Alfa Romeo Tonale 1.5t Hybrid Edizione Speciale / 160PK / STOELVENTILATIE / LEDER / HARMAN KAR. /
€ 38.850,-
Bouwjaar | 05-11-2022 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 40.126 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | Z-085-FN Verzekeren |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.469 cc |
Vermogen | 117 kW (159 pk) |
Alfa Romeo Tonale 1.5t Hybrid Edizione Speciale / 160PK / STOELVENTILATIE / LEDER / HARMAN KAR. /
€ 38.850,-
Algemeen
Bouwjaar | 05-11-2022 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 40.126 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | Z-085-FN Verzekeren |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.469 cc |
Vermogen | 117 kW (159 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto 't Hooft B.V. |
Contactpersoon | Richard 't Hooft |
Adres | Voltastraat 100 |
Postcode | 7006 RW |
Plaats | Doetinchem |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)314 - 343788 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autothooft.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2022
Technische informatie
Koppel: 240 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 55 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,8 s
Topsnelheid: 210 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 453 x 184 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.500 kg
Laadvermogen: 635 kg
GVW: 2.135 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 700 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 140 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 241 - € 264 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Basispakket
Dit afleverpakket bevat: Geldige APK, RDW-leges, Wettelijke garantie
Heeft u vragen over deze auto, wij zijn ook bereikbaar via het Whatsapp nummer 06-22309729 (u kunt op dit nummer niet bellen!)
Voor het bedrag van € 650, - ontvangt u van ons het afleverpakket , dit omhelst het Onderhoud/ nieuwe APK / Evt nieuwe Distributie e.t.c.
La Mechanica Dell'Emozione
Ondanks dat wij uiterste zorg besteden aan onze advertenties kan het voorkomen dat er typefouten en of model wijzigingen hebben plaatsgevonden. U kunt dus ook geen aanspraak maken op voornoemde fouten wijzigingen. En of enige rechten ontlenen aan deze advertentie .
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Alfa Romeo Tonale | Alfa-man wordt huisvader
Lange tijd was het stil rond Alfa Romeo. En om sterk terug te komen introduceert de Italiaanse fabrikant nu een nieuw model in het meest gewilde segment: een middelgrote SUV. Echter, Alfa Romeo was in het verleden succesvol met sportieve modellen vol karakter. Hoe vertaalt zich dat in een gezinsauto?
De Tonale is de gezinsauto van Alfa Romeo. het weggedrag is dynamisch, maar de te lichte besturing en onwil van de hybride motor zorgen voor een tegenstrijdig karakter. Veel schoonheidsfoutjes.
Plus
- onderscheidende vormgeving
- Levendig weggedrag
- complete uitrusting
Min
- veel bandengeluiden
- hoog verbruik (voor een hybride)
- te lichte besturing
Conclusie
Hoe vertaalt het traditionele Alfa Romeo gevoel zich naar een gezinsauto? Met moeite. De vormgeving ging de fabrikant duidelijk het makkelijkste af. Ondanks de hoge bouw straalt de Tonale de flair en dynamiek uit die kenmerkend is voor Alfa Romeo.
Afgaande op de cijfers en specificaties is er geen enkele reden om niet te kiezen voor de Tonale. Alles zit er op en aan, waardoor de auto op geen enkele manier onderdoet voor de minder flamboyante concurrenten. Echter, de praktijk leert dat veel zaken net even minder soepel, handig of goed werken dan gebruikelijk. Dat zit in de bediening, in de gevoelloos lichte besturing, in de bovenmatige rijgeluiden (banden) en in de motor die alleen in de dynamische modus naar behoren presteert (maar dan te veel verbruikt voor een hybride).
Zelfs de concurrenten uit het eigen moederbedrijf bouwen met (deels) dezelfde componenten soortgelijke auto's die voor hetzelfde geld meer functionaliteit bieden en minder schoonheidsfoutjes kennen. Aan de andere kant: dat zijn geen Alfa Romeo's en ook na het stichten van een gezin blijft menig huisvader in zijn hart een echte Alfa-man.