koppel: 600 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 64 liter
Acceleratie (0-100): 3,8 s
Topsnelheid: 283 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 470 x 196 x 169 cm
Wielbasis: 282 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.805 kg
Laadvermogen: 655 kg
GVW: 2.460 kg

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 261 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9,8 l/100km (1 op 10,2)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 318 - € 348 per kwartaal

U rijdt gemakkelijk, comfortabel en zonder zorgen met deze Alfa Romeo Stelvio. Een zescilinder benzinemotor en een automatische transmissie zorgen samen voor een snelle en comfortabele rijervaring. Ook een fijne dosis klasse is bijgeleverd, met het lederen interieur. Voorin is het 's winters genieten met de verwarmbare voorstoelen voor zowel bestuurder als bijrijder. Fun en functie wordt samengebracht in het elektrisch bedienbare glazen panoramadak. Een praktische extra is de elektrisch bedienbare achterklep die opent en sluit met een druk op de knop. Als de 'r' in de maand zit, komt zo'n verwarmd stuurwiel als geroepen! Xenonverlichting zorgt voor een krachtige en heldere lichtbundel. In deze Alfa Romeo profiteert u onder andere ook van: 20 inch lichtmetalen velgen, adaptief dempingsysteem, elektrisch inklapbare buitenspiegels, donker getint glas achter, LED-achterlichten en verstelbare lendensteunen.

Onder alle omstandigheden perfect zicht op wat zich achter de auto afspeelt: de achteruitrijcamera zorgt ervoor! Rijplezier en luisterplezier gaan hand in hand dankzij het high performance audiosysteem. Automatische airconditioning regelt volautomatisch de temperatuur. U kiest de gewenste temperatuur en het systeem doet de rest. Het luxeniveau in deze Alfa Romeo is niet alleen gericht op comfort, maar ook op uw veiligheid. Tal van sensoren helpen u om de omgeving in de gaten te houden. De automatisch inschakelbare verlichting zorgt dat automatisch de verlichting wordt ingeschakeld als het donker wordt, wat bijvoorbeeld in tunnels erg handig is. En de regensensor zet de ruitenwissers aan zonder dat u eraan hoeft te denken. Cruise control is ook een van de meegeleverde opties. U bent in deze Alfa Romeo ook voorzien van full map navigatiesysteem, DAB ontvangst, keyless entry en automatisch dimmende binnenspiegel.

De nieuwste veiligheidssystemen komen in deze Alfa Romeo Stelvio samen. Het Lane-keeping systeem garandeert dat u zich niet onverhoeds buiten de lijnen van de rijstrook begeeft. Forward collision warning helpt u om kop-staart aanrijdingen te voorkomen. Verder is deze auto uitgerust met dodehoekdetectie, brake assist en bandenspanningcontrolesysteem.

Tijd vo

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Alfa Romeo Stelvio | De laatste der mechanen

Alfa Romeo verandert. Het merk maakt tegenwoordig deel uit van de Stellantis Groep waar ook Fiat, Opel, Peugeot en Citroën onder vallen. Dat betekent dat Alfa Romeo toegang heeft tot de modernste techniek en dus is het tijd om afscheid te nemen van puur mechanische aandrijving. Voor dat zover is ondergaat de Stelvio echter nog een laatste facelift.

Autotest | Alfa Romeo Stelvio De laatste der mechanen

De Alfa Romeo Stelvio is een van de weinige auto's in zijn soort zonder elektrische assistentie. Dat maakt de Stelvio mechanisch en puur, maar daar betaalt de bestuurder een hoger prijs voor.

Plus

  • uitstekend weggedrag voor een SUV
  • sterke motor (indien geprovoceerd)

Min

  • hoog verbruik
  • verouderde veiligheidsvoorzieningen

Conclusie

Toen Alfa Romeo de Stelvio in 2017 introduceerde was het zonder twijfel de meest sportieve SUV in zijn klasse. In de tussentijd is er echter veel veranderd. Inmiddels hebben de meeste grote SUV's plug-inhybride aandrijving en daarmee presteren ze beter, terwijl ze voordeliger zijn in aanschaf en gebruik.

De Stelvio zet daar met de puur mechanische opzet een lichter gewicht tegenover en dat komt het weggedrag ten goede. Bovendien zijn de veiligheidssystemen relatief eenvoudig en daarom bemoeien ze zich nauwelijks met het rijden. De klassieke techniek en de bijbehorende hoge CO2-belasting maken de Stelvio zo kostbaar, dat alleen de echte liefhebber die prijs nog wil betalen. Daarmee is de Stelvio de laatste der mechanen.

Deel deze advertentie