Audi A3 Sportback 1.4 TFSI S-line full inruil mogelijk
n.o.t.k.
Bouwjaar | 29-07-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 179.540 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | H-430-FL Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 29-07-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 179.540 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | H-430-FL Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Hogeland Occasions |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Nieuwe Maasdijk 8 |
Postcode | 5158 PJ |
Plaats | Heesbeen |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 40941490 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.hogelandoccasions.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 55 liter
Acceleratie (0-100): 9,6 s
Topsnelheid: 203 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 4292 x 1765 x 1423 cm
Wielbasis: 2.578 cm
Inhoud laadruimte: 370/1.100 l
Gewichten
Ledig gewicht: 1.270 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 680 kg)
Max. dakbelasting: 75 kg
Interieur
Bekleding: Leder/stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 134 g/km
Energielabel: B
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Brandstofverbruik in de stad: 7,3 l/100km (1 op 13,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Aantal sleutels: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal
Overige informatie
Bandenmaat: 225/45R17
Te koop aangeboden een zeer nette Audi a3 1.4tfsi s-line uit het jaar 2010 met een tellerstand van 179.450 dkm. Auto rijdt en schakelt perfect. Auto is goed onderhouden, boekjes papieren compleet.
- 6bak
- full s-line
- groot navi scherm
- climate controle
- originele s line velgen
- S-Line stuur
- Stoel verwarming
- Cruise Controle
- 4 nieuwe banden
En nog veel meer!!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi A3 e | Een begeerlijk label
Een Audi A3 wordt gekocht om de functionaliteit en om de naam. Met name op zakelijke rijders oefent de naam Audi een onweerstaanbare aantrekkingskracht uit. Dat wordt nog eens versterkt door de strakke vormgeving en moderne techniek. In de basis is een Audi A3 al geen doorsnee auto, maar een exclusief label maakt de aantrekkingskracht nog groter. Maak kennis met het nieuwe topmodel: "40 TFSI e".
De Audi A3 met plug-inhybride aandrijving biedt alleen voordelen boven de conventionele A3. De hybride is stiller, sterker, zuiniger en voordeliger. Het extra gewicht is nauwelijks merkbaar.
Plus
- vlot en zuinig
- prima weggedrag
- voordeliger en beter dan een standaard A3
Min
- alleen compleet met opties
- onhandige en gevaarlijke locatie laad-aansluiting
Conclusie
De Audi A3 is er nu ook als "40 TFSI e". Dit label staat tegelijkertijd voor de sterkste en zuinigste uitvoering van de A3. Dat kan de auto waarmaken dankzij plug-inhybride aandrijving. De combinatie van een benzine- en een elektromotor maakt deze uitvoering van de A3 sneller, stiller, soepeler en zuiniger dan een conventionele versie. Bovendien is de aanschafprijs relatief gunstig dankzij de lage CO2-uitstoot.
In de vorige generatie van de A3 kende de plug-inhybrid techniek nog de nodige nadelen. Die problemen zijn met deze nieuwe versie allemaal opgelost. In een heel enkele situatie is merkbaar dat de hybride zwaarder is dan een standaard A3, maar in de meeste gevallen vertaalt het extra gewicht zich juist in meer rust en stabiliteit. Kortom: de Audi A3 werd al gekozen om het imago, daar komt nu een begeerlijk label bij!