Bouwjaar | 22-03-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 56.812 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | X-676-JP Verzekeren |
Kleur | Geel Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
€ 23.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 22-03-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 56.812 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | X-676-JP Verzekeren |
Kleur | Geel Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Der Wagen B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Jagerserf 51 |
Postcode | 3851 SM |
Plaats | Ermelo |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)341 - 700292 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.derwagen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Audi A1 30 TFSI Pro Line S Edition one | 3x S-line | Virtual Cockpit
Algemene gegevens
Kenteken: X-676-JP
Tellerstand: 56812 KM
Carrosserievorm: Hatchback
Aantal deuren: 5
Brandstofsoort: Benzine
Bouwjaar: 2019
Transmissie: Automaat 7
Kleur: Geel Metallic
Kleurnaam: Pythongelb
Interieur: Zwart
Bekleding: Leder/Alcantara
Interieurnaam: Half leder / stof
Onderhoudshistorie aanwezig: Dealer onderhouden
Technische gegevens
Motorinhoud: 999 cc
Aantal cilinders: 3
Vermogen: 85 kW / 116pk
Koppel: 200Nm
Ledig gewicht: 1100 kg
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Acceleratie (0-100 km/h): 9.4 seconden
Topsnelheid: 203 km/h
Gemiddeld verbruik (gecombineerd): 4.8 l/100km
Functionaliteit
Breedte (cm): 174 cm
Financiële gegevens
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - 151 per kwartaal
Oorspronkelijke cataloguswaarde: € 41970 (incl. 21% BTW, incl. BPM)
BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
Bijzondere opties & accessoires
- Airco
- Autonomous Emergency Braking
- Cruise control
- Full LED exterieurverlichting incl. dynamische knipperlichten achterzijde
- LED koplampen
- Lederen sportstoelen
- Lichtmetalen velgen meer-spaaks 18"
- S Line exterieur
- Velgen, lichtmetaal 6,5J x 16 "5-arm-dynamic"-design
Pakket: LED lichtpakket
- LED achterlichten
- LED koplampen
Comfort
- Cruise control
- Regensensor
Exterieur
- Afwijkende dakkleur
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Dakrails
- Dakspoiler
- Getint glas
- LED achterlichten
- LED koplampen
- Lichtmetalen velgen 18"
- Park Distance Control
- Parkeersensor voor en achter
- Side-skirts
- Sportonderstel
- Sportvelgen
Infotainment
- Navigatiesysteem
- Navigatiesysteem full map + hard disk
- Radio CD speler
- Radio-CD/MP3 speler
- Smartphone integratie
- Stuurwiel multifunctioneel
Interieur
- Achterbank in delen neerklapbaar
- Airco
- Aluminium interieur afwerking
- Ambiente verlichting
- Armsteun voor
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Elektrische ramen achter
- Elektrische ramen voor
- Elektrische ramen voor en achter
- Lederen sportstoelen
- Middenarmsteun voor
- Multifunctioneel lederen stuurwiel
- Sportstoelen
- Sportstuur
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging
- Voorstoelen verwarmd
- Zwarte dakhemel
Overige
- Anti Blokkeer Systeem
- Autonomous Emergency Braking
- Bluetooth telefoonvoorbereiding
- Connected services
- Draadloze telefoonlader
- Driespaaks multifunctioneel sportstuurwiel met leder bekleed
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Full LED exterieurverlichting incl. dynamische knipperlichten achterzijde
- Lichtmetalen velgen meer-spaaks 18"
- S Line exterieur
- Velgen, lichtmetaal 6,5J x 16 "5-arm-dynamic"-design
- Volledig digitaal instrumentenpaneel
Veiligheid
- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Alarmsysteem
- Bandenspanningscontrolesysteem
- Hill hold functie
- Rijstrooksensor
Een zeer mooi uitgevoerde Audi A1 ProLine S in de kleur Pythongelb met zwarte details als een Mythoszwart dak en Mythoszwarte sid
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi A1 | Klein maar verfijnd
Wie op zoek is naar een compacte auto, is in de regel ook op zoek naar een voordelige auto. Het model dat het meeste waar voor zijn geld biedt, zal favoriet zijn. Audi is echter een "premium" merk. Dat betekent dat het bij de meest compacte Audi niet gaat om voordeel, maar juist om kwaliteit, imago en verfijning. Is de nieuwe Audi A1 desondanks ook te verantwoorden met het verstand?
De Audi A1 is een compacte premium auto. De meerwaarde zit in de hoge mate van verfijning van de zitpositie via het weggedrag tot de motoren. De 30 TFSI met het standaard-onderstel is favoriet.
Plus
- uitstekende rijeigenschappen
- 30 TFSI is vlot en zuinig
- moderne, bruikbare techniek
Min
- achterste zijruiten niet geheel te openen
- fors verbruik 40 TFSI
- geen koopje
Conclusie
Is de Audi A1 niet alleen met het gevoel, maar ook met het verstand te verantwoorden? In zekere zin wel. Er is geen twijfel mogelijk dat de A1 duurder is dan andere compacte auto's, maar een testrit leert dat duidelijk merkbaar is waarom. En het geld zit zeker niet alleen in de goede naam! De Audi A1 gaat op alle punten net even verder dan een doorsnee auto. Dat begint met de zitpositie, de uitrusting en de afwerking. De echte kracht zit in de daadkracht van de motor, de brandstofbesparende technieken ("30 TFSI", niet "40 TFSI") en het veiligheidsniveau. Het enige punt waarop de A1 slechts een gemiddelde scoort is de geluidsisolatie. Daarbij kent de auto kleine schoonheidsfoutjes in de zin van ruiten van de achterportieren die niet geheel openen, reflecties op het dashboard en een achterruit die snel vies wordt.
De 40 TFSI is kostbaar in aanschaf en gebruik. De 30 TFSI is minder sterk, maar voelt dankzij het levendige gebruik minstens zo vlot en is daarmee de verstandigere keuze. Daarbij zullen velen het geluid van het standaard audiosysteem verkiezen boven de meer fragiele klanken van het B&O systeem. Kortom: de verschillen zitten in de details en dat is niet merkbaar bij een blokje proefrijden rondom het pand van de dealer. Vraag daarom om een lange proefrit en geniet ervan!