Bouwjaar | 06-04-2011 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 163.153 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | K-816-NJ Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 63 kW (86 pk) |
€ 7.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 06-04-2011 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 163.153 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | K-816-NJ Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 63 kW (86 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autopark Passewaaij |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | De Aaldor 20D |
Postcode | 4191 PC |
Plaats | Geldermalsen |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 40948147 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autoparkpassewaaij.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,7 s
Topsnelheid: 180 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 396 x 174 x 143 cm
Wielbasis: 247 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.015 kg
GVW: 1.015 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 550 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Brandstofverbruik in de stad: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,4 l/100km (1 op 22,7)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 102 - € 115 per kwartaal
Ontdek de ultieme rijervaring met deze Audi A1 S-Line uit 2011!
Parkeersensoren Achter: Navigeer moeiteloos door drukke stadsstraten en smalle parkeerplaatsen met behulp van de handige parkeersensoren aan de achterzijde.
Stoelverwarming: Geniet van luxe en comfort, zelfs op koude ochtenden, dankzij de heerlijk verwarmde stoelen die je warm houden tijdens elke rit.
Lichtmetalen Velgen: Strak design ontmoet optimale prestaties met de stijlvolle lichtmetalen velgen die de uitstraling van deze Audi A1 S-Line versterken.
Spraakbediening: Bediening vanaf het stuurwiel met spraaksturing voor handenvrij gemak en veiligheid, waardoor je onderweg verbonden blijft zonder afleiding.
Elektrische Ramen: Gemakkelijke bediening van alle ramen met een druk op de knop, voor maximaal comfort en gebruiksgemak.
Volledige Onderhoudshistorie: Deze Audi is in topconditie met een gedetailleerde onderhoudsgeschiedenis, inclusief recente vervangingen zoals een nieuwe turbo en vernieuwde remmen slechts 2000 km geleden, waardoor je met vertrouwen kunt rijden.
Ervaar luxe, prestaties en betrouwbaarheid in één pakket met deze Audi A1 S-Line. Neem vandaag nog contact met ons op voor een proefrit!
Deze Audi A1 komt uit 2011, werd geleverd van 01-05-2010 tot 28-02-2015 en kostte toen € 21.413,-. Deze geïmporteerde personenauto staat sinds 2021 op kenteken, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 63 kW (86 PK) en een cilinderinhoud van 1197 cc. De personenauto heeft een topsnelheid van 180 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 11,7 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 5,1 liter per 100 km en hij weegt 1015 kg. De APK is geldig tot 15-01-2025 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 117,83 per kwartaal.
= Bedrijfsinformatie =
Ondanks de zorg die door ons aan de correcte invoer van de gegevens, van aangeboden occasions besteed wordt, kan Autopark Passewaaij niet verantwoordelijk en of aansprakelijk gehouden worden voor eventuele fouten of onvolkomenheden in de gegevens.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi A1 | Klein maar verfijnd
Wie op zoek is naar een compacte auto, is in de regel ook op zoek naar een voordelige auto. Het model dat het meeste waar voor zijn geld biedt, zal favoriet zijn. Audi is echter een "premium" merk. Dat betekent dat het bij de meest compacte Audi niet gaat om voordeel, maar juist om kwaliteit, imago en verfijning. Is de nieuwe Audi A1 desondanks ook te verantwoorden met het verstand?
De Audi A1 is een compacte premium auto. De meerwaarde zit in de hoge mate van verfijning van de zitpositie via het weggedrag tot de motoren. De 30 TFSI met het standaard-onderstel is favoriet.
Plus
- uitstekende rijeigenschappen
- 30 TFSI is vlot en zuinig
- moderne, bruikbare techniek
Min
- achterste zijruiten niet geheel te openen
- fors verbruik 40 TFSI
- geen koopje
Conclusie
Is de Audi A1 niet alleen met het gevoel, maar ook met het verstand te verantwoorden? In zekere zin wel. Er is geen twijfel mogelijk dat de A1 duurder is dan andere compacte auto's, maar een testrit leert dat duidelijk merkbaar is waarom. En het geld zit zeker niet alleen in de goede naam! De Audi A1 gaat op alle punten net even verder dan een doorsnee auto. Dat begint met de zitpositie, de uitrusting en de afwerking. De echte kracht zit in de daadkracht van de motor, de brandstofbesparende technieken ("30 TFSI", niet "40 TFSI") en het veiligheidsniveau. Het enige punt waarop de A1 slechts een gemiddelde scoort is de geluidsisolatie. Daarbij kent de auto kleine schoonheidsfoutjes in de zin van ruiten van de achterportieren die niet geheel openen, reflecties op het dashboard en een achterruit die snel vies wordt.
De 40 TFSI is kostbaar in aanschaf en gebruik. De 30 TFSI is minder sterk, maar voelt dankzij het levendige gebruik minstens zo vlot en is daarmee de verstandigere keuze. Daarbij zullen velen het geluid van het standaard audiosysteem verkiezen boven de meer fragiele klanken van het B&O systeem. Kortom: de verschillen zitten in de details en dat is niet merkbaar bij een blokje proefrijden rondom het pand van de dealer. Vraag daarom om een lange proefrit en geniet ervan!